Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Oké jongens, dit gaat echt nergens meer over.

1. Het lijkt me duidelijk dat als je goed speelt, je meer kans hebt op een transfer. Daarnaast kan je in 1 post vragen waardoor je hier meer kans op hebt zonder het na elke post te vragen.

2. Er is maar één betaalde Italiaanse voetbalclub die Bari heet, dus ook die post nogal onnozel?

Denk na...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is het jullie opgevalleen dat wereldklasse op Fifa 12 veel lastiger is dan op Fifa 11. Ze slalommen heel gemakkelijk om mijn verdediging heen en ze geven steeds perfecte steekballen waaruit ze meestal altijd uit scoren.

Wuhoo, is posten ook al verboden?

Nee, maar het is inderdaad een beetje onnozel om te posten welke club hij uit Bari speelt, aangezien er maar één club uit Bari in het spel zit en dat is A.S. Bari.

Link to comment
Delen op andere websites

Na van der Wiel wil me sterspeler Eriksen ook weg in de winterstop. Dit is echt k*t nu me team echt lekker loopt met hem. :{

Dat wordt snel veel geld incasseren en een vervanger zoeken.

UPDATE: Oke, 50 miljoen kan ik niet laten liggen van Real Madrid. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Haha dat doe ik ook wel eens bijvoorbeeld tegen kleine ploegen ( RKC, VVV, Excelsior etc. ) Dat is altijd lekker voorals als je met 3 aanvallers speelt die constant van positie wisselen zo maak je de tegenstander best wel gek :puh:

Maar ook tegen bijvoorbeeld Barcalona ofzo kun je proberen heel verdedigent of heel aanvallend te spelen zodat je in ieder geval niet ten onder gaat zonder de tegenpartij een goal aan te smeren:P

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Na 3 jaar Ajax een mooie aanbieding gekregen van Inter. Aantal spelers verkocht én gekocht natuurlijk. Helaas wilde Sneijder vlak voor het einde van de transferperiode vertrekken, dus moest ik snel andere spelers kopen.

DM. Mihaylov

RB Caldirola

RCV Verthongen

LCV Lucio

LB Nagatomo

RCM Mariga

CAM Bale

LCM Alvarez

RV Suarez

SP Pazzini

LV Vukcevic

Reserve: Julio Cesar, Jonathan, Muntari, Motta, Coutinho, Benzema, Floran

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg na één seizoen al een bot van Juventus, maar heb het toen afgeslagen omdat ik nog niet de beker had gewonnen met PSV en ik wou de championship cup met ze spelen. :puh:

Ik heb trouwens Pieters en Derijck verkocht en in hun plaats heb Cathcart (Blackpool) en nog een jong talent van AC Milaan gekocht, maar ik kan niet op zijn naam komen. :7

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg na één seizoen al een bot van Juventus, maar heb het toen afgeslagen omdat ik nog niet de beker had gewonnen met PSV en ik wou de championship cup met ze spelen. :puh:

Ik heb trouwens Pieters en Derijck verkocht en in hun plaats heb Cathcart (Blackpool) en nog een jong talent van AC Milaan gekocht, maar ik kan niet op zijn naam komen. :7

Vonden ze je zo'n brave jongen dan?

On :

Straks men meest spectaculaire wedstrijd ooit gespeeld :puh:

Ajax - SC heerenveen 7-6

1-0 Bulykin



1-1 Dost

1-2 Assaidi

1-3 Dost

2-3 De jong

3-3 Janssen

3-4 Dost

3-5 Gouweleeuw

4-5 Sigthorsson

5-5 Sulejmani

5-6 Dost

6-6 Sigthorsson

7-6 Sulejmani

Wat een wedstrijd :7

Link to comment
Delen op andere websites

Oeps spelfout. :7

Ik had overlaatst ook zo'n rare match tegen Excelsior de match eindigde nog wel met 4-4, maar ik was echt slecht aan het verdedigen. Ik heb toen ook nog een 4-2 achterstand moeten wegwerken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb hem sinds een week ook binnen. Vind het wel een stuk moeilijker dan mijn laatste versie (FIFA 09). Wat ik super chill vind, is dat je bij carrière pas op het laatst hoeft te kiezen of je 1 speler of het hele team speelt.

Fifa09 speelde ik op legendarisch, nu kan ik nauwelijks winnen op semi-pro. Ook vind ik het vervelend dat het lettertype XS is, weet iemand hoe ik dat kan veranderen? Kan alles nauwelijks lezen. :-S

Link to comment
Delen op andere websites

Vond het trouwens wel even wennen met dat druk zetten met meerdere spelers. Dus ik als een gek op B drukken omdat ik niks zie gebeuren, zie ik opeens dat poppetje heel raar met z'n been steeds naar voren stappen haha :puh:.

EDIT : Hulk (FC Porto) vandaag verkocht aan Real Madrid voor 35,5 miljoen omdat hij het er niet naar zijn zin had.. :duh:

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie dat ook als jullie coach mode spelen dat je soms de gekste transfers ziet? :7

Als je del ijst er bij pakt zie je echt alleen maar topspelers met een minimum waarde van 20 miljoen. :7

Ook zie je soms een speler elke jaar wel van club veranderen.

Zoals Sneijder, eerst ging hij naar Man Utd. dan Real Madrid en nu speelt hij voor Chelsea.

Of daarstraks kocht Olympique Lyon Fernando Torres voor 47 miljoen(!).

En ik heb bij Atlético Madrid maar een budget van 30 miljoen, ik vraag me echt af waar ze dat geld vandaan halen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb bij Atlético Madrid maar een budget van 30 miljoen, ik vraag me echt af waar ze dat geld vandaan halen. :puh:

Start een carriere met Manchester City en je gaat gelijk zien van waar het geld komt :7

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel me toch een partij slecht joh. :7 Na 3 seizoenen Ajax overgestapt naar Inter, maar dat had ik beter niet kunnen doen. In het begin ging het nog goed met veel goals van Suarez bij Inter, maar alles zakt in atm. Ik ben nu van alles aan het proberen qua opstellingen en spelers, maar niks helpt. Als ik online of offline speel met andere ploegen dan win ik, maar Inter wil niet lukken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...