Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik haat leavers :7

Heb gister zo'n 13 wedstrijden online gespeelt, alles gewonnen :schater:

Ik stond gister met ajax tegen manchester city al in de 23e minuut men 4-0 voor.

Gaat ie weg :7

Stelletje fagotts :schater:

Als je geen fifa kunt of gewoon niet tegen je verlies kunt blijf je gewoon weg want dan verdien je dat spel niet eens :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik doe het met SP ook altijd hoor, afgooien als ik niet meer kan winnen. :puh: Maar dat is wel anders dan in MP, dan is het gewoon triest.

Doe ik enkel als ik een belangrijke match simuleer (Carreer Mode) en ik die verlies. Dan even naar console-menu gaan, spel herstarten en match 'echt' spelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit enkel singleplayer matches af als het echt een belangrijke wedstrijd was die ik per se moest winnen. :puh:

Anders kan je misschien je seizoen rampzalig afsluiten en ontslagen worden. En ik heb echt geen zin om terug bij 0 te moeten beginnen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in coach mode 3 keer tegen Barcelona moeten spelen, ik heb 2 keer gewonnen en 1 keer gelijk gespeeld. Ik heb nu Barcelona uit de beker gespeeld en ik heb ook nog 3 punten door hen gekregen. :puh:

Misschien toch maar is stilaan overschakelen naar legendarisch? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er viel me iets op met Manager Mode.. ik moest het seizoen starten tegen Real Madrid, en weer het seizoen eindigen tegen Real Madrid.. :puh:

Ben dat seizoen trouwens jammer genoeg 2e geeindigd D:

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Pfoe, spanning in de online 1-vs-1 competitie.

Ik zit in de 7e divisie.

Punten nodig voor uit de degradatiezone te komen: 10

Punten nodig voor promotie naar divisie zes: 16.

Ik moet nog één wedstrijd spelen en heb 13 punten. Dé promotiewedstrijd.

Edit: Zucht.. Dan verlies je...

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Aaarrrgggh.. :duh:

Ik had gisteren een gewone 1-1 wedstrijd gespeeld:

Ik was België en hij was Portugal en die kerel was echt slecht dus ik won met 8-1, ik had ook nog een heel lullige goal gemaakt die ik wou uploaden naar die site van EA. Maar toen de match gedaan was ging die kerel natuurlijk al weg waardoor ik die video niet meer kon uploaden.

Best wel jammer ik had graag die goal nog is herbekeken, hopelijk gaat EA daar de volgende keer is iets aan doen. :7

@Visser23: Das wel rot, ik zit nu ook in de 7de divisie, maar ik speel meestal nooit met 5 sterren clubs omdat je toch sowieso tegen Real, Barça of Man. City moet. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren mijn grootste verlies geleden online.. 0-7 :7

Ging echt slecht gisteren, op de 7 wedstrijden heb ik er 3 gewonnen en 4 verloren..

Overigens net wat stats bekeken van eafootballworld en blijkt dat ik nooit een kaart heb gekregen :')

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Pfoe, spanning in de online 1-vs-1 competitie.

Ik zit in de 7e divisie.

Punten nodig voor uit de degradatiezone te komen: 10

Punten nodig voor promotie naar divisie zes: 16.

Heb je online competities? Gaaf, is me nog nooit opgevallen. Na een paar normale potjes online spelen ben ik er altijd wel weer zat van, maar de rivaliteit van een competitie lijkt me erg tof. Hoe steekt dat verder in elkaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...