Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Enorm gelachen net met Moechy. Moechy won het spel als hij 1 damage deed...

130043149-4.jpg

31 schoten later... Stop poking me! I'm trying to make a picture here!

130043148-4.jpg

Oke,oke toegeven dat er een klein verschil is qua tanks... En dat ik 5x m'n driver naar buiten moest sturen om m'n rupsbanden er weer op te leggen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, het spel ziet er bij jullie ook belabberd uit zie ik. Wel jammer want die 8,0 graphics update was geweldig. :(

Zal een van de eens proberen een screen te posten van mij, ziet er wel wat beter uit dan die van Nicola

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Net de VK36.01H unlocked. Allerlaatste battle in 30.01 was mijn mastery badge: 1.076 base xp, 1432 damage en 4 kills. Nu maar beginnen in de 36.01, heeft iig op het eerste gezicht een stuk meer armor. Iemand enige tips hoe je hier het best mee kan spelen?

The Quest for the Tiger continues!

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt er vanaf of je liever met de 88mm L/56 speelt of de 75mm/55mm sniper. 88mm is meer voor CQC, de 75/55 voor longrange. De 3601 blijft wel een heavytank (qua camo etc.), vandaar vind ik persoonlijk het gebruik als pure TD-sniper wat minder.

Ik heb nu nog steeds de VK 3001 P. Nu speel ik hem met de 88mm L/56. Best leuk om mee te spelen en geeft het toch iets meer een fear factor. Door de snelheid van de tank is peek-a-boo'en geen probleem :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de tank net, dus nu alleen nog maar de 75/55mm, al lijkt de 88 wel meer bij de tank te passen. Al wel in de eerst paar battles gemerkt dat de armor veel beter is dan dat van de vk30.01h. Verder lijkt het me een enigszins traditionele HT met typische german "sniper" guns.

P.S. In welke volgorde is het het best om de modules te unlocken? Dacht zelf: turret>engine>tracks>88gun.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...