Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben aan de Heavy lijn gestart van de fransen, was deze week per abuis aan de light-lijn begonnen, maar light-tanks zijn allesbehalve men ding :7

De mediums lijken me wel leuk om te hebben. Ik ben nu bezig met de ARL 44, op naar de tier 7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben aan de Heavy lijn gestart van de fransen, was deze week per abuis aan de light-lijn begonnen, maar light-tanks zijn allesbehalve men ding :7

De mediums lijken me wel leuk om te hebben. Ik ben nu bezig met de ARL 44, op naar de tier 7.

Das de Td toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben aan de Heavy lijn gestart van de fransen, was deze week per abuis aan de light-lijn begonnen, maar light-tanks zijn allesbehalve men ding :7

De mediums lijken me wel leuk om te hebben. Ik ben nu bezig met de ARL 44, op naar de tier 7.

Das de Td toch?

Nee, dat is de Tier 6 HT. Die arl 44 lijkt me best nice trouwens (goede gun en decent frontarmor voor tier 6)

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben aan de Heavy lijn gestart van de fransen, was deze week per abuis aan de light-lijn begonnen, maar light-tanks zijn allesbehalve men ding :7

De mediums lijken me wel leuk om te hebben. Ik ben nu bezig met de ARL 44, op naar de tier 7.

Das de Td toch?

Ik ben aan de Heavy lijn gestart van de fransen, was deze week per abuis aan de light-lijn begonnen, maar light-tanks zijn allesbehalve men ding :7

De mediums lijken me wel leuk om te hebben. Ik ben nu bezig met de ARL 44, op naar de tier 7.

Das de Td toch?

Nee, dat is de Tier 6 HT. Die arl 44 lijkt me best nice trouwens (goede gun en decent frontarmor voor tier 6)

Nee de tankdestroyer is de ARL V39. Zie hier ---> http://wiki.wargamin...en/Tank:ARL_V39.

De ARL 44 is de tier 6 Heavy tank van de Franse.

Ik heb de ARL 44 nu en ben er best tevreden mee, Nicola. De pen van de gun is goed en z'n armor doet het wel tegen dezelfde tier of lager.

Wacht... waarom val ik in herhaling :7

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de ARL 44 nu en ben er best tevreden mee, Nicola. De pen van de gun is goed en z'n armor doet het wel tegen dezelfde tier of lager.

Ik zag wel weakspots bij z'n tracks. 60mm met 20mm tracks erover (Churchill Style)

Irl was dat niet zo'n weakspot, want er zat nog een dik metalen wiel van circa 40mm tussen (dus moest de kogel eerst de track door, drna dat wiel en daarna een sloped 60 mm door, dat lukt echt niet :puh:

In WoT is het (helaas) gewoon allemaal 20mm track en heeft die ARL 44 met 20 + 60 flat echt een weakspot :puh:

71p.jpg

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de ARL 44 nu en ben er best tevreden mee, Nicola. De pen van de gun is goed en z'n armor doet het wel tegen dezelfde tier of lager.

Ik zag wel weakspots bij z'n tracks. 60mm met 20mm tracks erover (Churchill Style)

Irl was dat niet zo'n weakspot, want er zat nog een dik metalen wiel van circa 40mm tussen (dus moest de kogel eerst de track door, drna dat wiel en daarna een sloped 60 mm door, dat lukt echt niet :puh:

In WoT is het (helaas) gewoon allemaal 20mm track en heeft die ARL 44 met 20 + 60 flat echt een weakspot :puh:

71p.jpg

Naja, ik heb tot nu toe gewoon redelijke games in m'n ARL. Hopelijk heb ik snel de AMX M4 45 binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

De ARL is trouwens ook een tank waar ik voor ga nu. Ikzelf heb nu de BDR G1 B, wat ik ook wel een aardige tank vind, maar het heeft niet echt mijn speelstijl. Enerzijds een beetje spijt dat ik mijn B1 heb weggedaan. Die heeft betere (sidescrape) armor en pref MM tot tier 5. Maarja, de Matilda is bij mij al een blijvertje en die 2 hebben te veel overeenkomsten.

Maarja, anderzijds is die BDR G1 B ook geen heel slechte tank.

Ik krijg gelukkig ook steeds meer de KV-4 onder de knie met een eigen strategie, dus dat is ook wel mooi. Ik denk persoonlijk dat de IS-4 ook een tank naar mijn smaak wordt.

FOkjSx8.png

Link to comment
Delen op andere websites

De Franse Heavy's zijn zeker aan te raden. Ik heb al een tijdje de tier X en heb met veel plezier door de lijn gespeeld. Zal wel komen omdat ik echt fan ben van de Franse tanks. Je moet gewoon goed overweg kunnen gaan met het papier waarmee je rijdt. Het zijn een beetje backstabber tanks (hoewel dat eigenlijk pas vanaf tier 8 geldt). Penetratie en damage is erg goed en daar komt een gunstige snelheid bij kijken.

Een ideaal voorbeeld van de kracht van de 50B:

Overigens is de T57 een goede optie, maar zelf ben ik niet zo van de Amerikanen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Franse Heavy's zijn zeker aan te raden. Ik heb al een tijdje de tier X en heb met veel plezier door de lijn gespeeld. Zal wel komen omdat ik echt fan ben van de Franse tanks. Je moet gewoon goed overweg kunnen gaan met het papier waarmee je rijdt. Het zijn een beetje backstabber tanks (hoewel dat eigenlijk pas vanaf tier 8 geldt). Penetratie en damage is erg goed en daar komt een gunstige snelheid bij kijken.

Overigens is de T57 een goede optie, maar zelf ben ik niet zo van de Amerikanen.

Dat was eigenlijk stiekemweg de reden dat ik voor de Franse heavies ging. Die tanks zijn redelijk goed in hit and run acties. Nadeel is wel dat je een grote "Shoot me first! op je tank hebt staan, en zijn zelfs tier 8's een gevaar. Al kan je er ook wel veel lucky bounces mee hebben.

Ikzelf wou eigenlijk ook wel voor de AMX 30 gaan (en niet voor de Bat, ook al zag ik jou daar wel lekkere games mee spelen), omdat dat IRL net zo'n sexy tank is als de Leopard 1 (maar dan met een coax van 20mm 0,o )

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Jij weet het al, maar zal het hier ook maar even melden. Ik ben momenteel echt effectief bezig met het verbeteren van m'n WN8. Natuurlijk is het mooi om goede stats te hebben, maar als je er bewust mee bezig bent, word je hopelijk ook echt beter. Bij sh*t teams kan je dan in ieder geval nog zeggen dat je er alles aan gedaan hebt. Tip voor iedereen die op zijn stats wil letten: zorg dat je ongeveer damage doet voor je de levenspunten van je tank + 100, dat wordt ongeveer als goed ervaren. Daarna kan het al snel oplopen naar een unicum madge. Gisteren voor het eerst ook de tactiek toegepast om met één tank of dezelfde soort tanks te spelen. Dit heeft als doel dat je niet te veel moet schakelen van soort match. (bv. van light naar heavy)

Gisteren mag ik wel terugkijken op een redelijk dagje wot: 1783 WN8 wat gezien wordt als very good. Dat op basis van 30 potjes gok ik zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...