GuitarGuy666 Geplaatst: 27 februari 2015 Rapport Geplaatst: 27 februari 2015 (bewerkt) Bump. :$ Bewerkt: 27 februari 2015 door GuitarGuy666 Reageren
aron24 Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 En nog zoveel meer liedjes. Als ik die hier allemaal zou moeten neerzetten, ben ik over een uur nog niet klaar. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Van dit nummer krijg ik echt kippevel op het moment dat The Rev (de drummer) begint te zingen. Echt een prachtige zang stem had die man. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 16 maart 2015 Rapport Geplaatst: 16 maart 2015 Een specifiek genre waar ik kippenvel bij krijg heb ik niet echt, maar bij dit nummer heb ik dat zeker wel: Wanneer ik dit nummer hoor zie ik zo die rouwstoet weer voor me. Al die mensen, de stilte, een enkele snik; kippenvel. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 Luister een keer dit nummer, kijk de clip en probeer te volgen waar hij over zingt. Echt kippevel krijg je daarvan. Hij zingt namelijk over zijn heroïne verslaving. Hij vertelt dat hij hem zichzelf niet laat zijn, en dat hij zichzelf alleen maar hindert. Toch triest dat hij door een overdosis aan zijn eind is gekomen terwijl hij zich bewust was dat heroïne hem geen goed deed. Dit nummer is overigens niet geschreven door Layne, maar door AIC's gitarist Jerry Cantrell. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 12 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Van welke muziek ik egt kippen vel krijg is dat van 3 Steps Ahead (Peter Paul Pigmans) Helaas is hij overleden zijn muziek betekend heel veel voor mij Reageren
Michael Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2015 1. Music from the Motion Picture Pulp Fiction Link Wray and his Ray Men - Urge Overkill - The Lively Ones - Dusty Springfield - Al Green - Reageren
NicolaB Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Geplaatst: 19 april 2016 Dit is echt zo'n nummer waar ik elke keer kippenvel van krijg: Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 Het zijn er veel, maar bij deze plaat heb ik kippenvel van A tot Z: Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 februari 2017 Rapport Geplaatst: 3 februari 2017 Deze twee nummers zijn echt steengoed. Ze komen in het album achter elkaar, waardoor het klinkt alsof Harvester een akoestische intro is, waarna het in The Drapery Falls meer distorted en zelfs ook een vorm van death metal wordt. De vocals maken het nummer ook helemaal af. Zeker even luisteren. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 februari 2017 Rapport Geplaatst: 3 februari 2017 Vanaf 1:46, heel erg krachtig. Het volledige nummer is voor zover ik weet nog niet beschikbaar, dus ik heb geen beter exemplaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.