TZG Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Wat is jullie favoriete smg? Als ik een hoge rang zie (+45), hebben ze bijna allemaal de scar-l. Ik vind dat wel een fijne gun als je geen scope erop wilt zetten, omdat je liever een andere spec uit die lijst hebt, bijvoorbeeld extra ammo. Reageren
paul007 Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Wat is jullie favoriete smg? Als ik een hoge rang zie (+45), hebben ze bijna allemaal de scar-l. Ik vind dat wel een fijne gun als je geen scope erop wilt zetten, omdat je liever een andere spec uit die lijst hebt, bijvoorbeeld extra ammo. Ik vind de UMP.45 een lekker wapen. Zonder scope is het goed te doen maar met 4x scope is die echt meesterlijk. Ook gebruik ik wel is de Uzi gewoon voor de fun, een beetje variatie is wel goed op z'n tijd. Reageren
TZG Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Wat is jullie favoriete smg? Als ik een hoge rang zie (+45), hebben ze bijna allemaal de scar-l. Ik vind dat wel een fijne gun als je geen scope erop wilt zetten, omdat je liever een andere spec uit die lijst hebt, bijvoorbeeld extra ammo. Ik vind de UMP.45 een lekker wapen. Zonder scope is het goed te doen maar met 4x scope is die echt meesterlijk. Ook gebruik ik wel is de Uzi gewoon voor de fun, een beetje variatie is wel goed op z'n tijd. Vind je? Ik vind het echt verschrikkelijk zonder scope, het is veel te klein, en je ziet geen hol. Scar-l is zalig zonder scope. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 (bewerkt) Softcore, Laguna Presa, Attackers en een Gol Sniper Magnum. Bewerkt: 20 juni 2010 door KillerZero86 Reageren
TZG Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Softcore, Laguna Presa, Attackers en een Gol Sniper Magnum. Ik zal nooit begrijpen hoe het zit met dat er staat dat je 21 kills hebt gemaakt, maar je 26 kills hebt met de GOL. Ik heb dat ook altijd, kan iemand mij dat uitleggen? Reageren
commando Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 denk dat het 1 van de bugs is van bugfield By The Way: hier wat Interessante BFBC2 Informatie altijd handig die charts... Reageren
TZG Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 denk dat het 1 van de bugs is van bugfield Als dat een bug was, dan was dat al vanaf het begin en hadden ze dat allang verholpen, zeker zo'n grote "bug". Reageren
commando Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 (bewerkt) ik denk het niet, het is namelijk niet echt een bug wat veel problemen oplevert ... althans, normaliter zou ik er geen moeite voor overhebben om op het forum van EA hierover een bericht te plaatsen. ( misschien rekent ie sommige assists, als kills op dat venster ) Bewerkt: 21 juni 2010 door commando Reageren
TZG Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 ik denk het niet, het is namelijk niet echt een bug wat veel problemen oplevert ... althans, normaliter zou ik er geen moeite voor overhebben om op het forum van EA hierover een bericht te plaatsen. ( misschien rekent ie sommige assists, als kills op dat venster ) Lijkt me sterk dat ze een game uitbrengen zonder het ooit gespeeld te hebben, het zou echt wel opvallen bij het testen. Het heeft vast een betekenis. Reageren
.Senne Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 (bewerkt) Ik denk dat het je aantal kills is van al je matches die je achter elkaar hebt gespeeld op dezelfde server. Daardoor wordt je accuracy beter berekend. Dus blijf je op één server en speel je drie matches met 15 kills, 13 kills en 12 kills, dan heb je op het einde 40 kills staan bij die stats. Dat is wat ik ervan denk. Bewerkt: 21 juni 2010 door .Senne Reageren
commando Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 ja inderdaad, dat zou ook kunnen ja Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Ik denk dat het je aantal kills is van al je matches die je achter elkaar hebt gespeeld op dezelfde server. Daardoor wordt je accuracy beter berekend. Dus blijf je op één server en speel je drie matches met 15 kills, 13 kills en 12 kills, dan heb je op het einde 40 kills staan bij die stats. Dat is wat ik ervan denk. Ja Senne dat klopt volgensmij wel. Reageren
TZG Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Ik denk dat het je aantal kills is van al je matches die je achter elkaar hebt gespeeld op dezelfde server. Daardoor wordt je accuracy beter berekend. Dus blijf je op één server en speel je drie matches met 15 kills, 13 kills en 12 kills, dan heb je op het einde 40 kills staan bij die stats. Dat is wat ik ervan denk. Bedankt voor de uitleg Senne, een raadsel voor mij is eindelijk opgelost dankzij jou! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Nou.. Als dat waar zou zijn had er eerder 46 dan 26 in die screen moeten staan, want de vorige ronde had ik toch echt wel meer dan 5 kills gemaakt. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Ik denk dat het je aantal kills is van al je matches die je achter elkaar hebt gespeeld op dezelfde server. Daardoor wordt je accuracy beter berekend. Dus blijf je op één server en speel je drie matches met 15 kills, 13 kills en 12 kills, dan heb je op het einde 40 kills staan bij die stats. Dat is wat ik ervan denk. Dat is wat ik me altijd afvroeg, bedankt Senne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.