Jump to content

Beste voetballer aller tijden


MadMike

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MadMike

    8

  • Tim14

    5

  • AmsterdamBoy

    5

  • Gino

    3

wat ook wel vaak gebeurd is dat mensen bijv ronaldihno een goeie voetballer vinden omdat

hij werd uitgeroepen to de beste voetballer ter wereld

ik zelf vind ronaldihno gewoon een prachtige voetballer of hij nou de beste was of niet

ik vind zelf edgar davids ook wel goed hopelijk doet ook mee met de nederlandse eftal

of salomon kalou vind ik ook een goeie voetballer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de allerbeste toch nog Paolo Maldini, wat die nog op zijn leeftijd laat zien is ongeloofelijk, hij blijft gewoon even goed elk jaar

Roger Milla was 42 en hij voetbalde nog.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is ronaldinho de beste voetballer aller tijden ^^ (hebben jullie dat filmpje gezien dat hij drie keer tegen de lat schoot) :Y

Ja Cafe de sport dan Ron Jans dat na doen... (nja meeuw raken)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Pelé

Damn hij was goed , vergeet nooit zijn technieken!

Omg een post van mij . ff te verbetering ik vind Pélé niet de beste maar Maradona.

Ik heb onwijs veel video's van maradona , in zijn jonge tijden en in zijn oudere jaren tijden.Hij was ongelooflijk goed in het kappen en goal maken.Ik vind het jammer dat hij moest stoppen wegens dik zijn , lol .

Link to comment
Delen op andere websites

Pelé

Damn hij was goed , vergeet nooit zijn technieken!

Omg een post van mij . ff te verbetering ik vind Pélé niet de beste maar Maradona.

Ik heb onwijs veel video's van maradona , in zijn jonge tijden en in zijn oudere jaren tijden.Hij was ongelooflijk goed in het kappen en goal maken.Ik vind het jammer dat hij moest stoppen wegens dik zijn , lol .

Ik denk dat het eerder een blessure en de drugs er tussen zaten dat buikje was een bijzaakje :D .

maar ik vond maradona ook de ALLERBESTE zonder enige twijfel!

Jon-asses :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ronaldinho, Tijdens de wedstrijd van FC Barcelona - Chelsea bewijsde hij toch wel dat hij de man is. De verdediging kon bijna nooit een bal van hem afpakken en zijn technische hoogstandjes zijn ongelooflijk.

Ook een ander type voetballer vind ik mooi om naar te kijken: Zinedine Zidane.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...