commando Geplaatst: 15 juli 2012 Rapport Geplaatst: 15 juli 2012 Zou je denken in de meeste tanks, maar het tegendeel is soms waar. Je kunt op bijna alle maps niet volledig kiezen op welke afstand je het nu eens gaat benaderen, aangezien je afhankelijk bent van waar de tegenstander heen gaat. Soms wel, vaak in de vorm van een bepaalde zijde kiezen die zich meer leent aan het een dan aan het ander. Maar de meeste maps hebben enkele zogenaamde choke points waar iedereen op afgaat. Het is heel goed te merken met Panther en z'n 7.5cm L/100. Vaak verliest 'ie een deel van z'n effectiviteit door doordat de meeste andere tanks een peek-a-boo spelletje gaan spelen en daarmee jouw ROF naar hun eigen verlagen. Ruinberg is een goed voorbeeld, het grote open veld lijkt leuk voor snipers, maar in praktijk is het waardeloos. Juist omdat men weet dat ze in het open veld niet veel kunnen zoeken ze de rand op van de map waar huizen zijn, of gaan ze de stad in. dan ga jij als panter-sniper met je wolfpack de andere kant op, arties en TD's irriteren Ook pak je als sniper niet iemand, die een peekaboo spelletje speelt, maar juist de tanks die los staan/gaan. Mocht je wel tegenover een peek-a-boo situatie komen, dan kan je ( vooral met bijvoorbeeld de 88/71 ) een peek-a-boo'er makkelijk vastzetten door op zn tracks te schieten en zelf kan je natuurlijk ook goed peek-a-boo spel spelen in de stad( dan spreek ik over de toptier TD's zoals de JagdTiger ). Juist als sniper kan je nog best wat doen in die peek-a-boo situaties ( waarbij je bijvoorbeeld met de 175mm pen 0.45 acc , 122mm gun weinig te zoeken hebt ( dat is meestal de peek-a-boo'er )) En ik weet overigens hoe je de KV-2 gebruikt moet worden, en zeg juist dat de M-10 niet zo inaccuraat is als 'ie op papier lijkt. Gezien de distributie die WoT gebruikt vallen velen van je schoten nog altijd redelijk dicht in het midden. Nu helpt het natuurlijk ook dat het geen reet uitmaakt waar zo'n 152mm shell neerkomt, iets wat bij AP-rounds wel het geval is, maar in de praktijk neem ik nog wel eens wat risky shots die zo'n 50/50 kans hebben om alsnog doel te raken. Leuke van zo'n HE-lobber is dat je door de hoge baan soms tanks over een kleine heuvel kunt raken. Is aan te raden met wat kleinere howitzers als de (Jumbo) Sherman's 105, of de 10,5cm van de Hetzer. Het maakt wel degelijk uit waar je 152mm shell neerkomt natuurlijk, het kan soms wel 300-600 damage per schot schelen, waar je een tank raakt ( denk aan een situatie tegen een tiger 2, je kan em op zn voorkant ploffen, maar veel damage doet het niet (maar 300 damage ofzo ), tik je em bij zijn engine, dan kan het oplopen tot 1000 damage ), bezef dat het ook niet een tank is die drna weer zo'n schot kan leveren, je moet echt 20 seconden wachten... met een 105 kan je wel wat meer de afstanden opzoeken, hij is meer accuraat, schiet sneller en je speelt dan ook meestal tegen wat mindere ( max tier 6 )tanks Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 juli 2012 Rapport Geplaatst: 15 juli 2012 dan ga jij als panter-sniper met je wolfpack de andere kant op, arties en TD's irriteren Ook pak je als sniper niet iemand, die een peekaboo spelletje speelt, maar juist de tanks die los staan/gaan. Mocht je wel tegenover een peek-a-boo situatie komen, dan kan je ( vooral met bijvoorbeeld de 88/71 ) een peek-a-boo'er makkelijk vastzetten door op zn tracks te schieten en zelf kan je natuurlijk ook goed peek-a-boo spel spelen in de stad( dan spreek ik over de toptier TD's zoals de JagdTiger ). Juist als sniper kan je nog best wat doen in die peek-a-boo situaties ( waarbij je bijvoorbeeld met de 175mm pen 0.45 acc , 122mm gun weinig te zoeken hebt ( dat is meestal de peek-a-boo'er )) Dus blijf je afhankelijk van je tegenstander. En als die een beetje ervaring heeft weet 'ie dat je nooit alleen moet gaan. Als sniper in de stad gaan kan altijd, maar je neemt het risico dat je de tegenstander een plezier doet. Een IS met de D25T die je beschrijft vind het zalig als een Tiger mee gaat doen aan een peek-a-boo. Hij kan dan de ROF van de Tiger naar die van hem zelf verlagen door terug in dekking te gaan, en dat terwijl hij zelf per shot veel meer schade toe richt. Nu heb je gelijk dat je met de Tiger vs IS eventueel een shot naar de tracks kunt doen, wat goed is als het lukt maar alleen maar negatief uitpakt als het mislukt. Dan heb je een 122mm moeten incasseren, terwijl jij zelf geen schade hebt aangericht buiten wat HP van de tracks af. Vooral met de Panthers L/100 moet je dat niet al te snel proberen, aangezien alle tanks dan meer dan 135 HP aan tracks hebben. Het maakt wel degelijk uit waar je 152mm shell neerkomt natuurlijk, het kan soms wel 300-600 damage per schot schelen, waar je een tank raakt ( denk aan een situatie tegen een tiger 2, je kan em op zn voorkant ploffen, maar veel damage doet het niet (maar 300 damage ofzo ), tik je em bij zijn engine, dan kan het oplopen tot 1000 damage ), bezef dat het ook niet een tank is die drna weer zo'n schot kan leveren, je moet echt 20 seconden wachten... met een 105 kan je wel wat meer de afstanden opzoeken, hij is meer accuraat, schiet sneller en je speelt dan ook meestal tegen wat mindere ( max tier 6 )tanks Tuurlijk maakt het uit waar je een tank raakt, maar bij lange na niet zoveel als bij AP-shells. Als ik afstanden opzoek met de M-10 ben ik inderdaad sneller tevreden, of het nu 300 of 1000 is. Feit blijft dat de onnauwkeurigheid vaak wordt overdreven. Je verwacht dat je vrijwel niets raakt, maar zoals ik zei: in de praktijk is het meer 50/50. 't Is er niet voor bedoeld, maar als de situatie zich voordoet, geen probleem. Vooral de T29's 105mm is bijna even accuraat als de 8.8cm L/71 van de Tiger. Bij de D-25T merk je inderdaad dat het iets minder is als de achtacht, maar echt super inaccuraat? Neh. Verwacht alleen geen mini weakspots te raken op 500m. Waar ik me meer aan erger is dat de L/56 0.38 krijgt, en er soms shots tussen zitten die echt ram buiten de cirkel vliegen. Dat ding hoort IS's op 1km aan gort te schieten. Reageren
commando Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 dan ga jij als panter-sniper met je wolfpack de andere kant op, arties en TD's irriteren Ook pak je als sniper niet iemand, die een peekaboo spelletje speelt, maar juist de tanks die los staan/gaan. Mocht je wel tegenover een peek-a-boo situatie komen, dan kan je ( vooral met bijvoorbeeld de 88/71 ) een peek-a-boo'er makkelijk vastzetten door op zn tracks te schieten en zelf kan je natuurlijk ook goed peek-a-boo spel spelen in de stad( dan spreek ik over de toptier TD's zoals de JagdTiger ). Juist als sniper kan je nog best wat doen in die peek-a-boo situaties ( waarbij je bijvoorbeeld met de 175mm pen 0.45 acc , 122mm gun weinig te zoeken hebt ( dat is meestal de peek-a-boo'er )) Dus blijf je afhankelijk van je tegenstander. En als die een beetje ervaring heeft weet 'ie dat je nooit alleen moet gaan. Als sniper in de stad gaan kan altijd, maar je neemt het risico dat je de tegenstander een plezier doet. Een IS met de D25T die je beschrijft vind het zalig als een Tiger mee gaat doen aan een peek-a-boo. Hij kan dan de ROF van de Tiger naar die van hem zelf verlagen door terug in dekking te gaan, en dat terwijl hij zelf per shot veel meer schade toe richt. Nu heb je gelijk dat je met de Tiger vs IS eventueel een shot naar de tracks kunt doen, wat goed is als het lukt maar alleen maar negatief uitpakt als het mislukt. Dan heb je een 122mm moeten incasseren, terwijl jij zelf geen schade hebt aangericht buiten wat HP van de tracks af. Vooral met de Panthers L/100 moet je dat niet al te snel proberen, aangezien alle tanks dan meer dan 135 HP aan tracks hebben. