Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

De trailer ziet er als vanouds goed uit, maar EA Sports kennende zijn de verbeteringen in het uiteindelijke spel waarschijnlijk nauwelijks merkbaar. Personality+ werd groots aangekondigd, maar het verschil dat ik merk is echt minimaal. Ik word met het jaar terughoudender tegenover het kopen van FIFA.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb je gelijk in. Ze brengen het groots maar het zijn kleine elementen in de gameplay waardoor het steeds wat soepeler verloopt. Goed om te verbeteren, maar nieuwe grote toevoegingen mogen er ook wel bij. Ik zou zeggen pak de sfeer wat beter aan, je hebt een jaar de tijd om op een bestaande engine uit te bouwen. Als je nu al kijkt naar de nieuwe PES 2012 trailer dan heeft die al weer meer sfeer rondom een wedstrijd dan FIFA12, terwijl hun vorig jaar opnieuw zijn begonnen vanaf 0. De FIFA11-campagne bestond vooral om als "Team van 11" te voetballen. Pak dan nu met FIFA12 het publiek aan door de "12e man" te gebruiken. En verder mag Coach mode wel wat uitgebreider zoals PES.

Link to comment
Delen op andere websites

De trailer ziet er als vanouds goed uit, maar EA Sports kennende zijn de verbeteringen in het uiteindelijke spel waarschijnlijk nauwelijks merkbaar. Personality+ werd groots aangekondigd, maar het verschil dat ik merk is echt minimaal. Ik word met het jaar terughoudender tegenover het kopen van FIFA.

Helemaal mee eens, waarschijnlijk ook de reden dat ik nooit FIFA kocht. Daarbij vind ik het ook altijd een beetje jammer dat veel FIFA's gewoon hetzelfde zijn..

Het is voetbal....

Ze kunnen niet veel veranderen,misschien wat de techniek van de spelers meer niet

Link to comment
Delen op andere websites

Nja voor de iets oudere gamers, misschien heb je wel eens uit mn hoofd Uefa Champions leage 2004-2005 ? gespeeld en daar was de mogelijkheid om met bowlingballen te spelen en strandballen noem maar op. We hebben het hier dan niet over een echte competitie maar gewoon losse wedstrijden. Dit was een leuke toevoeging en het zou leuk zijn als ze dat soort (aparte) dingen ook in Fifa zouden gooien als mogelijkheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Nja voor de iets oudere gamers, misschien heb je wel eens uit mn hoofd Uefa Champions leage 2004-2005 ? gespeeld en daar was de mogelijkheid om met bowlingballen te spelen en strandballen noem maar op. We hebben het hier dan niet over een echte competitie maar gewoon losse wedstrijden. Dit was een leuke toevoeging en het zou leuk zijn als ze dat soort (aparte) dingen ook in Fifa zouden gooien als mogelijkheid.

Dat was inderdaad dat spel. Maar de laatste jaren is EA steeds bezig om Fifa realistischer te maken door middel van de 360 graden draaien, personality plus en nu dit weer. Dan lijkt het me niet bepaald verstandig om bowlingballen en strandballen in de game te stoppen, maar in plaats daarvan de sfeer in de stadions ook realistischer te maken. De scout er bij doen en eventueel zakenwaarnemers. Lijkt me een stuk beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...