Jump to content

"Nederlandse vlag op alle scholen"

Nederlandse vlag op alle scholen  

55 leden hebben gestemd

1. 1. Bij elke school moet een Nederlandse vlag wapperen

• Eens
      38
    • Oneens
      17

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan erbij, wat heeft het voor nut?

Nationalisme, beste kerel :7. In Amerika hangt bij elke school minstens een vlag buiten aan de paal, en in de sporthal. En elke ochtend saluteren hoor. Oke dat is allemaal niet nodig, maar het zou niet schaden weer wat vlaggetjes neer te poten, gewoon, even aantonen dat dit nog steeds Nederland is :7.

Helemaal mee eens. Bij geen enkel overheidsgebouw in de buurt heb ik een Nederlands vlag zien hangen. Alleen maar bij huizen. En dan zeggen ze ook nog dat je de vlag niet zomaar uit mag hangen...

Ikzelf hang de vlag niet uit, dus ik denk dat ik sowieso niet echt recht van spreken heb :puh:

Maar inderdaad een vlag bij de school, of sporthal zou al een goed begin zijn ;)

• Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

10

• commando

7

• Flixiee

6

• NickyHendriks

4

Geplaatst:

Nationalisme, beste kerel :7. In Amerika hangt bij elke school minstens een vlag buiten aan de paal, en in de sporthal. En elke ochtend saluteren hoor. Oke dat is allemaal niet nodig, maar het zou niet schaden weer wat vlaggetjes neer te poten, gewoon, even aantonen dat dit nog steeds Nederland is :7.

Terwijl het nooit des Nederlands is geweest om te pas en te onpas vlaggen op te hangen...

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

over praktisch gesproken: dit zou inderdaad praktisch zijn, zo valt een overheidsinstantie ( voor bijv toeristen ) goed op...

het gemeentehuis hier... erg onoverzichtelijk, ik zou als buitenstaander niet 1,2,3 zien dat het het gemeentehuis is.

*Plaatje*

voorbeeld in belgie, zoals het zou moeten...

*Plaatje*

Vlag van het land in het midden, provincie en stad ernaast...

en de naam (bijv.: Stadhuis "stadsnaam" ) eronder :tu:

purmerrendstadhuis.png

De onduidelijkheid :7.

ja, compleet onduidelijk...

streetview

zetten ze de naam stadhuis op een muurtje naast het stadhuis :bonk: ipv. op het stadhuis

en aan de vlaggenmasten hangen geen vlaggen :?

Bewerkt: door commando

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...