commando Geplaatst: 3 september 2011 Rapport Geplaatst: 3 september 2011 ja inderdaad, ben dat helemaal vergeten joh speel nu sinds de game online is gegaan minder, tijdens de closed / open beta speelde ik wel veel Reageren
Svenie Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Zoals te verwachten: na World of Tanks en World of Warplanes, nu ook World of Battleships. Reageren
commando Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Geen Submarines -1 Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 september 2011 Rapport Geplaatst: 16 september 2011 bij de PU kreeg je 7 euro gratis voor WOT speel het spel niet dus als iemand de code wilt hebben ? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 september 2011 Rapport Geplaatst: 16 september 2011 bij de PU kreeg je 7 euro gratis voor WOT speel het spel niet dus als iemand de code wilt hebben ? Die wil ik wel als dat mag! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 17 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2011 Wie speelt het eigenlijk nog? Ik heb het gisteren weer even gedaan nieuwe motor in me KV gezet, nu kan die 34km/h en heb dat zware kanon duurt wel halve minuut herladen Reageren
commando Geplaatst: 19 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2011 (bewerkt) ik nog steeds , je moet ipv de 152mm de 107mm eens proberen: echt de beste canon die een tier 5 tank heeft by the way, je moet maar eens zeggen wanneer je online komt, dan kunnen we samen in een platoon Bewerkt: 19 oktober 2011 door commando Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2011 Ik heb de 107mm vrijgespeeld en gekocht alleen moet ik weer op nieuw beginnen met XP te verdienen om de KV-3 vrij te spelen. Ik ga zo denk ik even world of tanks doen Reageren
Svenie Geplaatst: 19 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2011 Ik ben ook terug intensief World of Tanks gaan spelen, voornamelijk door The Battle of Moscow Special van afgelopen weekend waarbij ik de pzkpfw 38 nA en de Panzer IV tegen de helft van de prijs heb kunnen aankopen. Ik speel voornamelijk met de Duitse tanks en af en toe met de Russische. Bij de Amerikaanse tech-tree heb ik vrijwel nog niets vrijgespeeld. Reageren
commando Geplaatst: 19 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2011 Ik heb de 107mm vrijgespeeld en gekocht alleen moet ik weer op nieuw beginnen met XP te verdienen om de KV-3 vrij te spelen. Ik ga zo denk ik even world of tanks doen en dan nog de 1 mil credits hebben , was ik even blij dat wegens die " moscow " event de KV3 voor de helft was maar idd als je met de 107 speelt, dan ben je echt op alle punten goed. echt een mooie allrounder. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2011 Wanneer komt eigenlijk nog zo'n event, ik baal nu best heb wel aardig wat tanks gekocht en verkocht. Reageren
Svenie Geplaatst: 19 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2011 Wanneer komt eigenlijk nog zo'n event, ik baal nu best heb wel aardig wat tanks gekocht en verkocht. Dit weekend is er weer eentje, met name de El Alamein Special. Als alles zoals het voorgaande event verloopt, krijg je voor elke tank die in dat lijstje staat, een 5x xp bonus bij een eerste winst elke dag, elk gewonnen spel levert je 2x xp op en zoals ik eerder had vermeld zullen de vernoemde tanks wellicht ook de helft goedkoper zijn. De Hetzer staat in het lijstje, mooi zo, kan ik snel de stug vrijspelen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2011 Oki bedankt, heb vandaag weer opnieuw toevallig ook de hetzer gekocht. Kan ik hopelijk deze week nog de jagdpanzer vrij spelen aangezien ik vakantie heb dus ook wat meer tijd. Reageren
commando Geplaatst: 19 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2011 degene met de Duitse tanks, hebben maar geluk dat Duitsland in iedere special altijd meedoet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.