Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik kan mijn controller wel tegen de muur smijten als ik zulke dinges voorheb.. net als tegen -Matthijs- daarstraks. Kom ik tot een 0-3 voorsprong, maakt die toch nog twee doelpunten voor de rust, en ging hij er uiteindelijk met een 4-3 winst vandoor. Maar het was wel leuk :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik stond online voor met 4-0 na een kwartier, en opeens luk het me niet meer om te scoren 75 minuten lang en eindigt de wedstrijd in 5-8, logisch hé dat de tegenstander in een keer 8x scoort?

Zonder dat hij echt goed is...

Dan ligt het toch meer aan jouw? Want vindt het een beetje raar om 8 doelpunten in een wedstrijd te scoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan mijn controller wel tegen de muur smijten als ik zulke dinges voorheb.. net als tegen -Matthijs- daarstraks. Kom ik tot een 0-3 voorsprong, maakt die toch nog twee doelpunten voor de rust, en ging hij er uiteindelijk met een 4-3 winst vandoor. Maar het was wel leuk :tu:

Ah, ja, dat is een specialiteit. 0_0 Sowieso heb je tegen mij meer kans om te winnen als je met 3-0 achter staat, dan wanneer je met 3-0 voor staat.

Ben inmiddels ook gepromoveerd naar Divisie 7, ben benieuwd...

Link to comment
Delen op andere websites

Edit : Oeps ging iets verkeerd, dit bericht is bedoelt voor MR. Independent!!!

Are you serious?

Je weet dat je zoiets nooit mag weggeven hé :7

De volgende keer als zoiets weer gebeurd, als je veel kansen tegen krijgt moet je ervoor zorgen dat je de bal krijgt, vanaf daaruit kun je de bal telkens achterin rondspelen, geloof me, het werkt!

Zo haal je mooi het tempo eruit en heb jij tijd om je te re-organiseren.

en als je dat dan een aantal keer hebt gedaan moet je ineens aanvallen!

Geloof me maar dit werkt bij mij altijd :puh:

Heb nog nooit een online wedstrijd verloren :7

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Are you serious?

Je weet dat je zoiets nooit mag weggeven hé :7

De volgende keer als zoiets weer gebeurd, als je veel kansen tegen krijgt moet je ervoor zorgen dat je de bal krijgt, vanaf daaruit kun je de bal telkens achterin rondspelen, geloof me, het werkt!

Zo haal je mooi het tempo eruit en heb jij tijd om je te re-organiseren.

en als je dat dan een aantal keer hebt gedaan moet je ineens aanvallen!

Geloof me maar dit werkt bij mij altijd :puh:

Heb nog nooit een online wedstrijd verloren :7

Dat geloof ik, maar dat is gewoon hartstikke laf. Als je 1-0 voor staat een beetje dom achterin gaan tikken, en als zijn aanvallers voor zijn opeens aanvallen. Hekel aan mensen die zoiets doen.

In ieder geval.. Ik moet nog drie wedstrijden, en moet nog drie punten pakken voor promotie naar de 5e divisie :) Moet lukken!

Link to comment
Delen op andere websites

Niet als je 1-0 voor staat :ch:

Als je een golf van kansen tegen krijgt zeg ik.

Om de druk te verlichten, duidelijk nu?

Dan nog is het laf om hele tijd achterin rond te tikken. Is toch geen voetbal meer :puh: Hoe zou je het vinden als dat bij jou gebeurt?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dat gebeurt mijn soms wel eens en dan is het een kwestie van die bal afpakken, en gewoon een mooie aanval afzetten en scoren :puh:

Fifa online is veels te makelijk xD

Alleen offline verlies ik welleens een wedstrijd :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dat gebeurt mijn soms wel eens en dan is het een kwestie van die bal afpakken, en gewoon een mooie aanval afzetten en scoren :puh:

Fifa online is veels te makelijk xD

Alleen offline verlies ik welleens een wedstrijd :bonk:

Doe je competities online of gewone wedstrijden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel altijd fifa interactive World Cup, dat speltype, Ik weet m'n god niet hoe die online competitie's werken xd

Ahh, wat houdt dat interactive ding dan in?

Competitie is simpel om te begrijpen hoor. Je begint bij 0 punten, je moet de rode streep voorbij wil je niet degraderen. Je moet de groene streep halen als je wilt promoveren. Daartussen in blijf je in de competitie en moet je opnieuw beginnen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Fifa interactive worldcup is een competitie voor mensen online, elke wedstrijd die je wint krijg je punten, en degene die na het hele seizoen bovenaanstaat, krijgt een hele grote prijs blablaba dat is het eigenlijk wel.

http://www.fifa.com/interactiveworldcup/index.html

Anders kijk daar eens daar staat het vast beter uitgelegd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...