GuitarGuy666 Posted February 27, 2015 Report Posted February 27, 2015 (edited) Bump. :$ Edited February 27, 2015 by GuitarGuy666 Quote
aron24 Posted March 15, 2015 Report Posted March 15, 2015 En nog zoveel meer liedjes. Als ik die hier allemaal zou moeten neerzetten, ben ik over een uur nog niet klaar. Quote
GuitarGuy666 Posted March 15, 2015 Report Posted March 15, 2015 Van dit nummer krijg ik echt kippevel op het moment dat The Rev (de drummer) begint te zingen. Echt een prachtige zang stem had die man. Quote
Guardian1980 Posted March 16, 2015 Report Posted March 16, 2015 Een specifiek genre waar ik kippenvel bij krijg heb ik niet echt, maar bij dit nummer heb ik dat zeker wel: Wanneer ik dit nummer hoor zie ik zo die rouwstoet weer voor me. Al die mensen, de stilte, een enkele snik; kippenvel. Quote
GuitarGuy666 Posted September 19, 2015 Report Posted September 19, 2015 Luister een keer dit nummer, kijk de clip en probeer te volgen waar hij over zingt. Echt kippevel krijg je daarvan. Hij zingt namelijk over zijn heroïne verslaving. Hij vertelt dat hij hem zichzelf niet laat zijn, en dat hij zichzelf alleen maar hindert. Toch triest dat hij door een overdosis aan zijn eind is gekomen terwijl hij zich bewust was dat heroïne hem geen goed deed. Dit nummer is overigens niet geschreven door Layne, maar door AIC's gitarist Jerry Cantrell. Quote
FlexxNL Posted October 12, 2015 Report Posted October 12, 2015 Van welke muziek ik egt kippen vel krijg is dat van 3 Steps Ahead (Peter Paul Pigmans) Helaas is hij overleden zijn muziek betekend heel veel voor mij Quote
Michael Posted October 19, 2015 Report Posted October 19, 2015 1. Music from the Motion Picture Pulp Fiction Link Wray and his Ray Men - Urge Overkill - The Lively Ones - Dusty Springfield - Al Green - Quote
NicolaB Posted April 19, 2016 Report Posted April 19, 2016 Dit is echt zo'n nummer waar ik elke keer kippenvel van krijg: Quote
Bassieboy35 Posted July 9, 2016 Report Posted July 9, 2016 Het zijn er veel, maar bij deze plaat heb ik kippenvel van A tot Z: Quote
GuitarGuy666 Posted February 3, 2017 Report Posted February 3, 2017 Deze twee nummers zijn echt steengoed. Ze komen in het album achter elkaar, waardoor het klinkt alsof Harvester een akoestische intro is, waarna het in The Drapery Falls meer distorted en zelfs ook een vorm van death metal wordt. De vocals maken het nummer ook helemaal af. Zeker even luisteren. Quote
Big Boss Posted February 3, 2017 Report Posted February 3, 2017 Vanaf 1:46, heel erg krachtig. Het volledige nummer is voor zover ik weet nog niet beschikbaar, dus ik heb geen beter exemplaar. Quote
Recommended Posts