Bassieboy35 Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Commando kom je online of svenie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2011 (bewerkt) ik ben al 2 uur online Edit: misschien is het beter om even van te voren te melden wanneer we samen kunnen spelen. ( morgen moet ik van 12 tot 22h werken, dus dat wordt het niet ) Bewerkt: 19 oktober 2011 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Oh vaag toen ik online was vanaf 9 uur tot 10 uur ofzo was je niet online in mijn vriendenlijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Oh vaag toen ik online was vanaf 9 uur tot 10 uur ofzo was je niet online in mijn vriendenlijst lol.. kom nu dan spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Nu mag ik niet meer , morgenochtend ben ik online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2011 jammer... ik weet niet zeker of ik morgen ochtend online ben ( miss rond 10 a 11 uur nog ffies ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Oki misschien tot dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Mij zal je niet vinden denk ik. Ik speel namelijk op de Amerikaanse server van het spel en niet op de Europese. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2011 oke, jammer... dan hoogstens tijdens een patch-beta server ikzelf zit liever niet op de US ( hogere ping ). Al is de ping op de US bij mij wel meer steady Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 20 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Kan je die tanks op het lijstje vanaf morgen voor de helft kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2011 (bewerkt) nee kennelijk niet , ik zei te snel van ja... jammer by the way: was leuk Bewerkt: 20 oktober 2011 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 20 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Inderdaad , al was het een pruts tankje xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Inderdaad , al was het een pruts tankje xD ja inderdaad, de beste potjes gaan nog in de slechtste tanks moeten we weer eens doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 20 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Jazeker, morgenochtend ga ik die hard domineren , ik heb toch besloten om de Duitse tank destroyers links te laten liggen en voor de Sovjets te gaan. Ik ga ondertussen ook voor de normale tanks aan beide kanten Sovjet Unie en Duitsland. En de zelf propelled guns ga ik voor de Duitsers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2011 morgen ochtend moet ik werken, maar ik kan nu wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.