Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ferdinand had ik altijd een beetje moeite mee, gezien dit een erg slome tank is, draaisnelheid is best crap en als je geraakt wordt heb je vaak kans op motorschade, ammo rack of een gewond bemanningslid. De gun maakt echter veel goed, in een fijn potje heb ik zo ergens tussen de 3000-4000 aan damage. De BC 155 55 is nu een beetje killing om te spelen; pas de laatste gun onderzocht en nu nog een ellenlange weg van 277.000 aan xp te gaan. (Raar als je kijkt dat je voor die nieuwe AMX 30B nog geen 200k nodig hebt) T-44 speel ik ook wel regelmatig mee, maar daar heb ik nog niet zoveel haast mee.

Toen ik de keuze tussen de Ferdinand en de JagdPanther II moest maken, besloot ik vrij snel de laatste te kiezen. Ik ben grote fan van Tank Destroyers met een hoge mobiliteit. De topgun is dezelfde als die van de Ferdinand en de armor, zeker frontaal en goed gepositioneerd is zeker niet slechter dan die van de Ferdinand. Enorm veel plezier aan deze tank beleeft. De enige reden waarom ik voor de Ferdinand zou kiezen is het extra crewlid dat je dan al meteen traint voor de Jagdtiger, dewelke ik nu in mijn garage heb. Als je gewend bent aan de snelheid en wendbaarheid van de JPII neemt het onder de knie krijgen van de Jagdtiger toch wel wat tijd in beslag.

Overzichtje van mijn garage voor de geïnteresseerden:

  • T14 Premium
  • VK 2801
  • Pz. Kpfw. S35 739 (f) Premium
  • Pz. Kpfw. T25 Premium
  • E50
  • Tiger II
  • Jagdtiger
  • Hummel
  • LTP Premium
  • T-34-85
  • Churchill III Premium
  • SU-100Y Premium
  • Sherman III
  • Excelsior Premium
  • AMX CDC Premium
  • FCM 36 Pak 40 Premium
  • ST vz. 39
  • Type 95 Heavy
  • 110

Volgende aankoop wordt wellicht de tier 7 soviet tankdestroyer SU-152.

Link to comment
Delen op andere websites

Zat ook te twijfelen toen ik de knoop moest doorhakken na de Jagdpanther. De reden voor mij was eigenlijk, omdat de motor nog kwetsbaarder zou zijn bij de Jagdpanther II en de Ferdinand meer in de uiteindelijke lijn past. Afijn, ik kom er wel doorheen, nog zo'n 90.000 xp te gaan voor de Jagdtiger.

Je hebt wel veel premium tanks zo te zien. De SU-100Y vind ik een erg leuke tank. Hoe is trouwens de E-50? Ben nog niet echt met een Duitse medium bezig, maar de snelheid en het pantser spreken mij eigenlijk best wel aan.

Laat ik ook maar eens even mijn garage showen:

  • Löwe Premium
  • E-100
  • StuG IV Premium?
  • Ferdinand
  • BT-7 Artillery Premium
  • MT-25
  • T-44
  • Churchill III Premium
  • KV-85
  • KV-5 Premium
  • IS-7
  • IS-4
  • SU-100Y Premium
  • Objekt 268
  • Objekt 261
  • T2 Light Tank Premium
  • AMX 13 90
  • Bat.-Châtillon 25t
  • AMX 50B
  • ARL V39
  • Bat.-Châtillon 155 55
  • Valentine AT
  • Kolohousenka

Vetgedrukt is waar ik momenteel voornamelijk mee speel. Ik overweeg trouwens om nog de T32 en de VK 30.02 D te kopen. Die heb ik al ongeveer twee jaar vrij gespeeld, maar nooit daadwerkelijk gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, leuk idee; ik doe mee...

- [ Primary ]

  • KV-2
  • KV-4
  • M4A2E4 Sherman Premium
  • Matilda
  • AT-2

- Secondary

  • VK 30.01 (P)
  • Hetzer
  • Grille
  • Tetrarch premium
  • S-51 (STI / IS-4 of houden)
  • Wolverine (T110E3 of AMX linie)
  • T1 Heavy Tank (=> T-29)
  • Hotchkiss H35
  • AMX 40 smiley.gif
  • B1 (=> ARL-44, wellicht wil ik de BDR G1 ook nog houden)
  • Cruiser MK IV
  • Type 95
  • LT VZ 38 (wegduvelen als ik O-I Exp. heb. => Doorgaan tot O-1, leuke sidekick voor de KV-2)
  • Churchill I (Tiger P => Maus)

Vetgedrukt de elite-tanks, de blijverts. :puh:

( ) Tussen haakjes de route die ik met die lege plek wil. Die goedkope Tier II / III / IV tjes verpats ik af en toe en stop ik de crew in een barrack, wanneer ik weer zin heb om te spelen koop ik ze weer.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel veel premium tanks zo te zien. De SU-100Y vind ik een erg leuke tank. Hoe is trouwens de E-50? Ben nog niet echt met een Duitse medium bezig, maar de snelheid en het pantser spreken mij eigenlijk best wel aan.

Lijkt inderdaad zo omdat ik nog vier lege garageplaatsen over heb en de verhouding tussen premium en normale tanks daardoor vrij gelijklopend is. De T14, Pz. Kpfw. T25 en Excelsior zaten in één pack voor slechts €15. De SU-100Y kwam in mijn bezit na het event waarbij je elke dag (60 dagen aan een stuk) moest inloggen en de LTP was een nieuwjaarsgeschenk een aantal jaar terug. Ik had oorspronkelijk meer van die low tier premiums, maar om plaatst te creëren heb ik ze uiteindelijk verkocht.

De E50 is trouwens een erg leuke tank. Enkel de grind naar de beste gun kan vrij frustrerend zijn, vond namelijk niet dat ik een erg grote impact kon hebben daarmee. Sinds de beste gun erop zit, met 220 pen en 390 damage is het vrij eenvoudig om minstens 2000 damage per game te bekomen. Mijn Duitse mediumcrew is wel mijn beste crew waarbij ik nu aan de derde skill zit. Brothers in Arms en repairs (Sixth Sense voor commander) zorgen uiteraard voor een lichte boost in prestaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk nog geen cent aan WoT besteed. Ook niet van plan om te doen ook eigenlijk puh2.gif

Was ook mijn eerste gedacht, maar toen mijn PS3 het begaf en ik besloot om al mijn PS3 games te verkopen gebruikte ik het geld daarvan om een aantal tanks te kopen alsook goud om free experience over te zetten. Het is niet dat ik er kapitalen aan spendeer, je zal mij bijvoorbeeld nooit een tank van €30 of meer zien kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Phoe, ik heb 2 keer geld uitgegeven, (en veel) maar wel een hoop premium tanks aan over gehouden:

Pz1c

todl 3 (gaat eruit voor garageslot als ik er 1 nodig heb

pz2-J (kerstaanbod)+ goud voor de volgende:

T-34

IS-6

S 35 f

pz t-25

berlin trio: cromwell B, Rudy, is-2 (+su122-44+type 64)

tiger 1

tiger 2

E-75

Kv85

kv-2

t-71

M44

op dit moment zijn de Favorieten: E75, Rudy, M44, is6 en is2 +de credit-verslinder pz 2J

speel eigenlijk alleen maar Random games..

Maar ik speel het gewoon vaak en met plezier, dankzij de eenvoud, vandaar dat er wat geld in zit..

Bewerkt: door DDT Dorus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...