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe je een potje peek-a-boo speelt, met een sniper moet je ook niet als frontline pab ( peek-a-boo )tank staan, maar als second line tank, maw. als jij ziet dat de IS naar voren beweegt om bijvoorbeeld een kv-3 een klap op zijn donder te geven, dan begint jouw peek-a-boo als zijn kogel geschoten is, richt op de tracks, en hij staat er half voor en half in dekking, goed genoeg voor de frontline pab tanks, om hem aan gort te schieten. Met een Jtig kan je ook nog hulldown gaan, wat ook weer een voordeel in stadsposities kan hebben ( schuin-achter een pab Maus bijvoorbeeld ) Het maakt wel degelijk uit waar je 152mm shell neerkomt natuurlijk, het kan soms wel 300-600 damage per schot schelen, waar je een tank raakt ( denk aan een situatie tegen een tiger 2, je kan em op zn voorkant ploffen, maar veel damage doet het niet (maar 300 damage ofzo ), tik je em bij zijn engine, dan kan het oplopen tot 1000 damage ), bezef dat het ook niet een tank is die drna weer zo'n schot kan leveren, je moet echt 20 seconden wachten... met een 105 kan je wel wat meer de afstanden opzoeken, hij is meer accuraat, schiet sneller en je speelt dan ook meestal tegen wat mindere ( max tier 6 )tanks Tuurlijk maakt het uit waar je een tank raakt, maar bij lange na niet zoveel als bij AP-shells. Als ik afstanden opzoek met de M-10 ben ik inderdaad sneller tevreden, of het nu 300 of 1000 is. Feit blijft dat de onnauwkeurigheid vaak wordt overdreven. Je verwacht dat je vrijwel niets raakt, maar zoals ik zei: in de praktijk is het meer 50/50. 't Is er niet voor bedoeld, maar als de situatie zich voordoet, geen probleem. Vooral de T29's 105mm is bijna even accuraat als de 8.8cm L/71 van de Tiger. Bij de D-25T merk je inderdaad dat het iets minder is als de achtacht, maar echt super inaccuraat? Neh. Verwacht alleen geen mini weakspots te raken op 500m. Waar ik me meer aan erger is dat de L/56 0.38 krijgt, en er soms shots tussen zitten die echt ram buiten de cirkel vliegen. Dat ding hoort IS's op 1km aan gort te schieten. het maakt inderdaad wat minder uit ( AP heeft een grotere kans op bounces, rekent alleen damage te maken op het punt zelf etc. ) ... al scheelt het zeker veel damage als je een shell op een weakspot of op een strongspot op een tank plopt om heel simpel te zeggen het verschil tussen de 88 L/71 en de 122 D-25T is (0.46 - 0.34 ) 0.12 ofwel, de 88 is ongeveer 26% accurater wat betekend dat je op een afstand van 300 meter de kogels een 6 meter dispersie verschil hebben naja, dat is toch de lengte van een tank Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 juli 2012 Rapport Geplaatst: 17 juli 2012 Het hangt er natuurlijk vanaf hoe je een potje peek-a-boo speelt, met een sniper moet je ook niet als frontline pab ( peek-a-boo )tank staan, maar als second line tank, maw. als jij ziet dat de IS naar voren beweegt om bijvoorbeeld een kv-3 een klap op zijn donder te geven, dan begint jouw peek-a-boo als zijn kogel geschoten is, richt op de tracks, en hij staat er half voor en half in dekking, goed genoeg voor de frontline pab tanks, om hem aan gort te schieten. Met een Jtig kan je ook nog hulldown gaan, wat ook weer een voordeel in stadsposities kan