Jump to content

Kwalificatie WK 2014


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 363
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    73

  • Phoenyxar

    49

  • NandroDavids

    40

  • Dutchy3010

    31

Oow op die manier. Dat is natuurlijk nog open voor iedereen. Maar Nederland heeft samen met België en Duitsland de hoogste punten tot nog toe (maar 1 gelijkspel, al de rest winst) Vooral Groep E en H (Zwitserland en Engeland) staan er op dat vlak niet goed voor, beide ook onzeker van een kwalificatie. Dus vrees maar niet! :puh:

Edit: Okej, ik heb verkeerd beredeneerd, maar blijft zelfde resultaat. Nederland heeft nog steeds grote kans op groepshoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, Spanje heeft thuis ook gelijkgespeeld tegen Finland (en Frankrijk), dat zijn ook makkelijke punten die het heeft laten liggen. Spijtig, maar het kan een hele campagne moeilijk om zeep helpen. Het is zo gewoon net wat minder perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de wedstrijd niet gezien, enkel de doelpunten (die tweede goal van Estland _O_ ), maar dit mag gewoon nooit gebeuren. Ja, dit zijn vervelende ploegen om tegen te spelen, en ja, Nederland is niet het topteam van een paar jaar terug, maar dan nog: van Estland moet je simpelweg altijd winnen. Gelukkig dat het nu gebeurt, en niet vroeg in de kwalificaties, want dan was het een stuk lastiger geworden om de groep te winnen. Dat gaat nu in ieder geval wel lukken, dus wat dat betreft is er niets aan de hand. Enige probleem: kleinere kans om volgend jaar groepshoofd te zijn, en dat kon wel 's heel beslissend worden :{

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland staat voor. Ik ben echt benieuwd welke landen barrages moet spelen in groep D! Turkije? Hongarije? Roemenië?

Frankrijk heeft in Minsk verloren... Gaan 'les blues' wel naar Brazilië? Laat staan dat ze de barrage overleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi doelpunt van Van Persie, maar het niveau van het geheel is belabberd. Willems is toch een stuk minder dan bijvoorbeeld Blind naar mijn mening en ik hoop dat Büttner nog eens geselecteerd wordt, die speelt toch op een heel ander niveau dan de rest van de huidige selectie. Ook Emanuelson zou een optie kunnen zijn.

De groep is verder nog wel lekker spannend, Nederland zal invloed hebben op de uitkomst met nog twee wedstrijden tegen Hongarije en Turkije. Iedereen zit dichtbij elkaar dus dat wordt nog wel een leuk slot.

Link to comment
Delen op andere websites

Frankrijk heeft in Minsk verloren... Gaan 'les blues' wel naar Brazilië? Laat staan dat ze de barrage overleven.

Frankrijk heeft gewonnen met 2-4? Ik vind Spanje het eigenlijk niet zo goed doen als je zou verwachten van de Wereldkampioen, maar dat komt natuurlijk ook door de enorm hoge verwachtingen rond dat land. Groep G is trouwens wel interessant. De twee winnende landen zijn duidelijk, de vraag is wie er de groepswinnaar wordt. Griekenland of Bosnië?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Nederland heeft gewonnen en zich heeft geplaatst is natuurlijk prima, maar het feit dat ze zo veel moeite hebben met een laagvlieger als Andorra is toch zorgelijk. Het was nota bene de beste prestatie ooit van Andorra tegen Nederland (verlies met slechts twee doelpunten verschil). Ik werd echt moedeloos van dat gebrei waar ik naar keek. Hopelijk speelt Nederland op het WK tegen ploegen die zelf ook willen voetballen, zodat er ruimte ontstaat voor het voetbal dat de Nederlanders graag spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...