Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Vandaag was de ervaring weer helemaal anders. :7

Het vijandelijk team bestond voornamelijk uit snipers die geen actie ondernamen, en helaas gold voor mijn team hetzelfde. Wat ik me wel afvraag; er is zo'n leuk liedje dat soms speelt in het menu, het is redelijk rustig en een tamelijk vrolijk deuntje. Ik vind wel nergens een lijst van songs die in BC 2 Vietnam zitten. Misschien weet iemand hier welk het is?

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik wou over laatst nog is Battlefield spelen en toen moest ik een update van een halfuur doen.

Weet iemand wat deze update doet? :7

Geplaatst:

Dat komt doordat je de oude updates ook weer downloadt, dat heeft te maken met de FrostBite engine (meer over die engine is wel op de Battlefield blog te lezen).

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben terug gekomen naar GTAFORUM om JULLIE te vragen voor een laatste ding!

Sinds een week ben ik voor vier maanden(en nog meer opvolgend) Eigenaar van een server genaamd:

Timeless carnage Pro 01. Ik zoek nog mensen die deze pc server willen beheren voor Bad company 2 samen met mij en mijn vrienden.

Het is geen clan, maar een thuis voor iedereen die het een thuis wilt maken. Interesse? Voeg me toe op Xfire: Spmarc0 of voeg me email toe: >>> Door .Levi.: E-mailadressen zijn niet toegestaan.<<< .

We spreken elkaar!

Bewerkt: door .Levi.
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Sinds vorige week ben ik opnieuw begonnen met BFBC2 te spelen, heb dan die avond lekker geteamwerkt met mijn squad, ik heb dan mijn squad-mates toegevoegd als friend maar die gasten zijn zelden online. BFBC2 is pas écht leuk als je goed kan teamwerken en bijvoorbeeld vette shit kan doen als '"Ik zeg: er zit een sniper op de 2de verdieping", "squad-mate: neemt zijn RPG en knalt het muurtje kapot en verwond de sniper", "ik maak hem dan af met mijn wapen.". Anders is het soms wel errug saai omdat je altijd op je eentje bent en d'r zijn echt wel zelden squads die chatten en écht teamwerken en zo. Zijn er misschien BFBC2-spelers hier die wel af en toe tot redelijk veel BFBC2 doen? Niet echt om af te spreken of zo, maar als jij dan bijvoorbeeld zit te BFBC2'en en ik kom online op BFBC2, dat ik dan de match join waarin jij zit en dat we dan een squad vormen en zo. Stuur anders een persoonlijk bericht of post hier wat als je het ziet zitten om heerlijke matchen te spelen door middel van teamwork en zo. ;)

Geplaatst:

Ik heb BF:BC2 ook voor de PC. :) Erg leuk spel, alleen ik ben erg slecht. Ik sniper graag, maar ik schiet bijna nooit iemand in één keer dood. Waarschijnlijk ligt het aan m'n sniper, ik heb nog alleen maar die eerste en tweede. Die tweede is nou ook niet erg sterk.

@ -1337-, ja je hebt wel gelijk. Heb je misschien xfire? Maar ik ben nog een beginneling. :(

Geplaatst:

Ik heb BF:BC2 ook voor de PC. :) Erg leuk spel, alleen ik ben erg slecht. Ik sniper graag, maar ik schiet bijna nooit iemand in één keer dood. Waarschijnlijk ligt het aan m'n sniper, ik heb nog alleen maar die eerste en tweede. Die tweede is nou ook niet erg sterk.

@ -1337-, ja je hebt wel gelijk. Heb je misschien xfire? Maar ik ben nog een beginneling. :(

Stuur een PB met jouw xfire en dan zal ik jou toevoegen, ben je redelijk veel online op je xfire of...?
Geplaatst:

Buenos dias luitjes,

Is de Vietnam Map Pack gratis voor VIP gebruikers? En bevat het een Singleplayer?

Geplaatst: (bewerkt)

Buenos dias luitjes,

Is de Vietnam Map Pack gratis voor VIP gebruikers? En bevat het een Singleplayer?

Nee, want het kost €12,99 en nee er is geen singleplayer.

Bewerkt: door Velaro
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb laatst ook de demo geprobeerd van Battlefield Bad Company 2. Het is wel heel anders dan MW2 qua... alles. De besturing is even wennen en het feit dat alles iets trager gaat dan bij MW2. Maar het geluid, ohw jee... het klinkt als een mongol goed. Het heeft een soort bass effect waardoor je echt het gevoel hebt dat elk shot telt. De Battlefield-serie heeft mij altijd al aangetrokken door de voertuigen die je kunt bemannen, en ook bij deze is het weer genieten geblazen. Heerlijk om zo'n helikopter te besturen of lekker hard te crossen op zo'n ATV/Quad (ik weet niet precies wat het is, maar tis vet!) Anyway, echt een gaaf spel, ga ik zeker nog is kopen! Ohw en nou moeten mensen niet gaan bashen dat het traag is of dat de besturing kut is want waarschijnlijk moet je gewoon ff wennen (zeker als je een doorgewinterde MW2-speler bent). Geef jezelf wat tijd en misschien ga je Bad Company 2 nog leuker vinden ook!

Cheers :bier:

paul007

Ah, Daarom word ik telkens gekillt,

Ik ben een MW2 Pro, en een BFBC2 Nuub,

Geplaatst:

Het is niet zo moeilijk om goed te zijn in Call of Duty, als je dan Battlefield: Bad Company 2 gaat spelen moet je toch wel ff wennen en duurt het ff voordat je daar een beetje goed in word.

@-1337-

Ik heb Battlefield: Bad Company 2 op de PS3 en ik heb een headset. Mijn PlayStation Netwerk ID is soulramon. :tu:

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb pas mijn eerste Battlefield gekocht: BFBC2. Vooral voor de multiplayer natuurlijk, maar de singeplayer ga ik ook wel spelen. Alleen ken ik het verhaal helemaal niet. Kan iemand mij uitgebreid het verhaal van BFBC uitleggen in een PM of een spoiler? :bier:

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met Battlefield Bad Company 2 topic<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...