Jump to content

Beste voetballer aller tijden


MadMike

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MadMike

    8

  • Tim14

    5

  • AmsterdamBoy

    5

  • Gino

    3

Nu

1.Andriy Shevchenko(van elke centimeter kan hij een goal maken)

2.Ronaldinho(goede dribbelaar)

3.Kaká(goed aanspeelbaar en heeft een goede schot in huis)

4.Paolo Maldini(gewoon om 20 jaar je favo Club trouw te steunen)

5.Deco(werkt hard voor het team en kan soms heel gevaarlijk zijn)

Vroeger

1.Johan Cruijf(gewoon onze nederlandse trots)

2.Pele(Magisch wat hij kon doen met een bal)

3.Roberto Baggio(hij is niet echt van vroeger maar ik vondt de wedstrijden die hij 10 jaar geleden speelde heel wat beter dan die van 2 a 5 jaar geleden.nu is hij al 2 jaar gestopt)

4.Diego Maradona(al vindt ik hem arrogant en lui toch kon hij ook aardig goochelen met de bal)

5. weet het niet meer :)

Bewerkt: door The Italian
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zeggen allemaal wel zo mooi van Cruijff, Beckenbauer, Pele, maar hebben jullie ze wel eens zien voetballen? Want mijn held is echt geen Van Basten ofzo, want ik heb ze nooit zien voetballen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien niet de beste, maar ik vind van wel ( :puh: ) Luc Nillis

Mee eens, in de tijd bij PSV heeft hij mooie dingen gedaan. Jammer dat hij getijstert werdt door blessures toen hij weg ging. Arjen Robben is ook een goedde voetballer, zijn solo's zijn heel mooi om te zien. Het niveau van de Premiership kan hij ook goed aan. Ronaldhino is ook een ster, maar sinds hij de prijs heeft gewonnen 'beste voetballer van 2005' voetbalt hij slecht. Jammer voor Barca

Link to comment
Delen op andere websites

3.Roberto Baggio(hij is niet echt van vroeger maar ik vondt de wedstrijden die hij 10 jaar geleden speelde heel wat beter dan die van 2 a 5 jaar geleden.nu is hij al 2 jaar gestopt)

Roberto Baggio _O_

1 van mijn favoriete spelers aller tijden. Ik heb hier thuis een video van WK '94, die heb ik echt al 20 keer gezien. Dat had Italië echt moeten winnen, Baggio verdiende het. Maar ja, hij miste een penalty in de strafschoppenserie van de finale... :sst:

Misschien niet de beste, maar ik vind van wel ( :puh: ) Luc Nillis

Jammer dat hij getijstert werdt door blessures toen hij weg ging.

Luc Nilis werd niet geteisterd door blesures toen hij wegging...

Hij heeft vlak na zijn overgang naar Aston Villa (toch :? ) zijn been gebroken en heeft daarna geen wedstrijd meer gespeeld... :N

Ik ben dan wel Ajacied, maar het spitsenduo Nilis - Van Nistelrooy vond ik ook schitterend. Erg jammer dat Nilis niet bij PSV is gebleven.

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Er is maar 1 beste, en dat is Maradona, als je die Fragmenten ziet, hoe hij bij Barcelona voetbalt, geweldig, je gaat gewoon met een open mond kijken, of als je naar zijn Trainingen kijkt, al die trucjes.

Hij word aanbeden als God, in Napal, daar heeft hij zijn eigen Kapel

Link to comment
Delen op andere websites

Luc Nilis werd niet geteisterd door blesures toen hij wegging...

Hij heeft vlak na zijn overgang naar Aston Villa (toch :? ) zijn been gebroken en heeft daarna geen wedstrijd meer gespeeld... :N

Ik ben dan wel Ajacied, maar het spitsenduo Nilis - Van Nistelrooy vond ik ook schitterend. Erg jammer dat Nilis niet bij PSV is gebleven.

Hij ging zijn carriere afsluiten bij een Belgische club. Toen hij ging spelen ging alles mis, daarna heeft hij nooit weer gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...