hebben ( schuin-achter een pab Maus bijvoorbeeld ) Hmm, als m'n teammaten zich opofferen door gewoon te blijven staan zodat ik ze als cover kan gebruiken zal ik inderdaad niet klagen, maar het is vaak wat opportunistisch om te denken dat je veel tijd na een tegenstanders schot hebt om aan te leggen en te schieten voordat hij terug in cover is. Maar inderdaad, snipers kunnen zeker een rol kunnen hebben in city fights. De Panther met z'n uberlong 7.5cm is zelfs heel erg handig om tegenstanders wat HP af te snoepen zodat het volgende shot van een van de grote jongens een finisher is. Blijft toch dat een open map beter is doordat je shot na shot kunt lossen, maar die zijn er niet echt veel. het maakt inderdaad wat minder uit ( AP heeft een grotere kans op bounces, rekent alleen damage te maken op het punt zelf etc. ) ... al scheelt het zeker veel damage als je een shell op een weakspot of op een strongspot op een tank plopt om heel simpel te zeggen het verschil tussen de 88 L/71 en de 122 D-25T is (0.46 - 0.34 ) 0.12 ofwel, de 88 is ongeveer 26% accurater wat betekend dat je op een afstand van 300 meter de kogels een 6 meter dispersie verschil hebben naja, dat is toch de lengte van een tank Ja, inderdaad. Bijkomstige voordeel is dat HE geen pen over afstand verliest (juicy sides van US/GER tanks doorboren met HE is altijd leuk), en nog altijd indirecte schade kan aanrichten doordat de splash damage zelf een weg naar binnen kan vinden. (viewports > gewonde crew etc) Het feit dat je altijd damage doet is imo toch een doorslaggevende factor om het te doen, iets wat ik met een zwakkere AP-gun niet zou doen. Dat is waar ik mede op doelde. Overigens mag je de accuratesse van de wapens niet zomaar met procenten gaan aangeven. WOT gebruikt een "gaussian distribution" (normale verdeling) waardoor shells altijd meer kans hebben om dichter naar het midden toe te landen. Maargoed, hij blijft inderdaad minder accuraat. Niet geweldig merkbaar op de meeste afstanden in WOT, maar als je gans Campinova over moet is het verschil te merken. Reageren
commando Geplaatst: 17 juli 2012 Rapport Geplaatst: 17 juli 2012 Het hangt er natuurlijk vanaf hoe je een potje peek-a-boo speelt, met een sniper moet je ook niet als frontline pab ( peek-a-boo )tank staan, maar als second line tank, maw. als jij ziet dat de IS naar voren beweegt om bijvoorbeeld een kv-3 een klap op zijn donder te geven, dan begint jouw peek-a-boo als zijn kogel geschoten is, richt op de tracks, en hij staat er half voor en half in dekking, goed genoeg voor de frontline pab tanks, om hem aan gort te schieten. Met een Jtig kan je ook nog hulldown gaan, wat ook weer een voordeel in stadsposities kan hebben ( schuin-achter een pab Maus bijvoorbeeld ) Hmm, als m'n teammaten zich opofferen door gewoon te blijven staan zodat ik ze als cover kan gebruiken zal ik inderdaad niet klagen, maar het is vaak wat opportunistisch om te denken dat je veel tijd na een tegenstanders schot hebt om aan te leggen en te schieten voordat hij terug in cover is. Maar inderdaad, snipers kunnen zeker een rol kunnen hebben in city fights. De Panther met z'n uberlong 7.5cm is zelfs heel erg handig om tegenstanders wat HP af te snoepen zodat het volgende shot van een van de grote jongens een finisher is. Blijft toch dat een open map beter is doordat je shot na shot kunt lossen, maar die zijn er niet echt veel. ja inderdaad... nadeel dan weer aan een open map vind ik, dat je vaak als sniper opgezocht wordt door scouts ( en daarbij een arty die op je staat te loeren ) en wolfpack medium tanks. Als ik voor een open kant moet gaan, ga ik als liefst,een beetje half mee achter