Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik krijg ook steeds aanbiedingen van Real, dan is het van 'Nee', gaan ze nog een hoger bod doen, doe ik nog steeds 'Nee'.. vervolgens krijg je een melding dat ze niet langer geintresseerd zijn in je speler terwijl je kon lezen bij het Transfernieuws dat ze hem ook per sé wilden hebben.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morgen krijg ik dan eindelijk fifa na lang genoeg te slijmen bij m'n moeder :7

Kan iemand mij alvast vertellen wat echt allemaal is veranderd in coach mode?

Alvast bedankt :D

Jeugdteam en scoutnetwerken. Daarnaast kan je blessure tabel duidelijk zien, en kan je meteen kijken welke posities je spelers hebben (in een apart menu). Voor de rest is de simulatie door de week heen anders. nu zie je een kleine kalender boven en volg je het nieuws direct. Je gaat dus niet eerst apart naar de kalender om te simuleren. Een beetje lastig om uit te leggen, maar je komt er wel achter :puh: Verder zijn de transfers verbeterd, er wordt meer geboden op spelers. Daarnaast is het moraal van spelers van veel belang in carrière.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee gezegd tegen Inter op een bod van Mertens van 25 miljoen. :$

Heerlijk ook dat ze steeds hoger blijven gaan met het bieden.

Grote verbetering dat men nu ineens wel komt, terwijl in dit in de voorgaande edities nooit het geval was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu het spel :D

De gameplay lijkt me een tikkeltje anders dan op de demo op een of andere manier maarja :puh:

Ik heb nog een vraag en dat is dus over die transfers.

dus is het nu zo dat als je een paar seizoenen verder bent met carriere, dat dan de tegenstander ook niet meer met allemaal de zelfde spelers nog rondloopt?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, vooral de topclubs hengelen vrij vaak nieuwe spelers binnen. Soms realistisch, soms wat minder. Zo is Kuyt bij mij naar AS Roma verkast, is Pato verkocht aan Manchester United en is Rafeal van der Vaart terug naar Real Madrid. Dat lijkt me allemaal niet erg waarschijnlijk. Maarja, in de huidige voetballerij weet je het nooit, dus niks is uitgesloten.

Ook heb ik Sneijder (Ik speel een carrière met Inter) moeten laten gaan. Ik kreeg een bod van 90 miljoen van Real Madrid, vroeg in het seizoen, maar daar wilde ik aanvankelijk niet mee instemmen. Vlak voor het einde van de transferperiode diende Sneijder opeens een transferverzoek in 'omdat zijn tijd bij de club er op zat.' Moest ik hem halsoverkop verkopen, waardoor ik er maar 70 miljoen aan overgehouden heb. :-(

Als vervanger Kagawa van Bor. Dortmund gehaald voor zo'n 30 miljoen. Jong en behendig spelertje.

Vind het trouwens mooi dat er steeds meer aandacht wordt besteed aan randzaken. Zo was er bij mij een hele soap rondom Walter Samuel die heimwee had en weg zou willen bij de club. Allemaal nieuwsberichten met speculaties. Maar na een tijdje gaf hij gelukkig aan Inter trouw te blijven. Ik zag al voor me dat ik wéér in alle haast een nieuwe speler moest aantrekken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zoiets had ik dus ook ik had commentaar gegeven op de coach van roda JC voor de wedstrijd over zijn aankoopbeleid :puh:

ik vind het echt super dat de echte coaches in het spel worden genoemd hahaha :puh:

Ik sta trouwens 4e in de competitie na volgensmij 5 speelronden, ik heb iets van 3 keer gelijk gespeeld en verder gewonnen.

Aleen de oefenwedstrijden heb ik met 3-0 van shamrock rovers gewonnen, 3-1 verloren van atletico madrid.

en tegen een andere club thuis met 1-2 verloren ( blamage xd )

ooijer heeft aangegeven erover na te denken om te stoppen in de loop van het seizoen

en ik heb met sightorsson tegen vitesse echt een wereldgoal gemaakt.

