Jump to content

"Nederlandse vlag op alle scholen"

Nederlandse vlag op alle scholen  

55 leden hebben gestemd

1. 1. Bij elke school moet een Nederlandse vlag wapperen

• Eens
      38
    • Oneens
      17

Recommended Posts

Geplaatst:

ik moet zeggen dat ik zo'n Marokkaanse markt er veel gezelliger vind uit zien dan de Amsterdamse Markt... :puh:

StreetMarketNearHelensGrandparentsHg.jpg

:eten: [ krijgt er honger van ] :eten:

ontopic:

ik vind dat ze wat meer Nederlandse Vlaggen aan gemeentehuizen mogen hangen... daar horen ze pas thuis :puh:

• Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

10

• commando

7

• Flixiee

6

• NickyHendriks

4

Geplaatst: (bewerkt)

ik moet zeggen dat ik zo'n Marokkaanse markt er veel gezelliger vind uit zien dan de Amsterdamse Markt... :puh:

*Plaatje*

ontopic:

ik vind dat ze wat meer Nederlandse Vlaggen aan gemeentehuizen mogen hangen... daar horen ze pas thuis :puh:

Je kan me veel wijs maken, maar waar zijn de Marokkanen? Dit zijn Jappen, drol! :clown:

Ohja, je plaatje is een pain in the ass, veulste groot, 4200pixels, meer dan twee schermen breed kel.

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

*Plaatje*

Ziet er inderdaad nogal Aziatisch uit.

Ik vind ook dat overheidsinstanties best wel de vlag mogen uithangen. In het buitenland zie je het praktisch overal, maar in Nederland enkel bij feestdagen, jarige koninklijken of bij een sterfgeval in de organisatie.

Je kan me veel wijs maken, maar waar zijn de Marokkanen? Dit zijn Jappen, drol! :clown:

Ohja, je plaatje is een pain in the ass, veulste groot, 4200pixels, meer dan twee schermen breed kel.

bij mij maar kwart :sigaar: en dan heb ik um ook nog stukkie in men 2e scherm zitte

ontopic vind indd dat er meer vlaggen moeten zien nog effe en dit wordt turkiestan

Bewerkt: door upernoob
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Tijd voor mij om hier te posten :)

Waarom geen nederlandse vlag daar is toch niks verkeerds aan? Maar wat wilders daarover zegt ben ik het ook niet mee eens met zn slappe gelul ik weet best dat dit nederland is en ik ben hier opgegroeit en daar ben ik trots op :)

Geplaatst:

*Super Pic*

ontopic:

ja, ik wist dat dit inderdaad geen Marokkaanse markt was, dit is idd een Aziatische markt... ik vind dat er nog pittoresker uitzien ^_^

Geplaatst:

Ik vind ook dat overheidsinstanties best wel de vlag mogen uithangen. In het buitenland zie je het praktisch overal, maar in Nederland enkel bij feestdagen, jarige koninklijken of bij een sterfgeval in de organisatie.

Zelfs aan de grens niet, ga maar eens naar Spanje,Italie,Kroatie, overal herken je de vlag, en hier..?

over praktisch gesproken: dit zou inderdaad praktisch zijn, zo valt een overheidsinstantie ( voor bijv toeristen ) goed op...

het gemeentehuis hier... erg onoverzichtelijk, ik zou als buitenstaander niet 1,2,3 zien dat het het gemeentehuis is.

Stadhuis%20Purmerend.gif

voorbeeld in belgie, zoals het zou moeten...

gemeentehuis_deur.jpg

Vlag van het land in het midden, provincie en stad ernaast...

en de naam (bijv.: Stadhuis "stadsnaam" ) eronder :tu:

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Op school hebben wij 2 enorm grote Pantarijn vlaggen hangen, maar nergens hangt een Nederlandse vlag.. Wel jammer vind ik :(

• 1 maand later...
Geplaatst:

over praktisch gesproken: dit zou inderdaad praktisch zijn, zo valt een overheidsinstantie ( voor bijv toeristen ) goed op...

het gemeentehuis hier... erg onoverzichtelijk, ik zou als buitenstaander niet 1,2,3 zien dat het het gemeentehuis is.

*Plaatje*

voorbeeld in belgie, zoals het zou moeten...

*Plaatje*

Vlag van het land in het midden, provincie en stad ernaast...

en de naam (bijv.: Stadhuis "stadsnaam" ) eronder :tu:

purmerrendstadhuis.png

De onduidelijkheid :7.

Geplaatst:

*plaatje*

Dat is inderdaad onduidelijk, voor hetzelfde geld denk je dat het een ziekenhuis is ofzo :7

En ik zie ook nergens een vlag hangen :puh: Een Nederlandse vlag zou natuurlijk niet verkeerd zijn :tu:

*plaatje*

Dat is inderdaad onduidelijk, voor hetzelfde geld denk je dat het een ziekenhuis is ofzo :7

En ik zie ook nergens een vlag hangen :puh: Een Nederlandse vlag zou natuurlijk niet verkeerd zijn :tu:

Kijk eens goed, op het muurtje staat gewoon Stadhuis :schater:

En wat Ninja bedoelde, dat Commando een foto er neer zette terwijl 1 meter verder het er gewoon staat maar net niet op de foto :7

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Dan erbij, wat heeft het voor nut?

Nationalisme, beste kerel :7. In Amerika hangt bij elke school minstens een vlag buiten aan de paal, en in de sporthal. En elke ochtend saluteren hoor. Oke dat is allemaal niet nodig, maar het zou niet schaden weer wat vlaggetjes neer te poten, gewoon, even aantonen dat dit nog steeds Nederland is :7.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...