Kratod Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Rock* is ook groot omdat ze in verschillende plaatsen wel een kantoor hebben. Hierdoor kunne vele spellen gemaakt worden. Verder denk dat er wel meerdere GTA's komen tot dat het niks oplevert. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 Dus, eerst maar genieten van de EK 2012 en dan pas met gta V. He jongens? Hopelijk komt het nog voor kerst. Reageren
glennfrombeuningen Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Volgens De Telegraaf komt GTA V in het 3e kwartaal van 2012 uit! Dus dat betekend volgende zomer! Juli, Augustus of September zal GTA V in de schappen liggen! ''“De hele wereld wacht op GTA V”, aldus Bhatia tegenover gamesite Industrygamers. “Deel vier kwam uit in april van het jaar 2008 en na een jaar was de game wereldwijd ruim 17 miljoen keer verkocht.” “Als GTA V uitkomt in het derde kwartaal van 2012 dan bezitten ruim negentig miljoen mensen een PlayStation 3 of Xbox 360. '' BRON: DE TELEGRAAF http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/10465805/__25_miljoen_keer_GTA_V_niet_onredelijk__.html?sn=games Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Geloof ik helemaal niks van. Ik geloof het pas als Rockstar Games het officieel aankondigt. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Geloof ik helemaal niks van. Ik geloof het pas als Rockstar Games het officieel aankondigt. Het is ook meer een soort van suggestie, dat GTA: IV meer dan 17 miljoen keer is verkocht is een feit. Dat heeft Take-Two vorig jaar al bekend gemaakt. Reageren
commando Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 het zou best kunnen, al denk ik eerder dat het een kwartaal 4 wordt of begin 2013... ze hebben al de engine, dus het zou inderdaad zomaar kunnen dat het vroeg uitvalt Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Het duurt me nu al te lang.. Btw valt het jullie op dat Gijsso een tijdje geleden het font van Agent al had? Reageren
SniperRifle12 Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Ik hoop dat ze znel iets bekent maken, want ik kan niet meer wachten Ik hoop mischien bij firstlook. p.s. ik hoop dat de Game ook snel uit komt . Reageren
Sharingan Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 (bewerkt) Ik denk dat in Oktober een aankondiging komt, misschien zelfs een trailer. Ik hoop het echt. Ook deze jongen kan niet meer wachten Bewerkt: 13 september 2011 door Sharingan Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Bij mij is het gevoel echt versterkt sinds ik op GTAForum zit zit ik niets anders te wachten dan op GTA V terwijl bij GTA IV gewoon normaal was ik had hem wel snel maar het was niet zo van ik kan niet wachten nu heb ik dat heel erg. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 De PC-versie van GTA: IV is zo slecht geport dat het gewoon niet slechter kan, dus de releasedatum maakt niet zoveel uit..^^ Reageren
Sharingan Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 De PC-versie van GTA: IV is zo slecht geport dat het gewoon niet slechter kan, dus de releasedatum maakt niet zoveel uit..^^ Omdat ? Reageren
Joostyz Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Ik hoop dat GTA V snel uitkomt, maar ik denk het niet Reageren
MrIndependent Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Mijn voorgevoel is een aankondiging in '12 een mogelijke release in april/mei '13 en anders oktober/november '13 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 september 2011 Rapport Geplaatst: 16 september 2011 De PC-versie van GTA: IV is zo slecht geport dat het gewoon niet slechter kan, dus de releasedatum maakt niet zoveel uit..^^ Omdat ? Hij bedoelt dat ie liever een jaar op een goed spel wacht dan een maand op een slecht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.