Jump to content

Kwalificatie WK 2014


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 363
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    73

  • Phoenyxar

    49

  • NandroDavids

    40

  • Dutchy3010

    31

Wel lachen dat keepertje van Estland, Sneijder had het kunnen afmaken, at was natuurlijk prachtig geweest, maar het mocht niet zo zijn.

Het niveau van Nederland is bedroevend, maar je hoeft je geen zorgen te maken over de kwalificatie natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Afgelopen... Pff wat een wedstrijd. De eerste helft van de eerste helft (:puh:) was Nederland zo enorm sterk. Tot een doelpunt uit het niets. Nederland speelde niet goed, maar nog altijd beter dan die Esten. Die met zijn 11 rondom het strafschop gebied gaan staan. En dan ook nog eens dat tijdrekken (die keeper, kon hem wel wurgen). Alles bij elkaar een super vervelende wedstrijd om te kijken. Al was dat tweede doelpunt van Estland wel echt een hele mooie... Grrr.

EDIT: Hahahaha, wat een geweldig interview weer met Van Gaal. Vervelend voor de interviewer en super onaardig, maar wel grappig. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Die met zijn 11 rondom het strafschop gebied gaan staan.

Er zijn mensen die dat soort voetbal appreciëren, kan me niet inbeelden dat dat voetbalfans zijn, maar goed..

Ik heb de match van NL niet gezien, daar spreek ik me dus niet over uit. België heeft niet slecht gespeeld, maar was heel slordig en de Schotten verdienden toch ook wel een doelpuntje. Defour z'n goal was héérlijk, praktisch onhoudbaar voor de keeper. Jammer dat De Bruyne geen goal maakte, die jongen werkt zich helemaal dood op het veld(prachtig afstandsschot trouwens). Mirallas z'n goal was koelbloedig afgewerkt, dat zien we niet vaak bij onze Duivels. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Die doelman van Estland heeft momenteel niet eens een club :7 Spijtig dat er puntverlies is geleden, maar Nederland heeft nog steeds alles in eigen hand, en ik denk dat komende week tegen Andorra gewoon de volle mik wordt binnengehaald. Wel hoop ik dat een eventuele tegenvaller (zoals een tegendoelpunt) het goede spel niet weer als een plumpudding in elkaar laat zakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Die met zijn 11 rondom het strafschop gebied gaan staan.

Er zijn mensen die dat soort voetbal appreciëren, kan me niet inbeelden dat dat voetbalfans zijn, maar goed..

Ik heb de match van NL niet gezien, daar spreek ik me dus niet over uit. België heeft niet slecht gespeeld, maar was heel slordig en de Schotten verdienden toch ook wel een doelpuntje. Defour z'n goal was héérlijk, praktisch onhoudbaar voor de keeper. Jammer dat De Bruyne geen goal maakte, die jongen werkt zich helemaal dood op het veld(prachtig afstandsschot trouwens). Mirallas z'n goal was koelbloedig afgewerkt, dat zien we niet vaak bij onze Duivels. :D

En die vrije trap van De Bruyne die er bijna nog in ging.. Damn! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, dat ene gelijkspel voor Nederland is niet echt erg. Het enige wat het aantast is de FIFA Ranking, waar toch 3/4 van de Nederlanders geen bal om geeft, en het ego. Want Nederland is eigenlijk zo goed als binnen qua kwalificatie. Deze avond is het tweede deel van deze speeldag. Nigeria-Malawi lijkt me wel leuk.

En voor de Nederlanders die zich slecht voelen over gisteren, het kan erger:

Zwisterland - IJsland - Door deze flater van Zwitserland is IJsland nog steeds op koers naar kwalificatie. Ja, het is de of Groep van Niks. Groep E heeft geen enkele topploeg en er kunnen nog steeds 5 landen kwalificeren. Maakt het wel een interessante groep om volgen.

Tsjechië - Armenië - Quo Vadis Czechia? Ook nog 5 landen kans op kwalificatie in die groep (B).

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, dat ene gelijkspel voor Nederland is niet echt erg. Het enige wat het aantast is de FIFA Ranking, waar toch 3/4 van de Nederlanders geen bal om geeft, en het ego. Want Nederland is eigenlijk zo goed als binnen qua kwalificatie. Deze avond is het tweede deel van deze speeldag. Nigeria-Malawi lijkt me wel leuk.

Ik geef niets om die Fifa ranking, maar ik baal wel als Nederland geen groepshoofd wordt. En dat zal op deze manier inderdaad het geval zijn (en niet eens onterecht)...

Link to comment
Delen op andere websites

Overdrijven is een kunst natuurlijk. Nederland staat 6 punten los met maar 3 matchen te gaan. Die match tegen Turkije kan misschien wel lastig zijn, maar om het groepshoofd weg te geven moet je gelijkspelen/verliezen van Andorra. Dat gaat echt niet gebeuren hoor :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...