Jump to content

GTA V Release in 2012?


Forumrunner

Recommended Posts

Natuurlijk is de opvolger van GTA IV in de maak' date=' dat kan iedere knuppel wel raden. Maar wanneer er meer informatie over vrijgegeven gaat worden? Daar wil Take Two nu nog even niks over zeggen. Kom op zeg, het heeft nou lang genoeg geduurd. Licht nou eens een tipje van de sluier!

Vandaag maakte T2 de cijfers van het eerste kwartaal van het fiscale jaar 2012 bekend. Naast dit minder interessante nieuws wisten ze eveneens te melden dat wij onze oren goed open moeten houden de aankomende maanden. Voor het volgende fiscale jaar schijnen er een aantal nog niet aangekondigde games bekend gemaakt te worden. Kijk, dat geeft ons hoop. Zou GTA 5 tot dit lijstje behoren? Let’s hope so.

Anyway, T2 verwacht dat ze volgend fiscaal jaar een netto inkomen van $2 per aandeel gaan binnen slepen. Om je wat duidelijkheid te geven: de laatste keer dat dit het geval was, was met de release van GTA IV ($2,08).

De baas van Take Two, Strauss Zelnick, kreeg een leuke vraag tijdens een Q & A naar zijn hoofd geslingerd. Na aanleiding van deze verwachting, werd hem gevraagd hoe het bedrijf denkt de $2 netto per aandeel te gaan fiksen als er géén GTA uit zou komen. Meneer Zelnick zweeg en draaide zijn antwoord om naar welke games er wel uit gaan komen.

Informatie rondom de GTA serie weten ze altijd goed verborgen te houden tot wanneer het hen uitkomt. Of in dit geval stiekem gefluisterd mag worden dat er in 2012 meer over GTA bekend wordt gemaakt? Fingers crossed.[/i']

Bron: Power Unlimited

Kort samengevat: Take 2 verwacht dat ze $2 per aandeel gaan krijgen, dit was ook zo in 2008 met GTA IV. Iemand heeft hiernaar gevraagd bij Take 2 baas Strauss Zelnick, maar hij ontwijkt de vraag heel subtiel.

Update:

Newsflash: GTA V gaat verkopen als een dolle

Gisteren hebben we al weten op te pikken dat uitgever Take Two in het fiscale jaar 2012 flink wat knaken verwacht binnen te hengelen. Iets wat tezamen met de toch hardnekkige geruchten en verhalen, en sowieso logisch nadenken maar één ding kan beteken: GTA V. Mooi, weten we dat alvast, welbekend analist Michael Pachter geeft graag nog wat extra info.

Pachter weet ons mede te delen dat GTA V zomaar eens 18 miljoen exemplaren zou kunnen verkopen. Sterker nog , als de rode lijn die de reeks volgt en die met elk nieuw deel lijkt te stijgen doorzet, zou de game ook wel eens 24 miljoen keer over de toonbank kunnen vliegen. Even kijken, 24 miljoen keer plus minus zestig euro das…yups, vrachtwagens met centjes. Let wel, winst maak je niet zomaar, Pachter weet verder namelijk nog te melden dat GTA V tot zover al 80 miljoen dollar heeft gekost. Iets wat Max Payne 3 uiteindelijk ook zomaar zou kunnen kosten. Terwijl deze 3 miljoen keer over toonbank dreigt te vliegen, aldus de analist. Over Max Payne 3 gesproken, wanneer krijgen we eens een trailer te zien van deze

Bron : Power Unlimited

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumrunner

    4

  • GTAKevin023

    3

  • Bassieboy35

    3

  • upernoob

    3

Het kan nog wel. Het is nog maar de helft van 2011 (iets verder, maar goed). Misschien geven ze in februari 2012 een eerste reveal trailer (of hint), en komt het spel ergens eind of laat midden 2012 (augustus / september?) uit.

Ik denk wel dat er nog altijd hoop mag zijn voor een nieuwe GTA in 2012.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan nog wel. Het is nog maar de helft van 2011 (iets verder, maar goed). Misschien geven ze in februari 2012 een eerste reveal trailer (of hint), en komt het spel ergens eind of laat midden 2012 (augustus / september?) uit.

Ik denk wel dat er nog altijd hoop mag zijn voor een nieuwe GTA in 2012.

en dan rockstar een beetje kenende wordt t nog 2x uitgesteld en komt de pc versie 3/4jaar later :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een update in mijn eerste post gezet.

Als ik meerdere berichten op het internet moet geloven, duurt het niet heel lang meer voordat we een aankondiging kunnen verwachten van Rockstar. Ik neem aan dat ze GTA V niet gaan aankondigen op een game beurs meer, vooral omdat de E3 ook alweer geweest is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze bewust nog met de aankondiging wachten misschien zijn ze best ver maar ze willen het natuurijk ook weer niet uit stellen maar ik bekijk het zo doe er maar 2 maandjes ofzo langer over dan 2 maanden eerder een game die het toch net niet word

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we maar hopen dat ze der iets moois van maken, en vooral grappig, want ookal is gta IV wel mooi, ik vond de fun factor in san andreas toch veel hoger liggen :tu:

zeker weten mischien maken ze zoals die modders gta san andreas met aspects van iv en reddeadredemptionthumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze bewust nog met de aankondiging wachten misschien zijn ze best ver maar ze willen het natuurijk ook weer niet uit stellen maar ik bekijk het zo doe er maar 2 maandjes ofzo langer over dan 2 maanden eerder een game die het toch net niet word

ja zeker zoals gta III bedoelt ge

Link to comment
Delen op andere websites

Ik betwijfel het ook Kenny-Petrovic. Maar ik heb liever dat we wat langer kunnen wachten dan er straks een nieuwe GTA komt die half afgemaakt is. Maar we kunnen zeker wel wat goeds van Rockstar verwachten! :tu:

zoals gta III bedoelt ge

Ik denk dat ze bewust nog met de aankondiging wachten misschien zijn ze best ver maar ze willen het natuurijk ook weer niet uit stellen maar ik bekijk het zo doe er maar 2 maandjes ofzo langer over dan 2 maanden eerder een game die het toch net niet word

ja zeker zoals gta III bedoelt ge

Heb je iets tegen GTA III ofzo?

@ Hieronder: Lees dit nog eens.

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Ik betwijfel het ook Kenny-Petrovic. Maar ik heb liever dat we wat langer kunnen wachten dan er straks een nieuwe GTA komt die half afgemaakt is. Maar we kunnen zeker wel wat goeds van Rockstar verwachten! :tu:

zoals gta III bedoelt ge

Ik denk dat ze bewust nog met de aankondiging wachten misschien zijn ze best ver maar ze willen het natuurijk ook weer niet uit stellen maar ik bekijk het zo doe er maar 2 maandjes ofzo langer over dan 2 maanden eerder een game die het toch net niet word

ja zeker zoals gta III bedoelt ge

Heb je iets tegen GTA III ofzo?

nee ik heb het jaren gespeeld maar vond het echt retejammer dat het nooit echt af was

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...