Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Zaalig spel, ik heb uiteindelijk ook de SP uitgespeeld behalve het laatste stuk van de laatste missie. :duh:

dat je uit da vliegtuig springt,

mijn pc laad dat stuk zo traag dat wanneer ik kan spelen ik al onder die rus en die andere soldaat vlieg. Dus dan fail ik elke keer en kan er niets aan doen. :duh:

De MP is ook heel leuk, moet er wel nog wat aan wennen. Heb meestal een negatieve k/d haha.

Ja ik zag het, je hebt een k/d van 1 op 4 ofzo :puh: .

Maar ik kan je vertellen dat als je betere wapens heb vrijgespeelt dat het dan zeker beter gaat want die eerste wapens zuigen echt en moet je zowat een heel magazijn opschieten voordat tie dood is.

Ik heb er niet echt last van gehad dat het oneerlijk was omdat ik het spel al vanaf het begin heb en toen had iedereen nog die slechte wapens dus heb altijd wel een redelijke k/d gehad volgensmij :puh: .

Wat voor K/D ratio heb je dan ;)?

@SNIPER44:

In het begin had ik ook geen geweldige K/D ratio, maar zoals BoerDave al zegt als je betere wapens hebt vrijgespeeld dan heb je na paar potjes al een betere K/D

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

Zaalig spel, ik heb uiteindelijk ook de SP uitgespeeld behalve het laatste stuk van de laatste missie. :duh:

dat je uit da vliegtuig springt,

mijn pc laad dat stuk zo traag dat wanneer ik kan spelen ik al onder die rus en die andere soldaat vlieg. Dus dan fail ik elke keer en kan er niets aan doen. :duh:

De MP is ook heel leuk, moet er wel nog wat aan wennen. Heb meestal een negatieve k/d haha.

Ja ik zag het, je hebt een k/d van 1 op 4 ofzo :puh: .

Maar ik kan je vertellen dat als je betere wapens heb vrijgespeelt dat het dan zeker beter gaat want die eerste wapens zuigen echt en moet je zowat een heel magazijn opschieten voordat tie dood is.

Ik heb er niet echt last van gehad dat het oneerlijk was omdat ik het spel al vanaf het begin heb en toen had iedereen nog die slechte wapens dus heb altijd wel een redelijke k/d gehad volgensmij :puh: .

Wat voor K/D ratio heb je dan ;)?

@SNIPER44:

In het begin had ik ook geen geweldige K/D ratio, maar zoals BoerDave al zegt als je betere wapens hebt vrijgespeeld dan heb je na paar potjes al een betere K/D

Mijn K/D was rond de 1.40 maar nadat ik een tijd niet meer heb gespeelt en pas weer ben begonnen is het alweer gezakt omdat ik wat slechter ben geworden :puh: .

Geplaatst:

Haha, na potje 1 stond ik op 3.0, nu sta ik ook nog maar op 1.16 :puh: . Is btw al 0,98 geweest, dus ik zit in de lift.

Geplaatst:

Het enige echte vette is de tank en andere voertuigen,

Idd, is wel mooi. Ik vind de uav ook wel grappig (die kleine chopper) Kun je achter een bergje schuilen en elke keer omhoog komen om een raketje af te vuren! Succes gegarandeerd! :D

Geplaatst:

Blijft een leuk spel inderdaad, met name de multiplayer matches zijn prachtig. Vind alleen die nieuwe Onslaught mode maar een beetje onzin, een beetje uitmelkerij als je het mij vraagt. Wel leuk die gratis VIP-code, heb nu weer laatst een nieuwe map ontdekt in Rush. Een echte aanrader en erg handig natuurlijk. Ben nu level 24, alleen gaat het nu wel erg langzaam om te ranken.

Geplaatst:

Blijft een leuk spel inderdaad, met name de multiplayer matches zijn prachtig. Vind alleen die nieuwe Onslaught mode maar een beetje onzin, een beetje uitmelkerij als je het mij vraagt. Wel leuk die gratis VIP-code, heb nu weer laatst een nieuwe map ontdekt in Rush. Een echte aanrader en erg handig natuurlijk. Ben nu level 24, alleen gaat het nu wel erg langzaam om te ranken.

Bedoel je die woestijn-map (turret guns met explosieven) ? Ik vind die eigenlijk niet zo leuk, omdaat de nadruk op voertuigen en TG's word gelegd.

Geplaatst:

Hoe krijg je die dan?

Geplaatst:

Hoe krijg je die dan?

Die zit bij sommige BF:BC2'en. Ik heb het gewoon in de winkel gekocht, en het zat er bij.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb bijna de platinum throphy gehaald voor BC2. Ik moet alleen nog 5 friends knifen, nog enkele M-Com stations vernietigen in singleplayer en een vijand roadkillen met een helikopter. Dus als iemand op de PS3 ook nog die throphy moet halen dat je 5 vrienden moet knifen, stuur je me maar een PB zodat we eens kunnen afspreken.

Ik ben nu rank 30. Het gaat inderdaad heel traag nu. Ik moet 150.000XP halen voor rank 31. Mijn k\d ratio is nu 1.31 en is in stijgende lijn. Ik begon me wat te vervelen in BC2, maar nu vind ik het wel weer leuk. :Y

Mijn stats:

Velaro.png

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Ik heb bijna de platinum throphy gehaald voor BC2. Ik moet alleen nog 5 friends knifen, nog enkele M-Com stations vernietigen in singleplayer en een vijand roadkillen met een helikopter. Dus als iemand op de PS3 ook nog die throphy moet halen dat je 5 vrienden moet knifen, stuur je me maar een PB zodat we eens kunnen afspreken.

Ik ben nu rank 30. Het gaat inderdaad heel traag nu. Ik moet 150.000XP halen voor rank 31. Mijn k\d ratio is nu 1.31 en is in stijgende lijn. Ik begon me wat te vervelen in BC2, maar nu vind ik het wel weer leuk. :Y

Mijn stats:

Velaro.png

ik vind: je moet bfbc2 niet te vaak spelen, het heeft niet de magie van BF2 helaas... :(

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik sta op zo'n beetje alles negatief... :puh:Klikerdeklik. Heb mijn k/d ratio in het begin een beetje verpest. Maar nu haal ik op de meeste potjes wel een positieve k/d ratio. :) Ik vind mp potjes het leukst als beide teams ongeveer van gelijke sterkte zijn.

Oh ja, voor wie mij wil toevoegen als vriend, mijn naam is: Wanted1900. Het lijkt me wel eens leuk om met een vriend een potje te spelen. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...