Jump to content

Hoe denk jij over de aanslag op Noorwegen?


iPodtouch

  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe denk jij over de aanslag.

    • Ja heel erg
      37
    • Nou ja niet zo erg maar leeftoch mee
      4
    • Nee interseert me niet wat daar gebeurt
      3


Recommended Posts

@Jacky

Het probleem is zeker niet alleen extremisten, misschien voor moorden ja, maar alle onrust komt zeker niet alleen van extremisten af. Ik denk dat de problemen komen van hoe snel mensen zich aangesproken voelen, en zich dan op een heel foute manier uiten. Kijk maar hoe de Islamitische wereld zich uit tegen bijvoorbeeld meneer Wilders, of die strips over Mohammed. Vlaggen worden in brand gestoken, mensen worden bedreigd met de dood. Het is geen strijd om vrijheid, zoals deze mensen reageren, het is een strijd om het winnen van een oorlog om geloof. De Islamitische wereld probeert op deze manier het moslimgeloof aan te smeren, ze proberen duidelijk te maken dat er niks anders is dan hun geloof, geen plaats voor andere meningen en visies. Dit is mijn beeld van extremisme, en dat lijkt driekwart van de Islamitische wereld te zijn. Je kunt deze situatie ook toepassen op Nederland. Kijk hoe vooral de Islamitische jeugd zich uit tegen de Heer Wilders, met doodsbedreigingen, en hoe snel Wilders wel niet vermoord zou moeten worden. Het is heel rot voor de vooral oudere moslim generatie, die geen vlieg kwaad doet, maar op dit moment ziet het er toch alsof de meerderheid van de moslims behoorlijk wat in hun mars hebben qua haat zaaien. Dat allemaal in de naam van Allah.

Ik wil wel duidelijk maken dat ik het heel erg wat er is gebeurd in Noorwegen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er slachtoffers vallen alleen om een overtuiging van iemand. Ik hoop dat ze deze man opsluiten en nooit meer vrijlaten.

Dude, er zijn zoveel moslims over de hele wereld. Het percentage wat zich extremistisch uitlaat is nihil. En hoe de moslims zich uiten tegen dhr. Wilders vindt jij raar? Als iemand jouw geloof zó zou afzeiken zonder dat hij er ook maar iets van af weet, zou jij ook gaan steigeren.

De oudere moslim generatie die geen vlieg kwaad doet? De meerderheid van de moslims hebben qua haatzaaien wat in hun mars? Wat een onzin zeg. Hoeveel moslims ken je eigenlijk? En dan heb ik niet over die 2 Marokkaanse jongens die je een keer hebben uitgescholden, maar over moslims.

En, hoeveel mensen worden er vermoord in de naam van God? Hoeveel homo's worden er door christenen in een kamp gezet om te genezen? Hoeveel incest is er op Urk?

Get your facts straight before you start talking, dude.

Over Oslo: Ik vind het te zot voor woorden. Die man moeten ze martelen, oplappen, martelen, oplappen en martelen. Hij vindt zijn actie gruwelijk maar noodzakelijk. Hij heeft bekend maar onschuldig gepleit tegen criminele activiteiten.

Geef die man maar even aan de ouders die hun kinderen zijn verloren.

Ik ben normaal echt niet van het 'oog om oog, tand om tand' gebeuren én ik vind mezelf vrij objectief, maar deze man moet boeten. Ik hoop voor hem dat zijn God bestaat en dat ie hem na zijn langzame, pijnlijke dood gruwelijk straft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • iPodtouch

    20

  • Jacky-2007

    8

  • Wooods

    7

  • Bassieboy35

    6

@Cilly Ja hebt zeker gelijk hij moet een pijnlijke straf krijgen. Hij moet boeten omdat hij mensen afmaakte en onschuldige kinderen waaronder me neefje..

