>$bram$< Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Ik zit nu in het 2de seizoen met carriére , het eerste seizoen ging nogal stroef met ADO Den Haag. Uiteindelijk toch 6de geworden, dus net geen Europees voetbal. Daarna kreeg ik tot mijn verrassing 3 goede aanbiedingen en nog 1 slechte. Ik kreeg aanbiedingen van: Bolton Wanderers, Sporting Lissabon, Bordeaux en Roda JC. Tevens kon ik blijven bij ADO. Maar vanwege een te krappe selectie en een transferbudget van maar 1 miljoen euro heb ik voor Bolton Wanderers gekozen die een budget van 15 Miljoen hadden. Ik speel bij Bolton in 4-4-2 Systeem, met een "schaduwspits". De 2 buitenste middenvelders komen op bij de aanval, en 1 middenvelder blijft achter, de overige heeft een "vrije" rol. De oudere spelers heb ik verkocht en heb daarvoor deze spelers gekocht; Kakuta (Chelsea) 10 Miljoen - LV André (?) 10 Miljoen - SP Marcos Silva (ADO, gekocht in het 1e seizoen) 2,5 Miljoen - CV Heracles (?) 2 Miljoen - LB Isco (Malaga) 8 Miljoen- CAM Monta nog wat (Mexico) 4 Miljoen - LV/RV Zaha (?) 3,5 Miljoen - SP Mijn jeugdopleiding heeft nog tot nu toe (1e Maand) voor 2 spelers gezorgt met een potentieel algemeen tussen de 71 en 91 André is nu 12 Miljoen waard, hij heeft in 6 wedstrijden namelijk 13 doelpunten gemaakt, verder ga ik Zaha verhuren net als de 2 jeugdspelers. Verder heb ik nog achterlijk veel spitsen die te oud zijn die ik kan gebruiken om te investeren in een jonge goede centrale verdediger. Marcos Silva gebruik in namelijk als rechtsback. Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 -Verhaal- Welk niveau speel je? Je hebt wel lekkere selectie trouwens met Bolton. Ik speel nu voor het derde seizoen bij Tottenham. Eerste seizoen vijfde geworden, tweede seizoen eerste, mede door een aantal aankopen. Nu het derde seizoen net begonnen. Mijn selectie: [table=header]Positie|Naam|Gescout|Algemeen|Leeftijd DM|Baumann|Nee|82|23 RB|Walker|Nee|80|23 RCV|Dijkstra|Nee, VP|86|19 LCV|Dominguez|Nee|83|24 LB|Sakho|Nee|83|23 RM|Hazard|Nee|87|22 CM|Götze|Nee|87|21 CM|Belhanda|Nee|83|23 LM|Bale|Nee|88|24 CAM|Kagawa|Nee|83|24 SP|Guilherme|Nee|81|24 |||| Wisselspelers|||| DM|Asenjo|Nee|77|24 CV|Botia|Nee|78|24 CV|Papadopoulos|Nee|81|21 CVM|M'Vila|Nee|83|23 LM|Rose|Nee|73|23 RM|Augustsson|Ja, potentieel 84-91|54|16 SP|Hernandez|Nee|81|23 |||| Reserves|||| DM|Frison|Ja, potentieel 83-89|59|16 RB|Naughton|Nee|74|24 CV|Caulker|Nee|74|21[/table] Oudste spelers zijn dus 24. Wanneer ze 26 zijn verkoop ik ze, om weer jonkies erbij te halen Heb de Europa League met dit bovenstaande team gewonnen (zonder Götze). Hopen dat het deze keer goed gaat in de Champions Cup. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Ik speel op Prof aangezien ik het verdedigen niet zo goed onder de knie heb. Ik zal mijn selectie vanavond wel even posten. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 (bewerkt) Hier mijn opstelling; De gele vlakken zijn de ruimtes die ik benut voor de combinaties en de grijze aanwijzers zijn de richtingen die bepaalde spelers opgaan in aanvallende situaties. Tactiek Opbouwen Opbouwen 67 Passen 73 Plaatsing: Vrije Vorm Kansen Passen 69 Voorzetten 60 Schieten 72 Plaatsing: Vrije Vorm Verdediging Druk 66 Agressie 72 Breedte team 65 Lijn van verdediging: Afdekken Basisspelers DM- J.Smith 77 RB- Heracles 73 CV- Cahill 83 CV- Wheater 77 LB- Marcos Silva 71 RM- Eagles 76 CM - Hayter (Jeugd) 58 Potentieel: 74- 91 CM- Isco 76 LM- Kakuta 77 CA- Palacio 80 SP- André 77 Transferbeleid Uitgegeven: €46.500.000,- Ontvangen: €31.800.000,- Gekocht: Kakuta - LV - 77 - Gekocht voor: 10 Miljoen (Chelsea) Heracles - LB - 73 - Gekocht voor 4,5 Miljoen (Club Atletico Fabanaense) Smith - DM - 77 - Gekocht voor: 6,5 Miljoen (ADO Den Haag) Isco - CAM- 76 - Gekocht voor: 7 Miljoen (Malagá) Marcos Silva - CV - 71 - Gekocht voor: 2,5 Miljoen (ADO Den Haag) André - SP - 77 - Gekocht voor: 9,5 Miljoen (Braziliaanse Club) Amione - LV - 70 - Gekocht voor: 3 Miljoen (Atlante Mexicaanse Club) Zaha - SP - 69 - Gekocht voor: 3,5 Miljoen (Crystal Palace) Bewerkt: 3 februari 2012 door >$bram$< Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Ben in Mijn