Jump to content

Gran Turismo 5 Meeting 2012

GT5 Meeting  

11 leden hebben gestemd

1. 1. Doen of niet?

• Ja
      9
    • Nee
      1
  2. 2. Welke dag?

• 25 Augustus 2012, 19:30
      5
    • 26 Augustus 2012, 20:30
      3
    • 1 September 2012, 19:30
      0
    • 2 September 2012, 20:30
      0

Recommended Posts

• Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TalkingPear

28

• GekkieJ01

26

• GolfG60

16

• PorZ19

12

Geplaatst:

Ohja dat deden we een tijd terug ook een paar keer, was wel geinig inderdaad.

Geplaatst:

Maarja, controleer dat maar eens, en ik denk dat we de lat voor de eerste keer niet te hoog moeten leggen.

Als we dit goed en gezellig af weten te sluiten, kunnen we altijd nog een schepje erbovenop doen ;)

Geplaatst:

Inderdaad, ik ben vreselijk slecht in rijden, maar met karts over de Nürbergring is wel leuk. :puh:

Geplaatst:

Inderdaad, ik ben vreselijk slecht in rijden, maar met karts over de Nürbergring is wel leuk. :puh:

Geplaatst:

Zo, dat was de eerste GT5 meeting, was een redelijke meeting met 4 man. Jammer dat Gtaboy107 wat problemen had met de connectie. Wat diverse races gedaan en wat gecruised. Nu nog na-meeten bij OnbekendeIV z'n lobby.

Geplaatst: (bewerkt)

Was opzich wel leuk, kom helaas niet echt op tegen jullie HPA Stage II R32 en Golf VI R. Aangezien mijn GTI RM, maar een FF layout heeft en 323 pk.

Maar dat maakt niet uit, heb mij prima vermaakt.

Edit: Iemand zei iets over mij Sjonnieauto haha :), Dat ding heeft 488PP en net geen 200PK. maar gaat erg snel, heeft een FF layout, maar zo rijdt het niet (meer 4wd)

Ik praat over Daihatsu Cuore TR-XX Avanzato R (J) 97'

Bewerkt: door PorZ19
Geplaatst:

Zo, dat was de eerste GT5 meeting, was een redelijke meeting met 4 man. Jammer dat Gtaboy107 wat problemen had met de connectie. Wat diverse races gedaan en wat gecruised. Nu nog na-meeten bij OnbekendeIV z'n lobby.

Ja, het draadloos werkt hier echt irritant sinds dit weekend, ben er mee bezig...

Geplaatst:

Lol, mn post stamt nog uit de prehistorie :7 Morgen kan ik mn Driving Force stuurtje oppikken en GT5 onder het stof doen rijzen :dans:

Geplaatst:

Misschien kunnen we vanavond nog een Meeting doen, zodat de mensen die gisteravond niet konden, vanavond aanwezig kunnen zijn.

Ik weet hoe jullie er over denken mij lijkt het wel wat.

Geplaatst:

Misschien kunnen we vanavond nog een Meeting doen, zodat de mensen die gisteravond niet konden, vanavond aanwezig kunnen zijn.

Ik weet hoe jullie er over denken mij lijkt het wel wat.

Ligt eraan hoelaat want ik heb helaas al een andere(Forza :7 ) meeting.

Geplaatst:

Met m'n vorige savegame ben ik toen ook aan mijn gele Fiat Panda gekomen door dat Top Gear spel. Schiet me nu ineens te binnen. :7

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...