Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Voor mensen die goedkoop fifa 12 willen ik heb hem voor 45 euro uit UK

En hoeveel dagen na de release krijg je hem en de verzendkosten? :7

Verzending 1 tot 3 dagen, verzonden op 29ste, 0 euro verzendkosten :7 en pc zelfs 34,50 ongeveer :7

ON:

wist iemand trouwens al als je op "select " drukt terwijl je verdedigt je naar de keeper switcht, in een match?

Bewerkt: door MrIndependent
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zie wel verbetering in Fifa 12 hoor, het tackelen e.t.c gaat gewoon eenvoudiger simpeler. Maar het lijkt nog wel op Fifa 11, de graphics dan.

Wat ik makkelijker vond in Fifa 11, je kon met de ene speler lopen en met de andere speler kon je tegelijkertijd de bal afpakken nu moet je alles zelf doen. Ernaar toe lopen en op (X360) B drukken om de bal te pakken..

Link to comment
Delen op andere websites

Verdedigen is beetje omslachtig. Met FIFA11 kon je echt makkelijk druk zetten en de bal af pakken (misschien ook weer te makkelijk). Maar hier zit je met allemaal toetscombinaties. Het is nu wat lastiger en het is jammer dan je er niet met grote snelheid in kan duiken. Je spelers blijven altijd als een cirkel eromheen staan en je moet op het juiste moment timen voor de tackle of aanval. Ik moet er ieder geval nog aan wennen, het zal namelijk vast goed werken. Aanvallen gaat lekker alleen krijg je dan van die knullige goals omdat me verdediging niet goed staat.

En is er trouwens een graphics-update? :7 PES gaat echt met stappen vooruit, maar bij FIFA moet je het echt zoeken. Kijk naar de stadium sfeer in PES. Het zijn kleine dingen als mannetjes met camera's, fotografen langs de zijlijn, spelers in de tunnel die het extra sfeer geven. Alleen is het publiek in PES waardeloos. De interface is verder ook geen vooruitgang in FIFA, beetje amerikaans. Al zag ik dat de interface bij de penalty's nog niet was aangepast.

Het speelt verder lekker, behalve verdediging dan. Ik hoop echt dat die coach-mode een verbetering is en niet alleen een extra deadline-functie. Andere clubs mogen nou ook wel eens interesse hebben in mijn spelers i.p.v. andersom.

EDIT: Het schijnt trouwens dat je die nieuwe verdediging uit kan zetten. Straks even kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Het schijnt trouwens dat je die nieuwe verdediging uit kan zetten. Straks even kijken.

All My Own Work

Win a Match with Manual Controls (including Tactical Defending)

Lijkt mij dus dat je het inderdaad gewoon uit kan zetten :)

Voor de achievement-hunters:

Hier vind je de lijst met alle achievements van FIFA 12. :D

EDIT: Je kan het gewoon uitzetten helemaal onderaan in het besturings-menu.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

ja elke keer denk ik bij mezelf: jongens, stop er gewoon een paar jaar mee... en breng daarna een kei van een game uit :tu:

maarja, zo denken zij er niet over... elk jaar game => elk jaar geld... ik vind het in ieder geval niet waard...

als ik denk wat ik in meer GTA4 kan t.o.v. GTASA , en in FIFA11 t.o.v. FIFA12 dan vind ik dat ik me geld er niet aan moet besteden...

Dikke vette bullshit:

GTA San andreas: Datum van uitgave 26 oktober 2004

Gta IV: Datum van uitgave 29 apr 2008

_________________+

4 Jaar gefeliciteerd je kunt niet tellen!

FIFA 10 Datum van uitgave 1 oktober 2009

FIFA 11 Datum van uitgave 30 september 2010

FIFA 12 Datum van uitgave 26 september 2011

__________________+

Dus als je kijkt naar FIFA 08/09 en dan naar FIFA 12, dus wat je zegt is bullshit.

Link to comment
Delen op andere websites

ja elke keer denk ik bij mezelf: jongens, stop er gewoon een paar jaar mee... en breng daarna een kei van een game uit :tu:

maarja, zo denken zij er niet over... elk jaar game => elk jaar geld... ik vind het in ieder geval niet waard...

als ik denk wat ik in meer GTA4 kan t.o.v. GTASA , en in FIFA11 t.o.v. FIFA12 dan vind ik dat ik me geld er niet aan moet besteden...

Dikke vette bullshit:

GTA San andreas: Datum van uitgave 26 oktober 2004

Gta IV: Datum van uitgave 29 apr 2008

_________________+

4 Jaar gefeliciteerd je kunt niet tellen!

FIFA 10 Datum van uitgave 1 oktober 2009

FIFA 11 Datum van uitgave 30 september 2010

FIFA 12 Datum van uitgave 26 september 2011

__________________+

Dus als je kijkt naar FIFA 08/09 en dan naar FIFA 12, dus wat je zegt is bullshit.

_________________+

ERR: U kunt niet lezen. Probeer het opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

ja elke keer denk ik bij mezelf: jongens, stop er gewoon een paar jaar mee... en breng daarna een kei van een game uit :tu:

maarja, zo denken zij er niet over... elk jaar game => elk jaar geld... ik vind het in ieder geval niet waard...

als ik denk wat ik in meer GTA4 kan t.o.v. GTASA , en in FIFA11 t.o.v. FIFA12 dan vind ik dat ik me geld er niet aan moet besteden...

Dikke vette bullshit:

GTA San andreas: Datum van uitgave 26 oktober 2004

Gta IV: Datum van uitgave 29 apr 2008

_________________+

4 Jaar gefeliciteerd je kunt niet tellen!

FIFA 10 Datum van uitgave 1 oktober 2009

FIFA 11 Datum van uitgave 30 september 2010

FIFA 12 Datum van uitgave 26 september 2011

__________________+

Dus als je kijkt naar FIFA 08/09 en dan naar FIFA 12, dus wat je zegt is bullshit.

_________________+

ERR: U kunt niet lezen. Probeer het opnieuw.

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Online zal het inderdaad het nieuwe verdedigen zijn. Het is overigens wel realistisch. Met de oude verdediging kan je bijna elke bal met grote snelheid afpakken terwijl je met dit gewoon foutjes kan maken. Ik denk dat wedstrijden wel spannender worden zo, omdat je sneller tegendoelpunten krijgt als je te laat bent met je actie.

Ik heb er trouwens zin in! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfel toch hoor..

Ik vind PES dit jaar echt wel dicht aansluiten bij Fifa.

Want om nou eerlijk te zijn als je dat verdedigen systeem uitzet dan is er voor de rest niet veel nieuws meer dat de moeite is.

Ik had gehoopt op wat meer visuele verbeteringen zoals bij PES: coaches die aan de zijlijn staan, fotografen en cameramannen, enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanavond een review gelezen over de coach-mode. Daar zitten echt veel verbeteringen in. PES is qua graphics wel beter, er zit rond een wedstrijd meer sfeer. Kijk naar de coaches langs de lijn, camera's, fotografen (al is het publiek slechter van FIFA) e.d. Ik begrijp ook niet waarom FIFA dat niet doet. Maar verder ziet het er inderdaad gelikt uit, zeker met de Champions League. Alleen vind ik FIFA soepeler spelen dan PES. PES heeft nog steeds last van onrealistische schoten op het doel of keepers die niet balvast zijn. En het grote nadeel aan PES is het licentie-systeem. Als dat in orde was, dan had ik voor PES gekozen waarschijnlijk.

EDIT: De sterk verbeterde jeugdopleiding en scouts:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...