moechy Geplaatst: 22 januari 2017 Rapport Geplaatst: 22 januari 2017 Ondertussen ook maar eens een headset besteld . Morgen binnen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 januari 2017 Rapport Geplaatst: 22 januari 2017 Whaha, moechy zit in een clan en wordt met z'n neus op de feiten gedrukt Serieus, het eerste wat ik kocht toen ik multiplayer ging spelen was een headset. Reageren
moechy Geplaatst: 22 januari 2017 Rapport Geplaatst: 22 januari 2017 Heb het lang kunnen tegenhouden maarja als je met wat meer mensen gaat spelen is het wel een must ja . Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 januari 2017 Rapport Geplaatst: 23 januari 2017 Ja, klopt. 't werkt allemaal ff wat vloeiender eh Tankcommander Moechy poseert met zijn nieuwe headset. Dankzij deze nieuwe investering is hij niet meer afhankelijk van handsignalen en zijn enigmamachine. Reageren
moechy Geplaatst: 23 januari 2017 Rapport Geplaatst: 23 januari 2017 Nu kan ik roepen: "kijk achter je, klojo!" Ipv het te typen Reageren
moechy Geplaatst: 24 januari 2017 Rapport Geplaatst: 24 januari 2017 Ik ben nu echt wel vriendjes geworden met de VK30.01 (h) En platoon met voice-chat, helpt ook wel. Reageren
NicolaB Geplaatst: 28 januari 2017 Rapport Geplaatst: 28 januari 2017 Ziet er goed uit Moechy. Ik heb net met Dorus gespeeld en ook lekker wat goede potjes gehad. Reageren
moechy Geplaatst: 22 februari 2017 Rapport Geplaatst: 22 februari 2017 Woot nog 5k exp voor de IS :D. Reageren
MisterDM Geplaatst: 23 maart 2017 Rapport Geplaatst: 23 maart 2017 Jullie zijn nog druk aan het grinden zie ik? Ik heb 't spel al in een tijd niet meer gespeeld. Ik heb nog best veel grinds open staan btw. Reageren
moechy Geplaatst: 23 maart 2017 Rapport Geplaatst: 23 maart 2017 Ik zit ondertussen al een tijdje in NBTTA en dat scheelt hem wel veel qua exp en snelheid. Ben ondertussen ook premium. Vooral met strongholds gaat je exp snel naar boven. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2017 Ik heb het de afgelopen maand(?) niet meer gedaan, meer doordat de tentamens veel tijd in beslag namen. Nu heb ik een weekje vakantie. De vraag is, ga ik die week aan WoT besteden of aan iets anders? Hmmm. Ik moet in ieder geval nog in een medium tank 2000 damage aan enkel tankjagers te zien doen. Dan heb ik de MT-15 missies voor de T28 HTC afgerond en kan ik voor die T44 versie beginnen. Reageren
MisterDM Geplaatst: 23 maart 2017 Rapport Geplaatst: 23 maart 2017 (bewerkt) Ik heb nog een hoop missies te doen voor de T28 HTC. Maar wanneer ik weer aan WoT ga beginnen weet ik nog niet. Als ik meer tijd heb wil ik wel weer een paar battle's wagen. Wat betreft moechy, ik zou ook verder gaan met strongholds. Exp en credits komen dan redelijk goed binnen, als je kan communiceren met elkaar met Teamspeak of Skype zullen de battle's misschien ook wel goed gaan. Bewerkt: 23 maart 2017 door MisterDM Reageren
moechy Geplaatst: 23 maart 2017 Rapport Geplaatst: 23 maart 2017 Yups klopt, scheelt heel veel sinds ik op teamspeak zit. Loopt net allemaal ietsjes vlotter. Reageren
MisterDM Geplaatst: 24 april 2017 Rapport Geplaatst: 24 april 2017 Sinds kort WoT weer opgepakt. Ook veel lopen platoonen met Bassie, als er geïnteresseerde zijn mogen die ons ook joinen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 april 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2017 Update 9.18 is uit! Heb al een tijdje op de testserver gespeeld met onder andere de nieuwe tier X lighttanks. Heerlijk gevoel om met snelheden van 60/70km/h over het veld te racen. Ook de arty's zijn een stuk beter geworden naar mijn idee. Aldus Wargaming zelf is dit een van de grootste updates ooit en ik denk het ook. Benieuwd hoe de matchmaker nu uit gaat pakken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.