Jump to content

FIFA 12

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Pfoe, spanning in de online 1-vs-1 competitie.

Ik zit in de 7e divisie.

Punten nodig voor uit de degradatiezone te komen: 10

Punten nodig voor promotie naar divisie zes: 16.

Heb je online competities? Gaaf, is me nog nooit opgevallen. Na een paar normale potjes online spelen ben ik er altijd wel weer zat van, maar de rivaliteit van een competitie lijkt me erg tof. Hoe steekt dat verder in elkaar?

Ja, dat heet 1-tegen-1 seizoenen. Staat gewoon bij online speltypen hoor. Je begint in divisie 10, en je moet je gewoon omhoog werken door het aantal punten te halen wat voor promotie nodig is :)

• Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

72

• Visser23

46

• Kai-ShockWave

46

• End Of The Riot

45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja, dat heet 1-tegen-1 seizoenen. Staat gewoon bij online speltypen hoor. Je begint in divisie 10, en je moet je gewoon omhoog werken door het aantal punten te halen wat voor promotie nodig is :)

Oke, dat zal ik zo eens gaan bekijken dan. Geeft me in ieder geval weer even een nieuwe impuls wat betreft online spelen... :)

Mensen die Fifa 12 op de 360 hebben en een keer een potje willen spelen, mogen me wel toevoegen: Matthijs2504.

Geplaatst:

Zonet weer online gespeeld, geen enkele keer verloren, het was wel een keertje spannend.

Real Madrid 3 - 3 Napoli (ik speelde met Napoli welteverstaan :puh:)

Eerste helft:

0-1

1-1

2-1

3-1

Tweede helft:

3-2

3-3

met een pak kansen voor hem in de tweede helft, ben ik nog met een gelijkspel van afgeraakt :7

Geplaatst:

Poeh, heb nu 14 punten. Dus ben uit de degradatiezone. 16 punten nodig voor promotie, met nog drie wedstrijden te gaan! Spannend :)

Geplaatst:

Ben nu halverwege divisie 9. Het niveau is mooi gelijkwaardig, dus dat levert vaak evenwichtige partijen op. Word alleen wel wat moe van al die Messi's en Ronaldo's steeds, je zou haast denken dat er verder geen andere teams zijn.

Geplaatst:

Ben nu halverwege divisie 9. Het niveau is mooi gelijkwaardig, dus dat levert vaak evenwichtige partijen op. Word alleen wel wat moe van al die Messi's en Ronaldo's steeds, je zou haast denken dat er verder geen andere teams zijn.

Dan ben je zelf ook een 5 sterren team. Ik speel met Tottenham, 4,5 sterrenteam. Dan krijg je ook tegenstanders met vier en een half sterren. Zoals PSG, Lille, Lyon, Dortmund, Juventus, Villareal ;)

Geplaatst:

Wist niet eens dat dat er op zat. Maar eens een keer proberen, want op FIFA Ultimate Team raak ik ook een beetje op uit gekeken.

Geplaatst:

Dan ben je zelf ook een 5 sterren team. Ik speel met Tottenham, 4,5 sterrenteam. Dan krijg je ook tegenstanders met vier en een half sterren. Zoals PSG, Lille, Lyon, Dortmund, Juventus, Villareal ;)

Hm-hm, ik speel met Bayern München momenteel. Denk dat ik dan maar eens met Porto of CSKA aan de slag ga, want dat levert wat meer diversiteit qua tegenstanders op lijkt me.

Geplaatst:

Wist niet eens dat dat er op zat. Maar eens een keer proberen, want op FIFA Ultimate Team raak ik ook een beetje op uit gekeken.

Is inderdaad nieuwe toevoeging. Ik heb ook een hele tijd FUT gedaan, maar dit vind ik leuker.

Geplaatst: (bewerkt)

Hm-hm, ik speel met Bayern München momenteel. Denk dat ik dan maar eens met Porto of CSKA aan de slag ga, want dat levert wat meer diversiteit qua tegenstanders op lijkt me.

Ik zou i.p.v. CSKA Moskou voor Spartak Moskou gaan. De club heeft een geweldige aanval met Welliton in de punt van de aanval, McGeady achter de spits en de Kombarov broers op de flanken. Met Carioca en de Zeeuw op het middenveld staat het wel stabiel, en defensief staan ze ook wel goed, alhoewel er wel wat betere spelers op de back-posities kunnen komen.

Oja, en laat dan ook regelmatig Zhano Ananidze invallen als aanvallende middenvelder, want met een algemene rating van 75 (?) en een geweldig schot voor een hele jonge speler is dit later echt goud waard voor je team.

Bewerkt: door Jesperkaj

Hm-hm, ik speel met Bayern München momenteel.

Je hebt het me moeilijk gemaakt met je Duits clubje man 0_0

Bewerkt: door TekaLoca

OL Lyon is ook wel een leuke ploeg van 4,5 sterren om mee te spelen. Ze hebben een goeie keeper en ook goeie middenvelders en aanvallers die heel snel zijn en ook nog veel trucjes kunnen. Ik heb denk ik nog nooit met ze verloren. Of als je nog een andere ploeg wilt moet je Anzi maar is proberen. :7

Daarjuist nog een leuke wedstrijd gehad, mijn tegenstander nam Man. City dus had ik maar Real Madrid gekozen. En hij scoorde na 30 min. 2 goals en dat bleef zo tot 5 min. voor het einde toen scoorde ik men eerste goal. En dan in blessuretijd(!) scoorde ik men tweede doelpunt daarna waren het verlengingen waar ik via een vrije trap nog is scoorde. (CR) :7

Uiteindelijk had ik dus gewonnen met 2-3, was best wel mooi. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Bij mij in de Eredivisie career is RKC Waalwijk voor de tweede keer achter elkaar tweede achter mij geworden. :puh:

Geplaatst:

Ik stond online voor met 4-0 na een kwartier, en opeens luk het me niet meer om te scoren 75 minuten lang en eindigt de wedstrijd in 5-8, logisch hé dat de tegenstander in een keer 8x scoort?

Zonder dat hij echt goed is...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...