TekaLoca Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Ik kan mijn controller wel tegen de muur smijten als ik zulke dinges voorheb.. net als tegen -Matthijs- daarstraks. Kom ik tot een 0-3 voorsprong, maakt die toch nog twee doelpunten voor de rust, en ging hij er uiteindelijk met een 4-3 winst vandoor. Maar het was wel leuk Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Ik stond online voor met 4-0 na een kwartier, en opeens luk het me niet meer om te scoren 75 minuten lang en eindigt de wedstrijd in 5-8, logisch hé dat de tegenstander in een keer 8x scoort? Zonder dat hij echt goed is... Dan ligt het toch meer aan jouw? Want vindt het een beetje raar om 8 doelpunten in een wedstrijd te scoren. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Ik kan mijn controller wel tegen de muur smijten als ik zulke dinges voorheb.. net als tegen -Matthijs- daarstraks. Kom ik tot een 0-3 voorsprong, maakt die toch nog twee doelpunten voor de rust, en ging hij er uiteindelijk met een 4-3 winst vandoor. Maar het was wel leuk Ah, ja, dat is een specialiteit. Sowieso heb je tegen mij meer kans om te winnen als je met 3-0 achter staat, dan wanneer je met 3-0 voor staat. Ben inmiddels ook gepromoveerd naar Divisie 7, ben benieuwd... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Ik was pissed :$ Maar daarna toch gewonnen voor "de eer" met 5-4.. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Gepromoveerd naar divisie 3 Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 (bewerkt) Edit : Oeps ging iets verkeerd, dit bericht is bedoelt voor MR. Independent!!! Are you serious? Je weet dat je zoiets nooit mag weggeven hé De volgende keer als zoiets weer gebeurd, als je veel kansen tegen krijgt moet je ervoor zorgen dat je de bal krijgt, vanaf daaruit kun je de bal telkens achterin rondspelen, geloof me, het werkt! Zo haal je mooi het tempo eruit en heb jij tijd om je te re-organiseren. en als je dat dan een aantal keer hebt gedaan moet je ineens aanvallen! Geloof me maar dit werkt bij mij altijd Heb nog nooit een online wedstrijd verloren Bewerkt: 6 januari 2012 door GreyFox-Smurf Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Are you serious? Je weet dat je zoiets nooit mag weggeven hé De volgende keer als zoiets weer gebeurd, als je veel kansen tegen krijgt moet je ervoor zorgen dat je de bal krijgt, vanaf daaruit kun je de bal telkens achterin rondspelen, geloof me, het werkt! Zo haal je mooi het tempo eruit en heb jij tijd om je te re-organiseren. en als je dat dan een aantal keer hebt gedaan moet je ineens aanvallen! Geloof me maar dit werkt bij mij altijd Heb nog nooit een online wedstrijd verloren Dat geloof ik, maar dat is gewoon hartstikke laf. Als je 1-0 voor staat een beetje dom achterin gaan tikken, en als zijn aanvallers voor zijn opeens aanvallen. Hekel aan mensen die zoiets doen. In ieder geval.. Ik moet nog drie wedstrijden, en moet nog drie punten pakken voor promotie naar de 5e divisie Moet lukken! Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Niet als je 1-0 voor staat Als je een golf van kansen tegen krijgt zeg ik. Om de druk te verlichten, duidelijk nu? Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Niet als je 1-0 voor staat Als je een golf van kansen tegen krijgt zeg ik. Om de druk te verlichten, duidelijk nu? Dan nog is het laf om hele tijd achterin rond te tikken. Is toch geen voetbal meer Hoe zou je het vinden als dat bij jou gebeurt? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Nou dat gebeurt mijn soms wel eens en dan is het een kwestie van die bal afpakken, en gewoon een mooie aanval afzetten en scoren Fifa online is veels te makelijk xD Alleen offline verlies ik welleens een wedstrijd Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Nou dat gebeurt mijn soms wel eens en dan is het een kwestie van die bal afpakken, en gewoon een mooie aanval afzetten en scoren Fifa online is veels te makelijk xD Alleen offline verlies ik welleens een wedstrijd Doe je competities online of gewone wedstrijden? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Ik speel altijd fifa interactive World Cup, dat speltype, Ik weet m'n god niet hoe die online competitie's werken xd Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Ik speel altijd fifa interactive World Cup, dat speltype, Ik weet m'n god niet hoe die online competitie's werken xd Ahh, wat houdt dat interactive ding dan in? Competitie is simpel om te begrijpen hoor. Je begint bij 0 punten, je moet de rode streep voorbij wil je niet degraderen. Je moet de groene streep halen als je wilt promoveren. Daartussen in blijf je in de competitie en moet je opnieuw beginnen. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Fifa interactive worldcup is een competitie voor mensen online, elke wedstrijd die je wint krijg je punten, en degene die na het hele seizoen bovenaanstaat, krijgt een hele grote prijs blablaba dat is het eigenlijk wel. http://www.fifa.com/interactiveworldcup/index.html Anders kijk daar eens daar staat het vast beter uitgelegd Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 In 1 tegen 1 seizoenen ben ik zo de klos. Ben nooit gedegradeerd maar er is nu wel gevaar.. Ik heb W3-G0-V3.. Dit is hetzelfde seizoen dat ik 0-7 vernedering kreeg :') Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.