je eigen wolfpack, via de zijkanten ( waar jij het over had ) van het veld. het maakt inderdaad wat minder uit ( AP heeft een grotere kans op bounces, rekent alleen damage te maken op het punt zelf etc. ) ... al scheelt het zeker veel damage als je een shell op een weakspot of op een strongspot op een tank plopt om heel simpel te zeggen het verschil tussen de 88 L/71 en de 122 D-25T is (0.46 - 0.34 ) 0.12 ofwel, de 88 is ongeveer 26% accurater wat betekend dat je op een afstand van 300 meter de kogels een 6 meter dispersie verschil hebben naja, dat is toch de lengte van een tank Ja, inderdaad. Bijkomstige voordeel is dat HE geen pen over afstand verliest (juicy sides van US/GER tanks doorboren met HE is altijd leuk), en nog altijd indirecte schade kan aanrichten doordat de splash damage zelf een weg naar binnen kan vinden. (viewports > gewonde crew etc) Het feit dat je altijd damage doet is imo toch een doorslaggevende factor om het te doen, iets wat ik met een zwakkere AP-gun niet zou doen. Dat is waar ik mede op doelde. Overigens mag je de accuratesse van de wapens niet zomaar met procenten gaan aangeven. WOT gebruikt een "gaussian distribution" (normale verdeling) waardoor shells altijd meer kans hebben om dichter naar het midden toe te landen. Maargoed, hij blijft inderdaad minder accuraat. Niet geweldig merkbaar op de meeste afstanden in WOT, maar als je gans Campinova over moet is het verschil te merken. Jep dat klopt inderdaad . het verschil is te merken, en net zoals jij al in je vorige bericht aangaf, gebruik ik ook mijn lage rof tov de sniper's zijn hoge rof, in mijn voordeel door inderdaad te wachten. en mijn speelstijl heeft zich nu erg aangepast aan de kv / is-4 122mm line. de meest goddelijke tank vind ik nog de tier 9 ST-I, omdat mijn vorige speelstijl die van de T29-T-30 ( hulldown- ) line ( uit de beta ) was. dat bracht bij mij de lekkerste combinatie, van speelstijlen. Al ben ik benieuwd of dat na inleiding van de tier 10 TD's nog steeds zo zal blijven Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Geplaatst: 18 juli 2012 ja inderdaad... nadeel dan weer aan een open map vind ik, dat je vaak als sniper opgezocht wordt door scouts ( en daarbij een arty die op je staat te loeren ) en wolfpack medium tanks. Als ik voor een open kant moet gaan, ga ik als liefst,een beetje half mee achter je eigen wolfpack, via de zijkanten ( waar jij het over had ) van het veld. Ja, het is inderdaad situatie afhankelijk. Om effectief te kunnen snipen moet je inderdaad of een goede spotter hebben, of een tank die de aandacht op zich vestigt (heavy meestal), want anders heb je inderdaad dat het al snel gaan regenen. In wolfpack meegaan kan inderdaad, weer als HP snoeper in de tweede lijn. Daar is de MM soms ook heel vervelend mee, word je met een twee Panthers tegenover T7 heavies gematched. Normaal geen probleem, maar als er niemand is die wat damage kan opnemen/wat hits kan verdragen is het opeens een stuk lastiger omdat jij de grootste bent. Doe het persoonlijk zelfs vaak beter in matches met T8s ed omdat men je minder snel onder vuur neemt, en de Panther niet het XP piñata label heeft waar de Tiger meer gekweld schijnt te worden. het verschil is te merken, en net zoals jij al in je vorige bericht aangaf, gebruik ik ook mijn lage rof tov de sniper's zijn hoge rof, in mijn voordeel door inderdaad te wachten. en mijn speelstijl heeft zich nu erg aangepast aan de kv / is-4 122mm line. de meest goddelijke tank vind ik nog de tier 9 ST-I, omdat mijn vorige speelstijl die van de T29-T-30 ( hulldown- ) line ( uit de beta ) was. dat bracht bij mij de lekkerste combinatie, van