Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Ik wacht nog steeds vol smacht op de Italiaanse tech tree. Misschien dat die er na de kleinere tech trees (Japanse & Tsjechische tanks) eindelijk ook een keertje aankomt.

Voorbeeld dat ik terugvond op het forum van de Amerikaanse server:

post-16696-0-66468600-1460051697.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb trouwens nog even gekeken voor eventuele Tsjechische tanks, helaas niet kunnen vinden. Wel zijn er al wat geruchten dat Zweden misschien ooit nog wordt toegevoegd. Dat zou mij wel heel vet lijken, die tanks zijn een beetje vergelijkbaar met de Fransen.

Nederlandse Tanktree!

M39_11.jpg

mhbigamtls1gi4.jpg

Met 2x37mm flak, was deze tank nog best wel wat:

mhbiga.jpg

mhbiga2.jpg

Tier 10 tank:

mhmexctvl-249x171.jpg

landsverk_artikel_008.jpg

Een TD'tje:

T8foto.jpg

vickcom.jpg

En zelfs amfibische tanks:

vickamf_001.jpg

Denk dat de Nederlandse tanktree bij tier 3 ophoud :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand de WG League al een beetje gekeken? Ik heb al aardig wat potjes gezien, wel grappig om eens dat top niveau te zien spelen. Overigens mocht er hier iemand nog zijn die niet begonnen is met WoT, maar dat wel wil heb ik een code klaarliggen met een starterpack (gold, tank en nog wat)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eerder aan een soort van Europese tech tree met daarin tanks verwerkt van verschillende kleinere Europese landen, waarvan de meeste wellicht Oostbloklanden zullen zijn. Italiaanse tech tree moet echter de prioriteit krijgen wat mij betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eerder aan een soort van Europese tech tree met daarin tanks verwerkt van verschillende kleinere Europese landen, waarvan de meeste wellicht Oostbloklanden zullen zijn. Italiaanse tech tree moet echter de prioriteit krijgen wat mij betreft.

Ja inderdaad. Zullen vast ook veel prototypes tussen zitten, gezien Italië in sept 1943 natuurlijk capituleerde. Maar Italië was nog best destijds een tankmacht met eigen unieke tanks.

Edit: Zojuist 6.760 damage blocked by armor in m'n KV-4 en ik had nog 700 health over :puh:

't leukste vond ik eigenlijk nog wel dat ik tegen enemy 2 AMX tankjes vast stond. Die tanks waren zo laag dat ik er niet op kon schieten en gezien ze tegen me aan stonden deed ik ook nauwelijks ram-damage. NA letterlijk 2 minuten facehuggen met AMXjes op de vlag, begonnen we stil te staan en maar tegen elkaar te praten, toen werd ie plots gekilled door vriendelijk vuur dat voor mij gericht was. Best maffe match >.<

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...