Wat moslims betreft bepaalde gasten gebruiken Allah en hun aanslagen als excuses. Ze doen gewoon gruwelijke dingen om hun haat te laten zien aan bepaalde landen. Geen 1 god maakt mensen om andere af te slachten, Wat in Amerika gebeurde met die gekaapte vliegtuigen op 11 September 2001 was gewoon omdat die 19 Kapers opgeleid zijn door Extremen Gasten die haat hebben dus aan Amerika,Bush en andere Sh*t (We houden het netjes) :engel: . Ze zijn als het waren gebrainwashed en hebben het prefect kunnen uitvoeren..

99% Van alle Moslims zijn gewone mensen die in vrede leven.

1% Van alle Moslims zijn geweldadige Extreministen die andere levens willen eisen.

Dus moslims zijn echt geen rare mensen hoor. Ze zijn net als ons respecteer elkaar. Wilders kent geen Normen en Waarden :puh:

Je vijand is je vriend ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde net dat die dader maar 21 jaar kon krijgen dit is echt niet normaal hij moet levenslang.

Hebben die mensen daar geen gezondverstand. Of heeft hij ze omgekocht :N

Wacht maar ik ga naar hem toe en blaas een kogel door zijn kop door hem ben ik me neefje voor goed kwijt.... :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok in het manifest staat dat de dader MW2 als een simulator gebruikte, sta klaar om weer een hoop gezeik over games te krijgen.

Ja dit stond bij zijn games op Facebook

En (ja ik hoor alles maar half :puh:) dat hij de PVV de beste politieke partij ofzo vond

@IPodtouch normaal denk ik dat niet zo snel maar ik geef je gelijk heel de wereld is tegen hem (wie dit niet is, is gewoon een m*ngool)

Ik denk ook telkens hoe komt hij aan zoveel munitie je koopt dat niet zo 1,2,3 voor ander half uur lang, hoeveel schiet je dan wel niet leeg?

Wat ik ook vreemd vind is dat hij zich zo maar overgaf hij zei ook: 'Ik ben de dader neem mee maar mee' wat ik raar vind de meeste criminelen plegen dan zelfmoord of proberen zich tegen te werken (in dat geval had hij ook kunnen schieten op politie dit had hij niet moeten doen hoor!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, er zijn zoveel moslims over de hele wereld. Het percentage wat zich extremistisch uitlaat is nihil. En hoe de moslims zich uiten tegen dhr. Wilders vindt jij raar?

De goede man met de dood bedreigen, dat vind jij wel normaal blijkbaar? Al zou jij mij om wat voor overtuiging dan ook zo de grond in zou boren, zou ik het nog niet in mijn mars halen om iemand de dood in te wensen en te bedreigen and what not.

De oudere moslim generatie die geen vlieg kwaad doet? De meerderheid van de moslims hebben qua haatzaaien wat in hun mars? Wat een onzin zeg. Hoeveel moslims ken je eigenlijk? En dan heb ik niet over die 2 Marokkaanse jongens die je een keer hebben uitgescholden, maar over moslims.

Ik ben een keer beroofd door moslimjongeren. Hoe dan ook, het nieuws zet de moslims zo neer als hoe ik er nu tegen aan kijk, en bij het nieuws moeten ze objectief blijven, dus kan je er van uitgaan dat er zeker een kern van waarheid in zit.

En, hoeveel mensen worden er vermoord in de naam van God? Hoeveel homo's worden er door christenen in een kamp gezet om te genezen? Hoeveel incest is er op Urk?

Ik heb het hier over de moslimcultuur, natuurlijk heb je gelijk dat ook in andere geloven genoeg gebeurd. Natuurlijk is ook erg wat er in al die andere genoemde situaties is gebeurd, maar dit topic gaat het over het manifest wat de Oslo moordenaar heeft nagelaten. Dat gaan grotendeels over de Islamisering, daar ga ik dus ook op in, niet op dingen die niks met dit topic te maken hebben.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ok in het manifest staat dat de dader MW2 als een simulator gebruikte, sta klaar om weer een hoop gezeik over games te krijgen.