speelstijlen. Al ben ik benieuwd of dat na inleiding van de tier 10 TD's nog steeds zo zal blijven <3 de USA T29 en T32 nog steeds inderdaad. Zo jammer dat veel mensen niet schijnen door te hebben wat voor voordeel ze hebben met die goddelijke gun depression, altijd zonde om een T29 een vlak pad te zien nemen en een Tiger een heuvelig pad, ipv andersom. Speelde jij overigens niet op de test server? Ben benieuwd hoe die TX TDs het gaan doen. Op papier ziet het er allemaal geweldig uit, maar met een 20s reload en slechte traverse (JP E-100) moet je natuurlijk wel uitkijken voor de TX meds ed Hoewel, als je een troll platoon maakt met een 3 JP E-100s.. gewoon om een Maus ofzo te one shotten met z'n drieën. Geen idee of iemand ooit een KV-2 troll platoon heeft meegemaakt, dat kon ook hilarisch uitpakken. Derp, volgende, derp, volgende, derp, eerste weer, etc Reageren
commando Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 ja inderdaad... nadeel dan weer aan een open map vind ik, dat je vaak als sniper opgezocht wordt door scouts ( en daarbij een arty die op je staat te loeren ) en wolfpack medium tanks. Als ik voor een open kant moet gaan, ga ik als liefst,een beetje half mee achter je eigen wolfpack, via de zijkanten ( waar jij het over had ) van het veld. Ja, het is inderdaad situatie afhankelijk. Om effectief te kunnen snipen moet je inderdaad of een goede spotter hebben, of een tank die de aandacht op zich vestigt (heavy meestal), want anders heb je inderdaad dat het al snel gaan regenen. In wolfpack meegaan kan inderdaad, weer als HP snoeper in de tweede lijn. Daar is de MM soms ook heel vervelend mee, word je met een twee Panthers tegenover T7 heavies gematched. Normaal geen probleem, maar als er niemand is die wat damage kan opnemen/wat hits kan verdragen is het opeens een stuk lastiger omdat jij de grootste bent. Doe het persoonlijk zelfs vaak beter in matches met T8s ed omdat men je minder snel onder vuur neemt, en de Panther niet het XP piñata label heeft waar de Tiger meer gekweld schijnt te worden. het verschil is te merken, en net zoals jij al in je vorige bericht aangaf, gebruik ik ook mijn lage rof tov de sniper's zijn hoge rof, in mijn voordeel door inderdaad te wachten. en mijn speelstijl heeft zich nu erg aangepast aan de kv / is-4 122mm line. de meest goddelijke tank vind ik nog de tier 9 ST-I, omdat mijn vorige speelstijl die van de T29-T-30 ( hulldown- ) line ( uit de beta ) was. dat bracht bij mij de lekkerste combinatie, van speelstijlen. Al ben ik benieuwd of dat na inleiding van de tier 10 TD's nog steeds zo zal blijven <3 de USA T29 en T32 nog steeds inderdaad. Zo jammer dat veel mensen niet schijnen door te hebben wat voor voordeel ze hebben met die goddelijke gun depression, altijd zonde om een T29 een vlak pad te zien nemen en een Tiger een heuvelig pad, ipv andersom. Speelde jij overigens niet op de test server? Ben benieuwd hoe die TX TDs het gaan doen. Op papier ziet het er allemaal geweldig uit, maar met een 20s reload en slechte traverse (JP E-100) moet je natuurlijk wel uitkijken voor de TX meds ed Hoewel, als je een troll platoon maakt met een 3 JP E-100s.. gewoon om een Maus ofzo te one shotten met z'n drieën. Geen idee of iemand ooit een KV-2 troll platoon heeft meegemaakt, dat kon ook hilarisch uitpakken. Derp, volgende, derp, volgende, derp, eerste weer, etc ja, het is wel eventjes wennen... ipv tier 10 heavy tanks, die het slagveld in battles domineren, zijn het nu tier 10 td's en medium tanks. ook al zijn tier 10 tanks over het algemeen gebuffed ( niet de 50B ) ze doen nog steeds heel ver onder aan een wolfpack medium tanks Reageren
