Jump to content

Gran Turismo 5 Meeting 2012


GekkieJ01

GT5 Meeting  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Doen of niet?

    • Ja
      9
    • Nee
      1
  2. 2. Welke dag?

    • 25 Augustus 2012, 19:30
      5
    • 26 Augustus 2012, 20:30
      3
    • 1 September 2012, 19:30
      0
    • 2 September 2012, 20:30
      0


Recommended Posts

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    28

  • GekkieJ01

    26

  • GolfG60

    16

  • PorZ19

    12

We kunnen evt. ook karts gebruiken ipv. bv. een RM wagen, iedereen heeft die wel en die zorgen ook voor verfijnd rijden ipv. ruwe power.

En geen evt. gecheat met stiekem opvoeren of iets :puh:

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen liefhebber van de karts in gt5 heb er niets mee.

Ik snap je punt, maar ik vind dat ieder dan moet posten waarmee hij/zij meegaat doen aan de meeting.

Zoals ik het schreef. Auto: PK/Gewicht/PP

op die wijze.

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen liefhebber van de karts in gt5 heb er niets mee.

Ik snap je punt, maar ik vind dat ieder dan moet posten waarmee hij/zij meegaat doen aan de meeting.

Zoals ik het schreef. Auto: PK/Gewicht/PP

op die wijze.

Moeten even kijken wat de rest ervan vinden, we kunnen wel van alles bekokstoven maar dat schiet ook niet zo op in ons uppie.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, we doen het als volgt.. De datum is bekend ( 25 augustus ), ik maak een lobby aan zodat jullie mij kunnen joinen. We gaan eerst rondcruisen en als het begint te vervelen kunnen we nog gaan racen. Iedereen eens?

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, we doen het als volgt.. De datum is bekend ( 25 augustus ), ik maak een lobby aan zodat jullie mij kunnen joinen. We gaan eerst rondcruisen en als het begint te vervelen kunnen we nog gaan racen. Iedereen eens?

Jeeep, mocht eens tijd worden, we wachten al een bijna een jaar op dit antwoord... :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Gtaboy107

Ik heb je toegevoegd.


De meeting begint om 19:30. Voor de late eters kunnen ze altijd joinen, willen ze meedoen. Hoelang het duurt is niet bekend, dat is afhankelijk van hoe gezellig het is en hoeveel activiteit er is. Voor de gene die mij nog moeten toevoegen, mijn PSN is GekkieJ01

Link to comment
Delen op andere websites

@ Gtaboy107

Ik heb je toegevoegd.


De meeting begint om 19:30. Voor de late eters kunnen ze altijd joinen, willen ze meedoen. Hoelang het duurt is niet bekend, dat is afhankelijk van hoe gezellig het is en hoeveel activiteit er is. Voor de gene die mij nog moeten toevoegen, mijn PSN is GekkieJ01

Ik voeg jou zo toe, mijn PSN = PorZ19

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet misschien iets wat we dan kunnen doen, namelijk dat we voor een bepaald budget een auto kopen. Bijv 10K. al het geld dat je overhoud mag je besteden aan tuning, maar mag niet boven de 10K komen.

Lijkt het idee wat?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...