Jump to content

Van welke muziek krijg jij kippenvel?


K1pc0rn

Recommended Posts

  • 5 maanden later...
  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    9

  • S-te-Fan

    7

  • GuitarGuy666

    7

  • Silverbyte

    6



En dan hebben we nog de Lavender Town Syndrome. We kennen allemaal Lavender Town van Pokémon, met die mysterieuze achtergrondmuziek. Maar vroeger... februari 1996... er kwamen (IK WAARSCHUW JE HET DOET PIJN AAN JE OREN - DIT IS SERIEUS)vreemde verhalen tevoorschijn in Japan... misschien een legende maar volgens diverse bronnen zijn er Japanse kinderen vermist geraakt en dood teruggevonden na te zijn blootgesteld aan deze lugubere muziek... door de vreemde en hoge tonen die alleen kinderen kunnen horen. Luister en HUIVER!!!!

(By the way, de
is ook creepy. Volgens mij zijn bij deze versie die haunting frequenties weggehaald btw, als je de echt gevaarlijke shit wil horen, moet je op die link die ik eerder postte klikken).

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Kelly clarkson - Because of you

Het is een triest en een mooi nummer en het doet me denken aan trieste momenten en aan diegene die dood zijn.

Het spreekt ook me heel erg aan, het lijkt wel een beetje op mijn eigen leven.

Alison sudol - Almost lover

Ik vind dit echt een prachtig lied.

Gaat ook beetje over m,n leven en vooral over liefdesgebied

Mandy moore - Only hope en Cry

Prachtige nummers en krijg speciaal gevoel wat iets zegt over liefde.

Ook al heb zelf nog geen liefde gekend, dit vind ik wel er wel op lijken hoe liefde is en hoe geweldig een relatie zou kunnen zijn als je de ware hebt.

Jennifer love hewitt - love will show you everything en take my heart back (niet zeker of t van haar is)

Zeer emotioneel maar ook prachtig en krijg er een triest gevoel van.

Gaat over verloren liefde of het verliezen en/of hoe je het meemaakt denk ik.

Leona Lewis - I see you & Run

Omdat het zulke pracht nummers zijn dat alleen al.

I see you, is een diepe boodschap voor de huidige wereld, en dan bedoel ik de richting op van groen denken, beter voor elkaar zijn en liefde.

Run, is prachtig voor liefde en verdriet.

Dan heb ik nog de keltische songs nog maar weinig gehoord nog, maar die zijn zeker prachtig. Gaat over de wereld en de natuur.

Kan het niet echt voor woorden brengen hoe het is voor me als ik het hoor.

Van alle liedjes die ik prachtig vind krijg ik tranen of bijna ervan maar ook zeker een speciaal gevoel en dergelijke,

het gaat over de wereld, over liefde en/of de ware hebben. En hoe het is met mijn leven zo'n beetje.

Maar dat zijn maar een paar liedjes niet alles wat ik hoor is zo.

Heb er zeker nog wel wat maar dan zou ik weer even naar de muziek moeten zoeken, en weer luisteren om meer te vinden.

En deze zijn recenter:

Pink - Run & Try

Prachtige nummers, Inspirerend, emotioneel, krachtig en zo mooi.

Zegt veel over de wereld en hoe liefde wordt gezien, en wat je zelf zou kunnen doen.

Birdy - All you never say

Pracht nummer, inspirerend en krachtig.

Leert je anders te zien en open moet stellen, leven is niet eerlijk maar sta weer op.

Loreen - Euphoria

Prachtige en ontroerend, er zit magie in.

Cher - You haven't seen the last of me

Krachtig en mooi. Hoe je na alle tegenslag weer terug komt.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

...

mooi nummer. Het doet me aan Antartica Echoes van Vangelis denken (daar krijg ik ook kippenvel van trouwens).

Wouw, inderdaad. En het is ook van Bassie en Adriaan. Heel erg mooi man, bedankt voor het delen! :):tu:

Commentaar graag achterlaten, ieder zijn eigen club. Hier krijg ik kippenvel van. Zeker als de hele arena mee zingt. :D Nogmaals, ieder zijn eigen club. Ben je voor Feyenoord, PSV of FC Twente. Heel goed, als je maar van het voetballen houd en van je stad. Maar hou haat achter je. Want hoe lang kan ik nog als zoon met me vader naar het stadion, en ik straks met mijn eigen zoon, zonder rellen en gehaat? Hoe lang?

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Commentaar graag achterlaten, ieder zijn eigen club. Hier krijg ik kippenvel van. Zeker als de hele arena mee zingt. :D Nogmaals, ieder zijn eigen club. Ben je voor Feyenoord, PSV of FC Twente. Heel goed, als je maar van het voetballen houd en van je stad. Maar hou haat achter je. Want hoe lang kan ik nog als zoon met me vader naar het stadion, en ik straks met mijn eigen zoon, zonder rellen en gehaat? Hoe lang?

Dat nummer is heerlijk na een lange week bloed, zweet en tranen.

Ik vind dit het mooiste nummer van Hazes qua tekst:

En deze in duet, qua zang:

ooh, ik verlang zo naar droomland... Daar is steeds vree, dus gaa met me mee... Ja, echt een kippenvel nummer :D

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mooi zeg. Ik ken dat nummer van iets heel anders eigenlijk. Van een stukje van dat Scotland de 2e oorlog verklaarde in de ww2.

Die versie lijkt erg hier op:

Ik ben overigens 1x zelf naar André Rieu geweest. Dat was best leuk ^^

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik heb altijd als ik Kashmir van Led Zeppelin luister, dat er zo'n stukje voorbijkomt ergens in het midden/einde dat Robert heel lang een bepaalde toon vasthoud. Dat klinkt gewoon zo ongelofelijk goed! Steeds maar weer krijg ik daar kippevel bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...