Jump to content

Van welke muziek krijg jij kippenvel?


K1pc0rn

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    9

  • S-te-Fan

    7

  • GuitarGuy666

    7

  • Silverbyte

    6

Een specifiek genre waar ik kippenvel bij krijg heb ik niet echt, maar bij dit nummer heb ik dat zeker wel:

Wanneer ik dit nummer hoor zie ik zo die rouwstoet weer voor me. Al die mensen, de stilte, een enkele snik; kippenvel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Luister een keer dit nummer, kijk de clip en probeer te volgen waar hij over zingt. Echt kippevel krijg je daarvan. Hij zingt namelijk over zijn heroïne verslaving. Hij vertelt dat hij hem zichzelf niet laat zijn, en dat hij zichzelf alleen maar hindert. Toch triest dat hij door een overdosis aan zijn eind is gekomen terwijl hij zich bewust was dat heroïne hem geen goed deed. :( Dit nummer is overigens niet geschreven door Layne, maar door AIC's gitarist Jerry Cantrell.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 6 maanden later...

Deze twee nummers zijn echt steengoed. _O_ Ze komen in het album achter elkaar, waardoor het klinkt alsof Harvester een akoestische intro is, waarna het in The Drapery Falls meer distorted en zelfs ook een vorm van death metal wordt. De vocals maken het nummer ook helemaal af. Zeker even luisteren. :tu: 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...