Jump to content

The Big Bang Theory


Dr.Oppai

Recommended Posts

Series kijk ik altijd op internet, en zo ook The Big Bang Theory. Inmiddels heb ik alle afleveringen al 's gezien, maar afgelopen week ben ik opnieuw begonnen met het kijken vanaf seizoen 1. En echt, het blijft hi-la-risch! Sheldon is uiteraard erg grappig, maar Wolowitz vind ik echt het leukste personage van de groep. Alles wat hij doet en zegt is zó fout, maar tegelijkertijd zó leuk :D

Overigens is me laatst wat opgevallen: het dartbord dat op de deur hangt in het appartement van Sheldon en Leonard, hangt volgens mij niet op de juiste hoogte (1.73 meter). Dat is toch vreemd, voor mensen die alles weten en alles correct doen...

Je kan natuurlijk altijd wat over het hoofd zien aangezien het maar geacteerd is natuurlijk ^^ .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    5

  • Phoenyxar

    4

  • myron.b

    4

  • Forever GTA

    3

The Big Bang Theory is heel leuk.

Vooral die sheldon,die is lekker droog.

En maakt zich om te kleinste dingen zorgen.

Ook over de plek waar hij altijd zit.

En bij Penny met die deur wat GTA-sheep al zei.

ook die moeder van Howard is grappig.

EDIT: filmpjes verwijderd want die deden het niet :{

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit echt zo een kutserie. :7 Ik vind er echt geen ruk aan :ch:

Ga zoveel haten als je wilt, boeit me geen zak :D

Tss.. Jij weet niet wat leuk is joh :7 .

Dat weet ik heulemaal wel 11!!11!11! Zoals wanneer iemand geslagen word en zijn beugel in de hondenpoep valt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Toen de serie net kwam op Comedy central niet wezen kijken, maar die nu op net 5 is zeker wel.

Echt een goeie slapstick comedy, zover ik weet ook iets nieuws met Sheldon type.

Een goeie vind ik Leonard's moeder met sheldon ze zijn elkaars gelijken, zo zou je dan ook vica versa denken van Sheldon's ma en Leonard. En natuurlijk de vriendinnen.

Leuk zijn ook de nieuwere afleveringen waaronder nieuwe mensen die erbij zijn gekomen.

Ik heb bijv sterk het vermoeden dat Walowitz z'n vriendin, de stem van z'n ma doet want het lijkt zo op elkaar als ze schreeuwt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bijv sterk het vermoeden dat Walowitz z'n vriendin, de stem van z'n ma doet want het lijkt zo op elkaar als ze schreeuwt.

Is niet zo, heb even gekeken op IMDB.

Bernadette wordt gespeeld door Melissa Rauch, de stem van de moeder is van Carol Ann Susi.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bijv sterk het vermoeden dat Walowitz z'n vriendin, de stem van z'n ma doet want het lijkt zo op elkaar als ze schreeuwt.

Is niet zo, heb even gekeken op IMDB.

Bernadette wordt gespeeld door Melissa Rauch, de stem van de moeder is van Carol Ann Susi.

Ah ja zo kan ook, dacht dat er niks te vinden was omdat je alleen een stem hoort.

Even gekeken, nou als ze eens voorbij komt in de serie zou je idd kunnen zeggen dat het de moeder van hem is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik volg het tegelijk met de Amerikanen maar vond de season finale wel heel slap zeg, ze concentreren zich gewoon teveel op paar personages. Amy moet ook weg, verschrikkelijk mens.

Link to comment
Delen op andere websites

Amy moet ook weg, verschrikkelijk mens.

Dat is toch de bedoeling, zij is de tegen hanger van Sheldon. Maar zij is dan ook wel weer degene die wel los komt en veranderd.

Ja, alleen is Sheldon nog te pruimen, maar als er een tweede versie komt is het gewoon irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Amy moet ook weg, verschrikkelijk mens.

Dat is toch de bedoeling, zij is de tegen hanger van Sheldon. Maar zij is dan ook wel weer degene die wel los komt en veranderd.

Ja, alleen is Sheldon nog te pruimen, maar als er een tweede versie komt is het gewoon irritant.

Ik vind dat Amy en Bernadette er allebei uitmoeten.

Hun verzieken het wel vind ik. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...