Jump to content

Van welke muziek krijg jij kippenvel?

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• SpacyColours

9

• S-te-Fan

7

• GuitarGuy666

7

• Silverbyte

6

Posted

En nog zoveel meer liedjes. Als ik die hier allemaal zou moeten neerzetten, ben ik over een uur nog niet klaar.

Posted

Van dit nummer krijg ik echt kippevel op het moment dat The Rev (de drummer) begint te zingen. Echt een prachtige zang stem had die man. :tu:

Posted

Een specifiek genre waar ik kippenvel bij krijg heb ik niet echt, maar bij dit nummer heb ik dat zeker wel:

Wanneer ik dit nummer hoor zie ik zo die rouwstoet weer voor me. Al die mensen, de stilte, een enkele snik; kippenvel.

• 6 months later...
Posted

Luister een keer dit nummer, kijk de clip en probeer te volgen waar hij over zingt. Echt kippevel krijg je daarvan. Hij zingt namelijk over zijn heroïne verslaving. Hij vertelt dat hij hem zichzelf niet laat zijn, en dat hij zichzelf alleen maar hindert. Toch triest dat hij door een overdosis aan zijn eind is gekomen terwijl hij zich bewust was dat heroïne hem geen goed deed. :( Dit nummer is overigens niet geschreven door Layne, maar door AIC's gitarist Jerry Cantrell.

• 4 weeks later...
Posted

Van welke muziek ik egt kippen vel krijg is dat van 3 Steps Ahead (Peter Paul Pigmans) Helaas is hij overleden zijn muziek betekend heel veel voor mij

Posted

1. Music from the Motion Picture Pulp Fiction

Link Wray and his Ray Men -

Urge Overkill -

The Lively Ones -

Dusty Springfield -

Al Green -

foldercrxm.jpg

• 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
Posted

Deze twee nummers zijn echt steengoed. _O_ Ze komen in het album achter elkaar, waardoor het klinkt alsof Harvester een akoestische intro is, waarna het in The Drapery Falls meer distorted en zelfs ook een vorm van death metal wordt. De vocals maken het nummer ook helemaal af. Zeker even luisteren. :tu: 

Posted

Vanaf 1:46, heel erg krachtig. Het volledige nummer is voor zover ik weet nog niet beschikbaar, dus ik heb geen beter exemplaar.