Ja dit stond bij zijn games op Facebook

En (ja ik hoor alles maar half :puh:) dat hij de PVV de beste politieke partij ofzo vond

@IPodtouch normaal denk ik dat niet zo snel maar ik geef je gelijk heel de wereld is tegen hem (wie dit niet is, is gewoon een m*ngool)

Ik denk ook telkens hoe komt hij aan zoveel munitie je koopt dat niet zo 1,2,3 voor ander half uur lang, hoeveel schiet je dan wel niet leeg?

Wat ik ook vreemd vind is dat hij zich zo maar overgaf hij zei ook: 'Ik ben de dader neem mee maar mee' wat ik raar vind de meeste criminelen plegen dan zelfmoord of proberen zich tegen te werken (in dat geval had hij ook kunnen schieten op politie dit had hij niet moeten doen hoor!!!

Als je gek genoeg bent om 80+ mensen dood te schieten vind ik het niet vreemd dat hij zich zo gedraagt. Ik vind deze hele aanslag van hem gewon een roep om aandacht. Hij geniet van de 'roem' die hij nu heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt hij maar naar Rusland of Amerika getransporteerd die weten wel raad met hem.

Barack Obama had het over iets met dit soort dingen.

Obama beloofde de Noorse autoriteiten Amerikaanse hulp bij het onderzoek naar de dader(s) van de aanslagen
Link to comment
Delen op andere websites

Deze man moet tegen een muurtje gezet worden en dan moeten ze met een Peleton van 100 man op hem los gaan.

Ontopic:

Ik denk niet dat deze man de doodstraf uberhaupt zal krijgen, De meeste landen zijn gewoon mietjes als het om criminelen zoals deze gaat, in Amerika bestaat in sommige landen Staten de doodstraf nog wel maar wat schiet je daar nou mee op. Als hij dood is dan heb je er ook niks meer aan, eerlijk gezegt. Ik ben het opzich wel eens dat hij een flinke behandeling moet krijgen, maar niet zo zwaar dat ie dood gaat. Tegenwoordig is de wereld gewoon een beetje verneukt verpest zeg: Dat treinongeluk in China, Bekende mensen die zichzelf om zeep helpen, En dan nu dit? Het schiet tegenwoordig ook echt niet meer zo op, omdat de politici en de politie bijna geen zak onderneemt. (En dan bedoel niet Commando en andere agenten van dit forumsmile2.gif) Ik zelf vind gewoon dat ze de politici,politie, etc,etc, BLABLABLA, eens flink onderhanden moeten nemen, want dit had toch echt voorkomen kunnen worden denk ik dan zelf.

Mitch, AKA, Tommy.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

@Jacky-2007 Dat heb je heel mooi gezegt zo..

@Wooods Tsja ik snap je punt het is wel zo de jeugd van tegenwoordig heeft geen normen en waarden meer.

Tja, maar tegenwoordig zijn het niet alleen turken, er zijn ook genoeg Nederlanders, of mensen van andere cultuur die het voor zich zelf verpesten.

Wat ik ook vreemd vind is dat hij zich zo maar overgaf hij zei ook: 'Ik ben de dader neem mee maar mee' wat ik raar vind de meeste criminelen plegen dan zelfmoord of proberen zich tegen te werken (in dat geval had hij ook kunnen schieten op politie dit had hij niet moeten doen hoor!!!

Nou, ik heb gehoort dat het zoon Neo-nazi ofzoiets was, die zijn gewoon opgevoed dat ze 1 doel hebben, een bepaalde groep mensen afknallen.

Ik denk dat hij zich daarom heeft overgegeven.

Zo, mijn doel is klaar, mn werk zit er op.

Politie kom me maar weer hieruit halen.

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...