Jump to content

The Big Bang Theory


Dr.Oppai

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    5

  • Phoenyxar

    4

  • myron.b

    4

  • Forever GTA

    3

Naar mijn mening misschien wel de beste komedie van dit moment. En dat komt echt niet alleen maar door Kaley Cuoco, hoewel haar aanwezigheid zeker meespeelt ;) Bazinga!

Kaley is echt hot stuff! *kwijl*

Sheldon is echt by far mijn favoriete karakter, Jim Parsons vertolkt hem echt geniaal!

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening misschien wel de beste komedie van dit moment. En dat komt echt niet alleen maar door Kaley Cuoco, hoewel haar aanwezigheid zeker meespeelt ;) Bazinga!

Kaley is echt hot stuff! *kwijl*

Sheldon is echt by far mijn favoriete karakter, Jim Parsons vertolkt hem echt geniaal!

Haha Sheldon is inderdaad wel een van de beste characters. Zelf vind ik Wolowitz toch net iets leuker :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik volg het niet echt, maar als ik iets opneem dan doe ik altijd tien minuten van te voren beginnen, en dan normaal spoel ik altijd verder, maar dat kleine stukje TBBT kijk ik dan altijd. Ik mis de afleveringen altijd maar ze zijn wel hilarisch :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Series kijk ik altijd op internet, en zo ook The Big Bang Theory. Inmiddels heb ik alle afleveringen al 's gezien, maar afgelopen week ben ik opnieuw begonnen met het kijken vanaf seizoen 1. En echt, het blijft hi-la-risch! Sheldon is uiteraard erg grappig, maar Wolowitz vind ik echt het leukste personage van de groep. Alles wat hij doet en zegt is zó fout, maar tegelijkertijd zó leuk :D

Overigens is me laatst wat opgevallen: het dartbord dat op de deur hangt in het appartement van Sheldon en Leonard, hangt volgens mij niet op de juiste hoogte (1.73 meter). Dat is toch vreemd, voor mensen die alles weten en alles correct doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...