Jump to content

Wie is de mol? 2012


Guardian1980

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Leontjuuh-gta

    14

  • Guardian1980

    14

  • Die Hard

    9

  • Silverbyte

    8

Een vrouwenfinale, het moet niet gekker worden. Na de afgelopen aflevering ben ik er toch wat zekerder van geworden dat Anne-Marie de mol is. Toen ze ineens inhield in het doolhof, met die vent op haar hielen, had ik echt zoiets van "Hoe dik kan je het er op leggen?"

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat zeiden ze wel, maar meestal weet je nu wel de winnaar van Wie Is De Mol. En dat weet je nu ook niet. Een beetje jammer vind ik dat. Maar ja dan volgende week maar weer kijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende week wordt gepresenteerd vanuit de studio. Gaan ze eerst drie kwartier napraten, om dan even heel gauw te laten zien wie het nou uiteindelijk was. Net als bij Expeditie Robinson vind ik het hier ook weer erg jammer dat ze daar voor kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij doet de AVRO dat niet, want ik weet nog van vorige jaar dat ze gewoon aan het begin van het programma zeiden wie de mol was etc. Maar ja toen was de vorige aflevering al bekend wie de winnaar was. We zullen wel zien dan.

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende aflevering staat zoals elk jaar in het teken van alle acties die de mol heeft uitgehaald, dus zal de mol aan het begin van de aflevering bekend worden gemaakt. :) Maar goed, eerst zat ik op William, toen hij eruit ging werd het Tim en nu Tim eruit is zit ik op Hadewych. Drie keer is scheepsrecht zeggen ze toch? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het Hadewych is, want als je kijkt bij de afsluiting van de afgelopen aflevering zie je Hadewych blij en tranen in haar ogen staan. Dus denk ik dat zij de winnaar is. Verder zou ik het zelf helemaal niet weten wie de mol is. Ik zit al sinds de eerste aflevering op Tim en dan vliegt hij er net bij de laatste ronde eruit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het Hadewych is, want als je kijkt bij de afsluiting van de afgelopen aflevering zie je Hadewych blij en tranen in haar ogen staan. Dus denk ik dat zij de winnaar is. Verder zou ik het zelf helemaal niet weten wie de mol is. Ik zit al sinds de eerste aflevering op Tim en dan vliegt hij er net bij de laatste ronde eruit.

Het is wel Wie is de Mol hea, wie weet proberen ze ons met dat shot te misleiden. Het is niets voor de programmamakers om het zo duidelijk te laten zien. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Muah, zo denk ik niet. Want ik denk niet als jij zegt dat je de mol bent dat je dan met tranen van blijdschap staat. Ik denk dat Hadewych de winnaar is en dat Anne-Marie of Liesbeth de mol is. Geen idee wie van de twee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf al een tijdje dat Anne-Marie de mol is. Vraag me niet waarom, maar dat denk ik gewoon.

M'n gevoel zat goed. Op zich wel geinig, zo'n laatste aflevering, om zo eens te kijken waar de mol nou aan het mollen was.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik zeggen dat het een saai einde van een wat minder seizoen was? Ik vond vorige seizoenen toch stukken leuker.. Het blijft leuk, Wie is de Mol, en ik heb ook dit jaar veel plezier aan beleefd. Het was vorige seizoenen gewoon beter. Kan alsnog niet wachten op volgend seizoen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...