Jump to content

[E3] Electronic Entertainment Expo 2011


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik heb ook een stukje gezien. Ik hoop stiekem eigenlijk een hint over Half-Life 2 Episode 3. :$

Ik had het er vandaag over met mensjes van mijn school, en ik zei nog tegen ze, de E3 interesseert me eigenlijk geen fuck. Ten eerste omdat ik de tijd er niet voor heb, en ten tweede omdat Valve er niet is. En ik vind dat ze nou verdomme eens een hintje mogen geven over een volgende deel in de HL serie. Het is al verdomme 2, misschien zelfs 3 jaar geleden voor het voor het laatst iets officieels naar buiten gebracht werd. Voor een fucking episode! Een paar uurtjes aan faptastisch episch gameplezier!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    7

  • Kenny-Petrovic

    6

  • Kai-ShockWave

    6

  • TekaLoca

    5

Maar waarom denken jullie dat Sony GTA V gaat aankondigen? :puh:

Want ze zullen het al hebben over U3, Ps Move, Home, NGP, etc.

En het lijkt me ook niet logisch dat Sony het wel doet en Microsoft niet.

Link to comment
Delen op andere websites

PlayStation3 exclusive? :engel:

Dat denk ik niet, dat laat Microsoft nooit toe. Die gebruiken dan weer hun magische bankrekening.

Vergeten.. :$

Morgen komt er ook trouwens meer info over de Wii 2. :7

Wat, Wii 2? Weeeuuuw.. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wil ik jullie ook dit even laten lezen.

Zelf weet ik het niet, ik denk zelf dat ze er niet mee komen. En zelfs misschien nog wel een jaar wachten, tot de E3 2012 ofzo.. :puh:

Uit het artikel onder je link:

Ook gaat het gerucht dat GTA V in de 'echte wereld' zal afspelen, en wel in de stad Los Angeles! Dit zal de eerste keer zijn dat een GTA-game zich in een bestaande stad zal afspelen, afgezien van de 2D-GTA op de PlayStation. In andere games uit de serie knalde je door steden gebaseerd op de echte wereld. We horen het op de E3!

Typisch PU hoor, van die ongeloofwaardige roddels geloven.. Het is hun goed recht om te plaatsen, maar het lijkt me stug dat de volgende GTA na Midnight Club: Los Angeles en LANoire ook nog eens in het echte Los Angeles zal afspelen... Hooguit een parodie op de stad, R* North stijl, maar heus niet weer een gedetailleerde kopie.

Alsjeblieft niet, zeg.. :erm:

Het blijft hopen op nieuws tijdens de PC van Sony, spanning, spanning... :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwachtte thuis te komen en een shitload aan statusupdates te zien met mensen die gek worden over GTA.. guess what :{

Ocharm...

Tja, we zullen het nog even met de geruchten moeten doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwachtte thuis te komen en een shitload aan statusupdates te zien met mensen die gek worden over GTA.. guess what :{

Ocharm...

Tja, we zullen het nog even met de geruchten moeten doen. :)

HET met de geruchten doen lijkt me niet makkelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwachtte thuis te komen en een shitload aan statusupdates te zien met mensen die gek worden over GTA.. guess what :{

Ocharm...

Tja, we zullen het nog even met de geruchten moeten doen. :)

HET met de geruchten doen lijkt me niet makkelijk

Dat hangt af van welke geruchten je in gedachte neemt. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...