Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een vraag aan de Xbox 360 gebruikers: Ik zit vandaag Bad Company 2 te doen en dan opeens krijg je: connection lost, terwijl ik de connection test heb gedaan en er gewoon internet is. Hebben jullie dit ook vandaag?

Hij doet het weer sinds gister avond

Bewerkt: door Metal-Bullets
  • Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

Heb BF2 voor €19 gekocht bij de Media markt, maar kan hem pas morgen spelen op de Ps3. Heb puur voor de PS3 gekozen omdat ik amper online kan met de Xbox, volgens mij vraagt hij te veel Mb ofso.

Geplaatst:

Ik ben sinds een tijdje (al zeg ik het zelf), ontzettend goed geworden in het neerhalen van heli's. Ik mik met mijn CG eventjes flink voor de heli, ik schiet, en hij vliegt er zo in :D Ik haal zo erg veel punten, vooral als ik rush speel in Isla Inocentes

Geplaatst:

Spelen jullie eigenlijk Hardcore?

Ik wel vaak.

Mijn stiefvader heeft met zijn ex-schoonbroer een server en die draait hardcore, daar zit ik best vaak op.

Geplaatst:

Ik wel vaak.

Mijn stiefvader heeft met zijn ex-schoonbroer een server en die draait hardcore, daar zit ik best vaak op.

OMG das serieus AWESOME , kan je als je een eigen clan hebt mooi bij hem een server met clannaam enzo hosten ^^.

BBC2, kben bezig met sp uit te spelen op moeilijkste level ^^.

Ik wel vaak.

OMG das serieus AWESOME , kan je als je een eigen clan hebt mooi bij hem een server met clannaam enzo hosten ^^.

Ik heb eigenlijk nog nooit hardcore gespeeld. Ik hoorde dat er enorm veel snipers zijn in hardcore omdat je daar altijd verzekerd bent van een 1 hit kill. Ik ga het wel eens proberen. Oja, de hoogste moeilijkheidsgraad is nou niet echt moeilijk te noemen. Ik heb hem meteen op hard uitgespeeld en heb nergens moeilijkheden gehad, het leek wel of het op easy stond. :7

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Ik zie toch bijna geen snipers op Hardcore. Ik vind het veel leuker dan de gewone, daar zitten allemaal noobs op.

Geplaatst:

Ik wel vaak.

Vind je het echt zo geweldig allemaal? :7

Ok, zet hem net aan maar wil online, moet dan de Terms of bla accepteren, ok. Dan staat mijn opgegeven PSN email er en moet ik een Wachtwoord invoeren, welke ik oook invoer, hij blijft failen om een acount aan te maken. Ik heb de 'Limited Edition'. Heb het w8w al aangepast bij PSN, ben 16 Jaar, op PSN dan. Wat doe ik fout, en als ik geen WW invoer, komt er te staan dat als ik een new acount heb ik een ww van 6 leters moet invoeren en als ik een oudere heb het WW moet invoeren dat doe ik!! :ch:

Bewerkt: door The360box
Geplaatst:

Er komt een BFBC2 vietnam DLC aan.

Dit is van battlefield blog:

On stage at the EA E3 press conference we announced a new expansion of Battlefield: Bad Company 2 with a new take on a Battlefield franchise favourite, Vietnam. In Battlefield Bad Company 2 Vietnam you get to enter the jungle warfare environment as either the U.S. Marines or North Vietnamese Army (NVA). The expansion pack contains 4 brand new maps built in Frostbite including the popular Conquest and Rush game modes as well as Vietnam specific weapons, vehicles, persistence, unlocks as well as new awards, achievements and trophies.

Battlefield Bad Company 2 Vietnam will be available worldwide in Winter 2010 on Xbox 360, PlayStation 3 and PC

Trailer:

Geplaatst:

Er komt een BFBC2 vietnam DLC aan.

Dit is van battlefield blog:

On stage at the EA E3 press conference we announced a new expansion of Battlefield: Bad Company 2 with a new take on a Battlefield franchise favourite, Vietnam. In Battlefield Bad Company 2 Vietnam you get to enter the jungle warfare environment as either the U.S. Marines or North Vietnamese Army (NVA). The expansion pack contains 4 brand new maps built in Frostbite including the popular Conquest and Rush game modes as well as Vietnam specific weapons, vehicles, persistence, unlocks as well as new awards, achievements and trophies.

Battlefield Bad Company 2 Vietnam will be available worldwide in Winter 2010 on Xbox 360, PlayStation 3 and PC

Trailer:

Dat wisten we al,

EA heeft net een expansion voor BC2 anngekondigd op de E3: BF:BC2: Vietnam :dans:

Ik heb net een nieuw account aangemaakt voor BFBC2 om online te kunnen en moest een WW invoeren en had de WW ingevoerd die ik moest kiezen voor mijn PSN naam, maar met mijn actieve account heb ik ook een WW, vul die in krijg niks, heb deze WW een paar keer aangepast op mijn PS3 maar deze lopen dus NIET synchroom met PSN.nl. Wat je op je PS3 doet wordt niet doorgegeven Online, dus ik weet mijn allereertse ww niet meer en kan dus niet online.

Bewerkt: door The360box
Geplaatst:

Wie gaat die DLC trouwens kopen?

Ik iniedergeval wel want ik vind de Vietnam oorlog echt vet en BC2 vind ik vet dus de combinatie is vast ook super :) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...