Dr.Oppai Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Zouden we geen wedstrijd kunnen organiseren? Op de pc? Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Wat kan je eigenlijk doen met de screenshots die je maakt? Want ik zie ze namelijk niet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 (bewerkt) Er is net een nieuwe trailer uit van bc2 ultimate: Ze zeggen in de video dat die game beter is dan mw2, maar niet populairder , mw2 heeft nog steeds de meeste spelers. Bewerkt: 1 september 2010 door davedavy Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 ik vind hem wel vet hoe duur wordt ie eigenlijk? ik heb toch al de gewone BFBC 2 met de vip-code en dat vind ik al genoeg! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Dus wat is nou verschillend met de gewone behalve dat BF1943 erin zit? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 (bewerkt) Waarom zet je dit niet gewoon in het algemene BC2 topic? Ontopic: Dit is eigenlijk niet veel bijzonders, het zijn gewoon alle updates van de afgelopen maanden plus de nieuwe mode en 1943. Echt vernieuwend is het niet, dit hadden ze ook al meteen bij elkaar kunnen zetten. Anyway, dat neemt niet weg dat het spel goed is natuurlijk. Bewerkt: 1 september 2010 door GrandTheftTwano Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Battlefield Bad Company 2 ULTIMATE EDITION trailer!-topic verplaats naar dit algemene Battlefield BC2 topic. Filmpjes en nieuws kunnen gewoon geplaatst worden in het betreffende topic, een apart topic is niet nodig. Reageren
Dakendak Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Waarom wordt alles op Xbox opgenomen? En wat kan ik doen met de screenshots die ik maak? Reageren
Niiek Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 Weet iemand waar ik de gewone BFBC2 voor de xbox kan kopen, zo goedkoop mogelijk ? Alvast bedankt Reageren
Velaro Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 (bewerkt) Weet iemand waar ik de gewone BFBC2 voor de xbox kan kopen, zo goedkoop mogelijk ? Alvast bedankt Met een vergelijkingssite kwam ik uit op JTGames. Daar kost de game €34,95. Als je het niet erg vindt om een te bestellen bij een buitenlandse webshop, is hij hier verkrijgbaar voor €26,34. Bewerkt: 14 oktober 2010 door Velaro Reageren
Niiek Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 (bewerkt) Bedankt, ik wil de 2de site doen, maar wat bedoelen ze met "billing adress", hoe moet ik daar betalen ? EDIT: laat maar, ik kijk niet goed, dat was iets om een acc aan te maken, Bedankt valero ! Bewerkt: 15 oktober 2010 door Sniickers. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 spelen hier nog mensen BFBC 2 op de xbox? ik speel BO en Battlefield allebei nog Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Map Pack 7 is inmiddels uit.. meningen? Heeft iemand overigens zin om eens een potje online te spelen? [PC] Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Hmm , ik heb hem bij de release gekocht , een week gespeeld , en toen niemeer, ik vind het zelfs een achteruit gang van bf2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.