MisterDM Geplaatst: 25 juli 2012 Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 Volgens mij komt de updat van 7.5 morgen omdat ik niet op de server kan en op de EU site zijn ze bezig.. Wat een hijsa Reageren
commando Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Geplaatst: 26 juli 2012 wel leuk om te zien, nu merk je pas hoe underbuffed die toptier Heavy tanks zijn. ter vergelijking: Tier 5 Pz-4 Medium tank 390 HP, tier 5 KV-1 heavy tank 590 HP ofwel een heavy tank heeft 51% meer health Tier 10 E-50M Medium tank 2050 HP, Tier 10 Heavy tank IS-7 2150 HP ofwel een heavy tank heeft 5% meer health, in geval van de IS-4 2500 HP -> 22% en vergelijk het zelfde sprongetje, met armor pen, en snelheid... en je ziet dat de heavy tanks of nodig gebuffed moeten worden, of de voorsprong moeten hebben die ze altijd hebben gehad, namelijk 1 tier hoger Reageren
myron.b Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 (bewerkt) Hallow (: Ik ga de M4 kopen.Want dit weekend krijg je 200% credits. Net de M3 Lee gekocht,vettte een fijne tank. Hij maakt veel damage. Net had ik een faal met een T57. We stonden tegen elkaar en hij schoot elke keer op mijn koepel van de M3 lee.Want hij dacht dat daar mijn gun zat. xD Dus ik schiet hem dood,ik had nog maar 288/310 over door die T57. xD Bewerkt: 27 juli 2012 door myron.b Reageren
MisterDM Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 Ik heb nu ook de M3 Lee, alleen ik doe gewoon op me gemak.. Ik ga niet lopen stressen om die 200% extra bonus Ik denk dat ik ook voor Amerikaanse heavy's ga.. die lijken me ook wel leuk.. Als ik zo gezien heb, is de armor minder als die van de Russen.. maar het is om te doen Reageren
commando Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Ik heb nu ook de M3 Lee, alleen ik doe gewoon op me gemak.. Ik ga niet lopen stressen om die 200% extra bonus Ik denk dat ik ook voor Amerikaanse heavy's ga.. die lijken me ook wel leuk.. Als ik zo gezien heb, is de armor minder als die van de Russen.. maar het is om te doen Tijd terug dat ik met de Lee speelde, al zie ik nog steeds niet zo veel voordeel erin zolang ze die 2e turret niet inschakelen Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 31 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Heb de Löwe gekocht, duur maarja ik wou van geldproblemen af. Verdien 20000-50000 per potje wat ik nogal weinig vind, omdat het DE MM is op de Type 59 na. Overigens nog 1700 gold over waar ik XP voor ga converten, denk dat ik het gebruik voor de nieuwe Britse trees, zo gauw die er zijn. Reageren
Woody268 Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 Ik heb het spel maar eens gespeeld omdat hier zoveel over gepost word, maar persoonlijk vindt ik het niet zo'n leuk spel. Niet echt mijn favo game. Hoewel er leuke features waren. Reageren
MisterDM Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 Ik heb nu ook de M3 Lee, alleen ik doe gewoon op me gemak.. Ik ga niet lopen stressen om die 200% extra bonus Ik denk dat ik ook voor Amerikaanse heavy's ga.. die lijken me ook wel leuk.. Als ik zo gezien heb, is de armor minder als die van de Russen.. maar het is om te doen Tijd terug dat ik met de Lee speelde, al zie ik nog steeds niet zo veel voordeel erin zolang ze die 2e turret niet inschakelen LOL Ze zijn nu op de server bezig want ik kan geen verbinding maken zie ik Dan maar wachten tot vanavond ofzo Ik heb het spel maar eens gespeeld omdat hier zoveel over gepost word, maar persoonlijk vindt ik het niet zo'n leuk spel. Niet echt mijn favo game. Hoewel er leuke features waren. Achja, ieder z'n eigen ding Woody Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.