Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

PES zal een contract hebben lopen voor een aantal jaar. En ik denk dat ze daar best trots zijn op deze licentie en deze niet uit handen geven. Tenzij het contract afloopt en de UEFA niet wil verlengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Yes! Eindelijk zijn er weer scouts! Je hebt de mogelijkheid om 3 scouts te gebruiken, je kan specifieke instructies geven. Daarnaast gaat de laatste transferdag in uren voorbij, zodat je een paar uur voor de deadline nog een speler kan binnenhalen. Daarnaast kan je spelers opstellen als ze nog geblesseerd zijn.

Wel mooie verbeteringen! :)

Op de PSP zit dit al in '11 :puh:

PSP had wel leukere functies dan de PC/PS3, Bekendheidsysteem,

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik hoop dat ze er een paar competities bijgooien, zoals de Argentijnse, Oekraïense en Japanse competities i.p.v. die nutteloze competities zoals de Ierse competitie en de Engelse 1e en 2e divisie (Niet de Championsship), of in ieder geval de Rest-of-the-World gaan uitbreiden.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee :puh:.

3 Covers zijn bekend. Die van Spanje, UK en de Internationale (Die geldt ook voor BeNeLux aangezien die geen aparte krijgt, netzoals Fifa 11)

Spanje:

Spaanse-FIFA-12-cover-204x300.jpg

UK:

cover-Engeland-FIFA-12-213x300.jpg

International:

FIFA12internationalecover-213x300.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waarom ze in hemelsnaam Kaka op de frontcover zetten. Die gast is het grootste gedeelte geblesseerd geweest of heeft op de bank gezeten. Hij geeft geen prestaties geleverd dit jaar, waarom geen andere voetballer zoals C.Ronaldo(ook al mag ik deze man echt niet) Ozil of een keeper zoals bijvoorbeeld Casillas, maar nee fifa moet weer Kaka erop zetten. Ik snap het echt niet.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...