Juju Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik vind de allerbeste toch nog Paolo Maldini, wat die nog op zijn leeftijd laat zien is ongeloofelijk, hij blijft gewoon even goed elk jaar
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Ik vind de beste voetballer: Ronaldhino. Voetballers van vroeger ken er niet zo veel van. gta-freak2
MadMike Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 wat ook wel vaak gebeurd is dat mensen bijv ronaldihno een goeie voetballer vinden omdat hij werd uitgeroepen to de beste voetballer ter wereld ik zelf vind ronaldihno gewoon een prachtige voetballer of hij nou de beste was of niet ik vind zelf edgar davids ook wel goed hopelijk doet ook mee met de nederlandse eftal of salomon kalou vind ik ook een goeie voetballer
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ik vind de allerbeste toch nog Paolo Maldini, wat die nog op zijn leeftijd laat zien is ongeloofelijk, hij blijft gewoon even goed elk jaar Roger Milla was 42 en hij voetbalde nog.
Svenie Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 volgens mij is ronaldinho de beste voetballer aller tijden ^^ (hebben jullie dat filmpje gezien dat hij drie keer tegen de lat schoot)
AmsterdamBoy Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 volgens mij is ronaldinho de beste voetballer aller tijden ^^ (hebben jullie dat filmpje gezien dat hij drie keer tegen de lat schoot) Ja Cafe de sport dan Ron Jans dat na doen... (nja meeuw raken)
Synchro Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 PeléDamn hij was goed , vergeet nooit zijn technieken! Omg een post van mij . ff te verbetering ik vind Pélé niet de beste maar Maradona. Ik heb onwijs veel video's van maradona , in zijn jonge tijden en in zijn oudere jaren tijden.Hij was ongelooflijk goed in het kappen en goal maken.Ik vind het jammer dat hij moest stoppen wegens dik zijn , lol .
Jon-asses Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Pelé Damn hij was goed , vergeet nooit zijn technieken! Omg een post van mij . ff te verbetering ik vind Pélé niet de beste maar Maradona. Ik heb onwijs veel video's van maradona , in zijn jonge tijden en in zijn oudere jaren tijden.Hij was ongelooflijk goed in het kappen en goal maken.Ik vind het jammer dat hij moest stoppen wegens dik zijn , lol . Ik denk dat het eerder een blessure en de drugs er tussen zaten dat buikje was een bijzaakje . maar ik vond maradona ook de ALLERBESTE zonder enige twijfel! Jon-asses
Dago58x Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik vind 4 Spelers de beste -Maradona(Vroeger) -Pélé(Vroeger) -Ronaldinho -Henry
Colonel Cortez Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Maradona is de beste voetballer allertijden. Zijn acties en balbehandeling waren goed.
Gta Ripper Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Pele natuurlijk het staat zelfs in boeken enz geschreven dat hij de beste was.
gta3 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 de eenigste die nu ff in me op kom is: Ronaldinho
AmsterdamBoy Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik vind me zelf de beste voetballer :S
TheGtaSecret Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ronaldinho, Tijdens de wedstrijd van FC Barcelona - Chelsea bewijsde hij toch wel dat hij de man is. De verdediging kon bijna nooit een bal van hem afpakken en zijn technische hoogstandjes zijn ongelooflijk. Ook een ander type voetballer vind ik mooi om naar te kijken: Zinedine Zidane.
Recommended Posts