Eriksen kopt de bal naar hem toe, waarna hij met een prachtige hakje hem eerst over de keeper heen werkd ( ja met een hakje :puh: ) en hem daarna hoog het doel in schiet.

De goal ga ik straks uploaden hopelijk kan ik hem straks online zetten hier :)

dit zijn de resultaten die ik heb geboekt in volgorde.

Oefenwedstrijd : 3-1 verlies uit bij atletico

Oefenwedstrijd : 3-0 winst shamrock rovers

oefenwedstrijd : 1-2 thuis verlies tegen een club die ik niet meer ken xd

Eredivisie :

1-1 Thuis herenveen

2-0 winst thuis feyenoord

1-1 uit vitesse

2-1 winst thuis tegen roda JC

3-2 winst tegen AZ spannende wedstrijd :puh:

Dat was mijn verslagje dan wel zover :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, alleen nog al onrealistische transfers af en toe. Pato bij Man Utd, Stoke City opeens 5 sterren etc.

@Silverbyte: Kuyt naar AS Roma zou realistisch kúnnen zijn. Is wel een mooie club voor hem opzich. Alleen hij zit aan de leeftijd dat je niet echt een transfer meer maakt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zoiets had ik dus ook ik had commentaar gegeven op de coach van roda JC voor de wedstrijd over zijn aankoopbeleid :puh:

ik vind het echt super dat de echte coaches in het spel worden genoemd hahaha :puh:

Dit is niet zo bij elke ploeg. Zo kan ik geen commentaar geven op ''José Mourinho'' maar wel op ''Manager van Real Madrid'', you see :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, alleen nog al onrealistische transfers af en toe. Pato bij Man Utd, Stoke City opeens 5 sterren etc.

@Silverbyte: Kuyt naar AS Roma zou realistisch kúnnen zijn. Is wel een mooie club voor hem opzich. Alleen hij zit aan de leeftijd dat je niet echt een transfer meer maakt :puh:

Tsja, het zou kunnen. Rafael van der Vaart was trouwens niet naar Real Madrid, maar naar Juventus, zo bleek. Laatstgenoemde heeft hem echter alweer doorverkocht aan PSG, dat ook flink bezig is met aankopen. Nog wat opmerkelijke Nederlandse transfers: Huntelaar komt nu uit voor VFL Wolfsburg, Emanuelson speelt bij Palermo en Tim Krul staat bij Sevilla onder de lat. De eerste twee zouden, hoewel niet erg waarschijnlijk nog kunnen, maar ik zie Krul echt niet naar Sevilla gaan. Maar toch, het is al flink verbeterd ten opzichte van FIFA 11. Geen Frank Demouge meer bij Liverpool. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sure, maar als je Andrés Palop tussen de palen hebt ga je geen aankoop als Tim Krul doen. Beide zijn te goed om zomaar op de bank te parkeren, dus daarom vind ik het onwaarschijnlijk. Palop heeft nog tot 2014 een contract bij de Spanjaarden, en ik ben pas bij het seizoen 2012/2013. Maargoed, dat zijn kleine schoonheidsfoutjes.

Zanetti is inmiddels gestopt, weliswaar met een vervelende nasmaak. Moest de bekerfinale tegen Napoli spelen. Het ging de hele wedstrijd gelijk op, maar in de blessuretijd tikten ze de winnende goal binnen nadat er allemaal spelers over elkaar heen vielen. Dan voel je je wel een beetje genaaid. :-(

In de Champions League tot de halve finale gekomen waarin Zenit me in de blessuretijd (Ja, alweer) te slim af was. Wel de competitie en Supercoppa gewonnen.

Huidige elftal:

(Alle spelers (zowel op het veld als op de bank) met [*] achter hun naam zijn aankopen)

243512_F_C__Internazionale.jpg

Op de bank

Cudicini [*] - DM

Vorsah [*] - CV

Nagatomo - LB

Mikel - CVM [*]

Deco - CAM [*]

Žigić - SP [*]

Gilardino - SP [*]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...