Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

360 graden dribbelen is volgens mij gewoon een misvatting geweest. Helemaal vrij kon je nog steeds niet rondlopen. Het was eerder alsof je in plaats van 16 nu 32 looprichtingen had. Ook al een hele verbetering, maar EA Sports heeft erg de neiging hun kleine tweaks op te blazen tot epische proporties. Alles is 'revolutionair' en 'baanbrekend' volgens die gasten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nieuwe screenshots van FIFA 12

fifa12_ps3_easfc_pfyc_map_psg_wm.jpg.jpg

fifa12_ps3_easfc_leaderboards_dortmund_wm.jpg.jpg?slideshow=true

fifa12_x360_easfc_hubnews_chelsea_wm.jpg.jpg?slideshow=true

fifa12_x360_easfc_challenges_chelsea_wm.jpg.jpg?slideshow=true

fifa12_ps3_easfc_pfyc_main_arsenal_wm.jpg.jpg?slideshow=true

fifa12_x360_easfc_pfyc_lastseason_lyon_wm.jpg.jpg?slideshow=true

fifa12_ps3_easfc_hubleaderboards_arsenal_wm.jpg.jpg?slideshow=true

fifa12_x360_easfc_frontmainmenu_wm.jpg.jpg?slideshow=true

Ziet er uit als een mooie manier om je vrienden in de gaten te houden en nog veel meer! _O_ Dit gaat toch wel de eerste FIFA worden die ik koop sinds FIFA 09 en zelfs die heb ik voor €20,- binnen gehaald. Deze ga ik halen voor de volle €60,-.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze is eindelijk wat leven naast het veld brengen met coaches die roepen, spelers die opwarmen, security die rondloopt, enz.

Kijk maar naar de NBA2K games daar zit tenminste een goede sfeer in. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze is eindelijk wat leven naast het veld brengen met coaches die roepen, spelers die opwarmen, security die rondloopt, enz.

Kijk maar naar de NBA2K games daar zit tenminste een goede sfeer in. :puh:

Helemaal mee eens. Misschien soms een camerashot van enthousiaste supporters? Net zoals je dat zag bij FIFA World Cup South Africa.

Link to comment
Delen op andere websites

Een ding vraag ik me toch continu af omtrent vele sportgames, en voornamelijk voetbalgames.

Is een Fifa/PES game nu echt de volle 60 euro waard?

Het zijn wat tweaks en wat toegevoegde/verplaatste spelers en teams en dat zou 60 euro waard zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Een ding vraag ik me toch continu af omtrent vele sportgames, en voornamelijk voetbalgames.

Is een Fifa/PES game nu echt de volle 60 euro waard?

Het zijn wat tweaks en wat toegevoegde/verplaatste spelers en teams en dat zou 60 euro waard zijn?

Nee, maar als je erover na denkt is een game sowieso niet 60 euro waard, wat voor game het is ook is..

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, inderdaad. :7

Maar als ik jou was zou ik om de 2/3 jaar een nieuwe FIFA kopen, dan krijg je je geld er nog een beetje uit. :puh: En dat is ongeveer de tijd dat er nieuwe aanpassingen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Yes! Eindelijk zijn er weer scouts! Je hebt de mogelijkheid om 3 scouts te gebruiken, je kan specifieke instructies geven. Daarnaast gaat de laatste transferdag in uren voorbij, zodat je een paar uur voor de deadline nog een speler kan binnenhalen. Daarnaast kan je spelers opstellen als ze nog geblesseerd zijn.

Wel mooie verbeteringen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hopen als je Kampioen bent geworden en je speelt dan in de CL dat dan het stadion ook in de Cl style is.

Waarschijnlijk niet aangezien PES de rechten heeft voor de Champions league en Europa league.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...