Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik zit nu in divisie 5 nog nooit gedegradeed ;D

Heb nu wel al 3 wedstrijden achter elkaar verloren omdat ik tijdens het spelen steeds aan andere dingen denk :7

nja da's wel kut mja :puh:

Divisie 5, gaat wel lekker. Zit ik ook in, één gespeeld, één verloren. :puh:

Denk je normaal niet aan andere dingen dan? :puh:

Best raar soms, maar soms zit ik gewoon te dagdromen terwijl ik Fifa speel en toch scoor en win ik wedstrijden. :7

@Shorty-D: Dus als ik het goed snap hebben sommige spelers in het team waar jij meespeelt (FC Eindhoven) een verkeerde naam?

Ja okee maar normaal is het alleen maar fifa, fifa als ik bezig ben.

Maar nu heb ik heel veel shit aan men hoofd en daardoor ben ik met alles slechter eigenlijk :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn dagdromen gaan dan meestal wel niet over serieuze problemen.

Maar na een paar dagen geen Fifa meer gespeeld hebben kan ik echt totaal niet meer verdedigen het lijkt wel of ik alles terug opnieuw moet leren. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een irritante bug in FIFA 12 UT, iedere keer als ik een wedstrijd heb gewonnen, ga ik terug naar het hoofdmenu omdat zogenaamd de verbinding met de EA servers verbroken is, maar normaal gaat de server bij 1tegen1 seizoenen er nooit uit... En als de server er niet uitvalt, krijg ik een error in UT, en dan krijg ik wel een verlies erbij geschreven maar geen coins wat te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een irritante bug in FIFA 12 UT, iedere keer als ik een wedstrijd heb gewonnen, ga ik terug naar het hoofdmenu omdat zogenaamd de verbinding met de EA servers verbroken is, maar normaal gaat de server bij 1tegen1 seizoenen er nooit uit... En als de server er niet uitvalt, krijg ik een error in UT, en dan krijg ik wel een verlies erbij geschreven maar geen coins wat te doen?

Ik geloof dat de EA-servers last hebben met sommige routers, moet je even je router type posten of gewoon even Googlen op: "Fifa easports (router) problems" of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een irritante bug in FIFA 12 UT, iedere keer als ik een wedstrijd heb gewonnen, ga ik terug naar het hoofdmenu omdat zogenaamd de verbinding met de EA servers verbroken is, maar normaal gaat de server bij 1tegen1 seizoenen er nooit uit... En als de server er niet uitvalt, krijg ik een error in UT, en dan krijg ik wel een verlies erbij geschreven maar geen coins wat te doen?

Ik geloof dat de EA-servers last hebben met sommige routers, moet je even je router type posten of gewoon even Googlen op: "Fifa easports (router) problems" of iets dergelijks.

Ja dat had ik al geprobeerd.. Dan maar binnenkort een kabel verbinding gaan aanleggen, als ik dan de verbinding met de server verlies dan is het wel heel raar..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is in Fifa de status van je firewall? Strict of open? Ik heb ook wat problemen gehad, maar na het openen van enkele poorten heb ik nergens last meer van.

Hoe luidt die error trouwens?

"Middel-zwaar' in FIFA heet het.

en de error is gewoon " Lost Connection to EA Servers" "en die andere error .... in Ultimate now returning to main menu"

Link to comment
Delen op andere websites

Daarjuist twee wedstrijden tegen dezelfde persoon gespeeld, waren best wel spannend. :puh:

Eerst Portugal tegen Duitsland en ik was Portugal maar ik stond na rust al 0-2 achter toch ben ik er toen in geslaagd om nog terug te komen tot 2-2. (we hebben geen penalty's gedaan)

Daarna Manchester United tegen Barcelona, hij was natuurlijk Barcelona en ook hier scoorde hij voor de rust, maar toen kon ik nog in 90ste minuut nipt gelijk maken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Spannende wedstrijd net met Manchester tegen Aston Villa, en gewonnen. Ik moest steeds terugkomen van een achterstand. 0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 2-3, 3-3, 4-3.

En ik moet in de groepsfase van de Champions League tegen me oude vorige club Rangers. Dat is wel lache. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag leuk seizoen gewonnen met Manchester United. Stond bij de winterstop nog op de 6e plaats na wat tegenvallende wedstrijden. Maar uiteindelijk het seizoen nog gewonnen met 2 punten voorsprong op Liverpool, de laatste wedstrijd was dus beslissend :D

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag ook maar eens begonnen met 1-tegen-1 competitie. Is wel een leuke toevoeging vind ik. Alleen mijn eerste wedstrijd was echt dramatisch.. 10 100% kansen krijgen en niks afmaken en dan maakt de tegenstander snel 1-0.. Tweede wedstrijd ging beter, misschien ook omdat ik Napoli veel fijner vind spelen. Won met 5-1.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik daarjuist mijn tweede wedstrijd in de 7de divisie gewonnen wegens forfait. :puh:

De eerste wedstrijd had ik zelf forfait gegeven. :7

Tweede wedstrijd was trouwens Santos (ik) tegen Denemarken na 24 minuten stond ik 3-0 voor dus vertrok mijn tegenstander.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...