Fifa bezig met seizoen 4 Seizoen 1 : Winst landstitel, beker Seizoen 2 : Winst landstitel, Halve finale uitgeschakeld in de beker door twente 0-1, CL Uitgeschakeld kwartfinale door Tottenham Seizoen 3 : Winst landstitel, Finale beker 0-1 verlies psv, CL uitgeschakeld, kwartfinale Spartak moskou 8-7 ( totale doelpunten ) Seizoen 4 : Verlies landstitel, Op de 3 na laatste speeldag verloren van koploper vitesse met 6-2, ik miste 6 basisspelers, Wel de Champions League Gewonnen, 2-1 van Bayern München Mijn opstelling op dit moment : Mijn Spelers : DM Ottenhoff Talent van 17 jaar, Algemeen van 58, maar enkele fenomenale reddingen waardoor nu mijn eerste keeper DM Vermeer 79 DM Cillessen 78 DM Smith 77 RB Van Der Wiel 82 RB Ligeon 69 CB Alderweireld 81 CB Heitinga 79 CB Van Rhijn 67 CB Markiet ( talentje ) 64 CB Mols 58 ( talentje ) LB Boilesen 75 LB Koppers 65 LB eventueel anita 78 MF : Benayoun 81 Thiago 81 De jong 79 Bonevacia 66 Enoh 77 Serero 77 Klaassen 79 Najar 77 Hernandez ( Talentje ) 66 Mendenez ( talentje )67 Janssen ( talentje ) 64 Aanval Huntelaar 83 Babel 79 Jozefzoon 71 özbiliz 71 Ferrera ( talentje ) 72 Ebecilio 70 Lukoki 71 Eriksen Verkocht 79 Millioen - Barcalona Janssen 6 millioen - hoffenheim Boerigter - 6 Millioen - Genoa Vertonghen - 26 Millioen - Inter Blind - 1 milioen - RKC Waalwijk Sulejmani - 16 Millioen - Liverpool En nog enkele talentjes van zon waarde van 19 millioen intotaal ofzo. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Thiago Alcantara in je team? Prachtig spelertje.. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Ja haha Mooie ruil toch, eriksen voor 80 mil naar barca en ik koop thiago terug voor 23 mil. Tel uit je winst Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Grappig.. toen ik in mijn eerste seizoen zat met Barça kocht ik Erikssen ook op.. :') Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 toch niet voor 80 millioen mag ik hopen haahah Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Weet het niet meer. Is al maanden geleden Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Zeg Visser, waarom zet je die betere spits ipv die Guillherme niet in? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Heeft iemand ooit al eens in Coach mode een aanbieding gekregen van een oude club waar je eerder hebt gespeeld? Zit nu bij Manchester United, eerste maanden ging het erg goed. Nu wat minder aangezien me sterspeler Di Maria 4 maanden eruit ligt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Heeft iemand ooit al eens in Coach mode een aanbieding gekregen van een oude club waar je eerder hebt gespeeld? Nee maar ik wil ook terug naar Barcelona, ik ben momenteel ook coach van Manchester United maar ben het beetje beu. Ik kan ook gewoon een nieuwe game starten maar ik heb zoveel sterspelers bij mijn Manchester.. :') Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Een tijdje geleden was mijn sterspeler (Falcao) ook voor een paar maanden geblesseerd net toen alles goed begon te gaan. Gelukkig had ik nog een deftige vervanger die in top vorm geraakte en nu beter is als Falcao. Maar tegenwoordig speel ik geen Coach mode meer, nu speel ik vooral 1-tegen-1 seizoenen. Zit nu in divisie 7 ik heb 3 wedstrijden gespeeld en 2 gewonnen. Maar ik heb er tot nu toe nog geen enkel wedstrijd uitgespeeld wegens rage quit van mij of de tegenstander. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Heeft iemand ooit al eens in Coach mode een aanbieding gekregen van een oude club waar je eerder hebt gespeeld? Nee maar ik wil ook terug naar Barcelona, ik ben momenteel ook coach van Manchester United maar ben het beetje beu. Ik kan ook gewoon een nieuwe game starten maar ik heb zoveel sterspelers bij mijn Manchester.. :') Heb ook al eens geprobeerd een nieuwe game te starten, maar het leuke aan coach is dat je een hele loopbaan afwerkt met prijzen. Ik wil zo lang mogelijk op 1 savegame zitten maar dan moet wel me oude clubbie eens terugkomen. Zit nu in 6e seizoen en nog steeds geen europese prijs gewonnen, dus dat is doel nummer 1 nu met Man Utd. PSV kwam wel voorbij maar ik wil Ajax. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.