Jump to content

Battlefield Bad Company 2


TZG

Recommended Posts

  • Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    93

  • Dakendak

    34

  • commando

    29

  • Vercetti24

    27

hallo beste mensen van het forum

ik speel al heel lang battlefield bad company 2, en het laden van de maps in multiplayer heb ik ook al vanaf het begin.

het duurt gemiddeld 1 minuut tot 2 minuten terwijl andere er 10 seconden over doen.

nou ben ik er laatst achtergekomen dat het ligt aan de drivers van ati bij de radeon 5xxx series.

ze hebben ondertussen al een update vrijgegeven (in 10.4 werd het gefixd) maar ondertussen is 11.7 al uit en die heb ik toen gedownload(catalyst control center ofzoiets) maar ik merk geen verschil en snap ook niet hoe t werkt (ik kan het niet eens openen alleen installeren. ik heb het van de ati site gedownload. kan iemand mij helpen?

groetjes tom

specs:

radoen mobility 5650hd

windows 7 home premium 64-bit

4 gb ram

intel core i3 m 350

ja ik weet het is een laptop en daar hoor je niet op te gamen, en ja dat doe ik toch, graag geen discussie hierover

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met algemeen Battlefield Bad Company 2 topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merkte ook verschil toen ik van DirectX 11 naar DirectX 9 schakelde, het spel speelt dan een stuk soepeler. Ga hiervoor naar de BFBC2 map in Documenten, en open settings.ini. Pas vervolgens de DxVersion waarde aan.

Wat betreft de Catalyst Control Center, je zou een icoontje rechtsonder in de taakbalk moeten zien (54t__ati.png).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merkte ook verschil toen ik van DirectX 11 naar DirectX 9 schakelde, het spel speelt dan een stuk soepeler. Ga hiervoor naar de BFBC2 map in Documenten, en open settings.ini. Pas vervolgens de DxVersion waarde aan.

Wat betreft de Catalyst Control Center, je zou een icoontje rechtsonder in de taakbalk moeten zien (54t__ati.png).

merk je verschil tussen directX 9 en direX 11? zijn de graphics minder of wat? en zijn het dan ook ook egt 10 tot 15 seconden zoals het volgens dice hoort?

ik zal eens kijken

in ieder geval bedankt

edit:

ik heb het control center geoopend en naar updates gezocht, maar toen ik een update wou installeren kreeg ik een foutmelding dat de software niet compactibel was met mijn systeem, de update was wel gewoon 64-bit windows 7

Bewerkt: door superxowner
Link to comment
Delen op andere websites

Die installers falen doorgaans ook bij mij.. ATI Catalyst Control Center is een en al bagger hier. DirectX 9 heeft misschien mindere graphics, maar ik merk er weinig van. De laadtijd en FPS verbeterden in ieder geval aanzienlijk.

Ah oke, ik heb gezocht naar direct x maar kon niks vinden, via documenten naar bfbc2 toen settings geopend en half uur naar kladblok zitten staten maar geen direct x te zien:s

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...