Jump to content

GTA V Release in 2012?


Forumrunner

Recommended Posts

Ik hoop echt dat ik er zo snel mogelijk wat van hoor. Ook al hoor ik maar één ding of één plaatje van hoe het er uit kan zien. Ik denk sowieso dat gta V midden of eind 2012 komt. Niet begin 2012, dat halen ze denk ik niet. En zeker niet nog in dit jaar :puh:

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumrunner

    4

  • GTAKevin023

    3

  • Bassieboy35

    3

  • upernoob

    3

Het lijkt me voorlopig erg onwaarschijnlijk dat er in 2012 een nieuwe GTA zal uitkomen. Iedereen vergeet blijkbaar dat het laatste nieuws was dat Rockstar North bezig is aan Agent. Een deftige GTA zullen we zo te zien nog een tijdje op moeten wachten, er is zelfs nog niks getoond van Agent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de releases bekeken als ik zo kijk de eerste kwam in

1999

De 2e ook met haast geen verschil

Dan 2001 uit me hoof hij werd beter

Toen kwam vice city in 2002 stuk beter

In 2004 kwam SA betere opties en graphics

In 2008 kwam IV Veel en veel beter op het gebied van graphics

(zonder uitbreidingen, ik heb het uit me hoofd even snel gedaan)

Conclusie hoe beter qua graphics etc gaat het steeds langer duren voor een betere GTA als we pech hebben kan het 5 of 6 jaar duren dan verwacht ik wel een goede game in 2013 of 2014 maar aangezien de graphics niet veel vooruit zijn gegaan na IV is er kans dat hij toch in 2012 komt.

Dit is maar een gok en een mening ik zeg dus niet dat ik het goed heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoor. Rockstar heeft gezegd dat ze op dit moment voor het grootste deel aan een nieuwe GTA werken. Dus ik denk dat er eerst een nieuwe GTA komt, en daarna pas AGENT.

Bron?

Staat in de Power Unlimited.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed kijkt naar verschillende berichten over de pers conferentie van Take-Two voorspellen ze een hoog inkomen per aandeel wat rond de 2 dollar zit. Dit voorspellen ze voor 2012 - 2013. Hierin zal dus waarschijnlijk ook de nieuwe GTA uitkomen. Dit omdat tijdens het jaar dat GTA IV uitkwam was het inkomen per aandel 2,08 Dollar, vergelijkbaar met deze situatie dus.

Maar to ze dit bekend maken kunnen we denk ik toch niks anders dan wachten op Rockstar games.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze in 2012 GTA-5 willen uitbrengen lijkt me niet echt een goede zet zo snel kan je een GOEDE game niet bouwen lijkt mij.

Ik zou eerder graag nog een UPDATE van de huidige GTA-4 willen zien genaamd anti aliasing dat is wat ik echt heel erg mis in GTA-4...

:bier: TOT GTA

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze in 2012 GTA-5 willen uitbrengen lijkt me niet echt een goede zet zo snel kan je een GOEDE game niet bouwen lijkt mij.

Ik zou eerder graag nog een UPDATE van de huidige GTA-4 willen zien genaamd anti aliasing dat is wat ik echt heel erg mis in GTA-4...

:bier: TOT GTA

Ik denk niet dat Rockstar nog een update uitbrengt voor GTA IV. Ik zie toch liever een nieuwe GTA.

Laat die anti-aliasing maar zitten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de releases bekeken als ik zo kijk de eerste kwam in

1999

De 2e ook met haast geen verschil

Dan 2001 uit me hoof hij werd beter

Toen kwam vice city in 2002 stuk beter

In 2004 kwam SA betere opties en graphics

In 2008 kwam IV Veel en veel beter op het gebied van graphics

(zonder uitbreidingen, ik heb het uit me hoofd even snel gedaan)

Conclusie hoe beter qua graphics etc gaat het steeds langer duren voor een betere GTA als we pech hebben kan het 5 of 6 jaar duren dan verwacht ik wel een goede game in 2013 of 2014 maar aangezien de graphics niet veel vooruit zijn gegaan na IV is er kans dat hij toch in 2012 komt.

Dit is maar een gok en een mening ik zeg dus niet dat ik het goed heb.

Ze zijn ook volgens mij in die jaren bezig geweest de Rage Engine te maken he. Daarom zit er zoveel tijd tussen SA en gta IV als je die met elkaar vergelijkt. Als ik zo hoor zal gta 5 ook met Rage Engine gaan werken dus dat hebben ze al. Verder hoeven ze alleen het spel zelf te maken. Denk ik :D

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de releases bekeken als ik zo kijk de eerste kwam in

1999

De 2e ook met haast geen verschil

Dan 2001 uit me hoof hij werd beter

Toen kwam vice city in 2002 stuk beter

In 2004 kwam SA betere opties en graphics

In 2008 kwam IV Veel en veel beter op het gebied van graphics

(zonder uitbreidingen, ik heb het uit me hoofd even snel gedaan)

Conclusie hoe beter qua graphics etc gaat het steeds langer duren voor een betere GTA als we pech hebben kan het 5 of 6 jaar duren dan verwacht ik wel een goede game in 2013 of 2014 maar aangezien de graphics niet veel vooruit zijn gegaan na IV is er kans dat hij toch in 2012 komt.

Dit is maar een gok en een mening ik zeg dus niet dat ik het goed heb.

Dan moet je niet vergeten dat er in de periodes er tussen ook nog DLC's zijn uitgekomen waaronder Liberty City Stories en The Ballad Of The Gay Tony, om zo maar wat op te noemen.
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij komt het toch zeker uit eind 2012, begin 2013. Met GTA IV hebben ze een volledig nieuwe engine moeten schrijven, wat nu niet het geval was. Rockstar zal trouwens wel groot genoeg zijn om aan 2 games tegelijk te werken zeker?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...