Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik vind het wel lekker spelen. En het nu verdedigen is wel echt een goede toevoeging ook al ergert het mij soms nog wel.

Verder had ik gisteren een opmerkelijk wedstrijd. De scheids gaf maar liefst 4 penalty's in een wedstrijd. Dit had ik nog nooit meegemaakt, dus vond het een beetje raar. De uitslag was 4-2 voor mij. Ik kreeg 2 penalty's voor en 2 tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Goede tip voor als je veel onder druk staat en als de tegenstander veel kansen achter elkaar krijgt :

Ga op balbezit spelen zo haal je hun altijd uit de wedstrijd, dit kan online, maar ik heb het gedaan in de Singleplayer tegen heerenveen.

Ik stond met 1-0 voor nadat ik scoorde uit een counter, en toen begon er als het ware een hele stormloop op mijn doel...

Maargoed dat vermeer stond te keepen anders waren er wel 6 ballen ingegaan :schater:

Toen bedacht ik dus dat ik heerenveen maar uit de wedstrijd moest tikken.

Gevolg 2-0 en en geen kans meer tegen gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was daarjuist 1 tegen 1 seizoenen aan het spelen, ik zit trouwens al in de 9de divisie. :puh:

Maar ik speel echt niet meer met een 5 sterren ploeg, want ik heb echt 5 keer tegen Manchester City moeten spelen, wat heel irritant werd. :duh:

Dus nu speel ik met wat kleinere ploegen zoals: OL Lyon, Santos,...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt een ontiegelijke hekel gekregen aan FIFA 12 ,

De laatste tijden heb ik iedere keer een 2-0/ 3-0 voorsprong maar dan verlies ik.

Doordat de tegenstander alleen maar "afpass-goals" scoort dit vern*ukt zo erg mijn spelplezier..

Ik weet echt niet hoe ik het terug kan vinden...

Ik maak altijd de meest mooie doelpunten, maar verlies kansloos door die zielige aftikkertjes telkens.

What to do? Fout verdedigen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook erg vervelend vind, is dat op het moment dat de verdediging de bal wegschiet, deze ook altijd aankomt. Hoe onrealistisch is dat? Iemand schiet de bal weg om het wegschieten en hij komt nog perfect aan ook. Gelukkig is dit al minder in Fifa12, maar het heeft me altijd al gefrustreerd...

Toch hou ik erg van fifa!!!

Link to comment
Delen op andere websites

BESTE WEDSTRIJD OOIT! 1/8 finale Europa League met Rangers tegen Zenit. Man wat spannend.

Eerste wedstrijd (thuis): Rangers - Zenit

0-1

1-1

2-1

2-2

2-3

Tweede wedstrijd (uit): Zenit - Rangers

0-1 (3') (3-3)

1-1 (19') (4-3)

2-1 (23') (5-3)

3-1 (32') (6-3)

3-2 (34') (6-4)

3-3 (55') (6-5)

3-4 (90'+4) (6-6)

En de goal in de laatste minuut was beslissend. Uiteindelijk door op uitgoals. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Singleplayer, coach mode. Soms 1vs1-seizoenen online alleen veel mensen leaven aan het einde van de wedstrijd. Daarom is het leuker om tegen bekende online te spelen.

EDIT: Ik lig uit de CL. 1-2 thuis verloren van Schalke. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet steeds tegen gasten die zo vaak tackles doen omdat ze die tactical defending niet gewoon zijn. Ik speel met de oude instellingen (op Coach Mode, Aftrap etc.) en ik kan nog vlot overweg met die Tactical Defending, zeer leuk online.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Shit :D

Ik heb gisteren wat online gespeeld, maar die mensen blijven gewoon leaven.. Slechts een iemand is gisteren gebleven terwijl die verloor tegen mij met 4-2, heb 'm ook gelijk een thanks-message gestuurd :)

Haha, je moet altijd een GoodLuck-berichtje van te voren sturen. Hielp mij wel veel bij Fifa 10. Fifa 12 nog niet veel online gedaan. Iemand potje? xx-pr0-k1llah-xx :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zonet sinds lange tijd geleden verloren, jammer genoeg..

Het ging zo:

1-0

2-0

3-0

4-0

4-1

4-2

4-3

5-3

.. ik weet zeker dat die jongen zat te stressen bij de 4-3 :puh:

Daarna nog een wedstrijd gespeeld, FC Barcelona - FC Barcelona :7

Op de 24e minuut was het al 5-0 voor mij maar dan is die gast geleaved.. Jammer want het kon een monsterscore geweest zijn :D

.. en daaarna heb ik nog een match gespeeld en die won ik met 2-3, net als in het echt: AC Milan 2 - 3 FC Barcelona :puh:

Was ook zeer spannend want ik maakte de beslissende treffer pas op minuut 86 :D

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...