Jump to content

Wie is de mol? 2012


Guardian1980

Recommended Posts

Jammer dat Maarten eruit ligt. Heb hem nooit verdacht, maar hij was gewoon leuke deelnemer.

Vind ik ook.

Ik heb geen idee wie de mol is. Frits zou het kunnen zijn, die deed gewoon zijn best om van z'n jokers af te komen. Maar dat kan natuurlijk ook weer een uitgedacht plan kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Leontjuuh-gta

    14

  • Guardian1980

    14

  • Die Hard

    9

  • Silverbyte

    8

En vanavond is het weer zo ver! Ik heb er zin in! :)

Gisteren vond ik het wel een lachwekkende aflevering van Wie is de mol? Ze gingen van 10.800 euro naar 0 euro. En dat die onderhandelingen zo slecht liepen. Wel een leuke aflevering.

Weet iemand naar welk land ze gaan? Ik kon het er niet uithalen. Leek wel op een land uit het Midden-Oosten vond ik.

Edit: Shit.. Zie nu pas dat het een dubbelpost is.. Mijn excuses ;)

>>> Door Kloep: Berichten samengevoegd.<<<

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat Maarten eruit ligt. Heb hem nooit verdacht, maar hij was gewoon leuke deelnemer.

Vind ik ook.

Ik heb geen idee wie de mol is. Frits zou het kunnen zijn, die deed gewoon zijn best om van z'n jokers af te komen. Maar dat kan natuurlijk ook weer een uitgedacht plan kunnen zijn.

Frits was politicus toch?

Hij heeft heel slim uitgedachte plannen...

Maar even, vorige aflevering, hele pot leeg! Duidelijk een molstreek...

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeft niet. Volgens mij is er gewoon heel slecht onderhandelt tijdens de onderhandelingen. Want op een gegeven moment klopte er niks meer van. Ik denk dat Liesbeth rood heeft gestemd, omdat zij dat zo had afgesproken en Frits. Ik denk ook dat Frits de mol is op een of andere manier. Maar ook verdenk ik Tim wel erg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ai ai ai, hele duidelijke hint in de aflevering van vandaag. Voor degenen die hem willen weten, hij staat in de spoiler. :puh:

De titel van de aflevering van vandaag was "Van achteren naar voren". Er was één opmerking te vinden waar deze titel wel over kon gaan, namelijk het potentiële mollenlijstje van Tim. Toen hij vertelde op wie hij zijn test ging inzetten noemde hij drie namen: "Op 1, Annemarie. Op 2, Hadewych. Op 3, mijzelf." Ik dacht eerst dat hij het als grapje bedoelde, maar wat nou als je het lijstje "Van achteren naar voren" bekijkt? Juist, mr. Tim himself als mol.

Ik zit zelf nog altijd op William. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij eerder een hint richting Liesbeth. Haar achternaam is namelijk Staats, en dat kun je -jawel- ook van achteren naar voren lezen. Dit palindroom is al eerder ten sprake gekomen in de serie, dus ze zouden er makkelijk wat mee kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het gisteren wel weer een leuke aflevering, met toch een beetje verrassend einde. Frits was als deelnemer toch wel leuk om te zien, hij ging altijd heel gepassioneerd te werk. Ik vond het wel aandoenlijk dat ie moest huilen toen ie weg moest.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het ook erg jammer dat Frits weg is. Het viel me wel op dat 'ie er vandoor ging zonder het geld af te geven (hij was immers penningmeester). :puh:

Ik begin meer en meer Tim te verdenken, met al zijn flauwe grapjes over "misschien ben ik wel de Mol" en die 'hint' van vorige week, maar zoals elk jaar blijf ik de hele tijd op dezelfde Mol zitten, en dit seizoen is dat William. Alhoewel hij me toch iets te fanatiek is om de Mol te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

maar zoals elk jaar blijf ik de hele tijd op dezelfde Mol zitten, en dit seizoen is dat William.

Zeg maar "daaaag!" tegen William. Wel jammer dat hij er uit ligt, hij was altijd erg enthousiast en spontaan. Hoe hij gister zingend door het ravijn ging, helemaal goed. Ik denk zelf al een tijdje dat Anne-Marie de mol is. Vraag me niet waarom, maar dat denk ik gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn gevoel zegt nog steeds Liesbeth, hoewel het er bij haar misschien té dik bovenop ligt. Haar gedrag bij de uitschakeling van William was aardig verdacht. Ze reageert met "He?!" wanneer eerder genoemde een rood scherm krijgt. In de biecht verklaarde ze dat ze het gek vond dat William er uit vloog, omdat hij op dezelfde persoon zou zitten en dat haast wel de goede moest zijn. Dat kan twee dingen betekenen: óf Liesbeth is een beetje dommig omdat ze zich pas na de executie realiseert dat dat dus helemaal niet klopt, óf ze faket haar reactie. Niet ondenkbaar, want haar reactie kwam erg gespeeld over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat schilderij-gedoe nogal vreemd. Ook al zijn die mensen eerste jaars studenten, die weten dat heus wel. De meerderheid van Nederland weten ook hoe de Nachtwacht eruit ziet, ook al is dat zo ongeveer de bekendste. Dat slaat nergens op, het zou goed kunnen dat Tim hun heeft ingefluisterd dat ze het niet juist moesten beantwoorden. Hij bood ze namelijk al aan dat hij hun drank zouden betalen en kan daarna goed het hebben kunnen vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...