Jump to content

Wie is de mol? 2012


Guardian1980

Recommended Posts

Het duurt nog even, maar op 5 januari 2012 gaat een van mijn favoriete tv-programma's weer beginnen.

widmlogo.jpg

Inmiddels zijn de deelnemers bekend, het zijn: Anne-Marie Jung (actrice), Dio (rapper), Frits Huffnagel (politicus, tv commentator en presentator), Hadewych Minis (zangeres en actrice), Liesbeth Staats (verslaggeefster en presentatrice), Maarten van der Weijden (sporter), Marion Pauw (schrijfster), Marit van Bohemen (presentatrice en actrice), Tim Kamps (cabaretier en muzikant en William Spaaij (acteur, zanger en danser).

De presentator en locatie zijn nog niet officieel vermeld, maar de verwachting is dat de presentatie in handen is van Art Rooijakkers (winnaar 2011) en dat het geheel in IJsland plaats vindt (Want wat doen alle deelnemers anders met z'n allen op een vlucht naar Reykjavik?)

[table=header]Edit 23 okt[/table]Het gaat inderdaad op IJsland plaatsvinden (Thanks Leontjuuh-gta)

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Leontjuuh-gta

    14

  • Guardian1980

    14

  • Die Hard

    9

  • Silverbyte

    8

Ik ken eigenlijk alleen maar Dio en Maarten van der Weijden.

Die Maarten van der Weijden is die gast die zijn ziekte kanker heeft overwonnen en goud won op de olympische spelen (2008) met lange afstand zwemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk al zo'n 6 seizoenen Wie is de Mol? en als ik de deelnemerslijst van dit seizoen bekijk is dit toch wel hét dieptepunt qua kandidaten. Ik denk dat 80% van de Nederlanders niet meer dan twee namen uit die lijst herkent. :( Ik wist trouwens helemaal niet dat Pieter Jan (presentator) ermee is gestopt? Enorm jammer. Begrijp me niet verkeerd, Art is een geweldige presentator, maar hij heeft niet dat geheimzinnige wat Pieter Jan altijd had. Ik betwijfel of dit seizoen gaat tippen aan de voorgaande seizoenen... Dit neemt uiteraard niet weg dat ik alsnog ga kijken, we zullen zien wat Wie is de Mol? 2012 ons te brengen heeft. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken enkel Liesbeth Staats en Maarten van der Weijden. Ik hoop echt dat Pieter-Jan blijft, die deed het erg goed. Aan de andere kant, toen Angela en Karel werden vervangen, verwachtte ik ook achteruitgang en dat is niet echt gebeurd. Dus wie weet maakt Art er toch iets moois van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een verslaggever die de Wie is de Mol?-crew tegenkwam op Schiphol beweerde dat Pieter Jan EénVandaag nog presenteerde toen de deelnemers vertrokken, dus ik ben bang dat hij het dit jaar echt niet meer presenteert. :( Ik kom overal Art Rooijakkers tegen als nieuwe presentator, op Wikipedia (alhoewel dat niet zeer betrouwbaar is) staat ook al dat Pieter Jan het van 2008 tot 2011 deed en Art het vanaf 2012 doet.

Voor het nieuwsbericht over het Schiphol-gebeuren: klik.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was echt een magisch moment, ik krijg nog kippenvel als ik dat terugzie en Pieter van den Hoogeband uit z'n dak hoor gaan. En Marit van Bohemen was natuurlijk vier jaar lang de co-presentatrice van CampingLife.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...