Jump to content

Hoe denk jij over de aanslag op Noorwegen?


iPodtouch

  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe denk jij over de aanslag.

    • Ja heel erg
      37
    • Nou ja niet zo erg maar leeftoch mee
      4
    • Nee interseert me niet wat daar gebeurt
      3


Recommended Posts

2qw3n75.jpg

Zoals jullie te zien is is Noorwegen getroffen door een heftig aanslag.

Hierbij zijn al tot nu zo'n ongeveer 92 Doden bij gevallen. De aanslag vondt plaats in Oslø

Ik ben zelf Noors half dan Noorse vader.. Mijn familie woont daar ik ben me neefje verloren bij deze aanslag hij kwam om in Utøya. :cry:

Hoe denken jullie erover. En wie zal verantwoordelijk zijn voor deze bloederige daden. Al-Qaida of iemand anders.

153uycx.jpg

22 Juli 2011 Zwartste dag voor Europa sinds De aanslagen van 2005

Voor Noorwegen een zwarte gat voor alle mensen die hun levens zijn verloren.

Bewerkt: door iPodtouch
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • iPodtouch

    20

  • Jacky-2007

    8

  • Wooods

    7

  • Bassieboy35

    6

Laten we eerst maar even wachten op onderzoeken voordat we weer met allerlei vage theorieën komen.

Maar uiteraard is dit een drama!

Ja ben heel benieuwd wie dit was.

Ik heb het gebouw zelf gezien ik hoop dat me Neven en Nichten ongedeerd zijn :(

Ik heb geen telefoon van ze gehad of gehoord maar ja. Af wachten

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard heel erg wat er gebeurd is. Wat ik net nog in het late nieuws hoorde was dat het een éénmans-actie zou zijn van een Noor, die mogelijk connecties zou hebben met een nationalistische groepering. Mocht het echt zo zijn, dan is dat nog een "geluk bij een ongeluk", om het maar even zo te zeggen (hoewel het natuurlijk niet gepast is). Ik hoorde al van een islamitisch meisje dat bang was dat immigranten er op zouden worden aangekeken, maar dat die gedachte nu dus van de baan is.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard heel erg wat er gebeurd is. Wat ik net nog in het late nieuws hoorde was dat het een éénmans-actie zou zijn van een Noor, die mogelijk connecties zou hebben met een nationalistische groepering. Mocht het echt zo zijn, dan is dat nog een "geluk bij een ongeluk", om het maar even zo te zeggen (hoewel het natuurlijk niet gepast is). Ik hoorde al van een islamitisch meisje dat bang was dat immigranten er op zouden worden aangekeken, maar dat die gedachte nu dus van de baan is.

Nou laat ik eens kijken want ik hoor Islamitische mensen een bom en dat soort dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard heel erg wat er gebeurd is. Wat ik net nog in het late nieuws hoorde was dat het een éénmans-actie zou zijn van een Noor, die mogelijk connecties zou hebben met een nationalistische groepering. Mocht het echt zo zijn, dan is dat nog een "geluk bij een ongeluk", om het maar even zo te zeggen (hoewel het natuurlijk niet gepast is). Ik hoorde al van een islamitisch meisje dat bang was dat immigranten er op zouden worden aangekeken, maar dat die gedachte nu dus van de baan is.

Nou laat ik eens kijken want ik hoor Islamitische mensen een bom en dat soort dingen.

Probeer eens Nederlands te spreken want ik begrijp een hoop niet van wat je zegt.

Het is natuurlijk erg wat erg gebeurd is en ik zag het inderdaad op het nieuws vandaag maar wat zou er over moeten denken?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er eigenlijk gebeurd? Want ik heb hier niks over gehoord. :$

OSLO - Een schutter heeft vrijdag op het eilandje Utoya, in een meer ten noordwesten van de Noorse hoofdstad Oslo, zeker 84 mensen doodgeschoten. Bij een bomaansag in Oslo vielen nog eens zeven doden.

Bron: nu.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat je 'm in een spoiler plaatst. Die televisiebeelden van mensen die letterlijk zwommen voor hun leven, echt heftig hoor, wat daar gebeurde.

Inderdaad, sommige tieners zwommen gewoon 750meter naar de kust toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...